Spamtråden för KHR

Mikaelzii

Mikaelzii
Gick med
7 Sep 2007
Hoj
98 R1 04 R1 06 r1 NADA får väll köpa mig en Harley??:S
Kan inte alla KHR gubbar å tjejer ställa ut sina hojar :p med dekaler...

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Kungsbackas trafikpoliser är rätt trevliga :gnissla

Det måste ha med bilen att göra. Blev precis stoppad i mitt område(100 meter hemmifrån) på väg hem från min nattliga "tänkar-runda". Polismannen kom fram och frågade: Går hästtransporten bra i natt? Det har råkat fastna en stor skylt med texten "HESTETRANSPORT" bak på bilen :gnissla Sedan frågade han om jag "stylat" bilen själv :D Undrar om han tyckte att den var fräck:va Han ville se mitt körkort också.

Sen de vanliga, blåsa, det är jag rätt bra på nuförtiden, självklart var jag nykter.

Helt plötsligt trodde han att jag var hög så jag fick följa en penna med blicken och massa annat kul. Det kan ju dock bero på att jag rökte en fet cigarr i bilen en halvtimma tidigare och det luktade ganska starkt, han påpekade faktiskt doften :gnissla Han nämnde något om stora pupiller också, det tar jag som en komplimang :confused:

Klimpo

Den mänskliga katastrofen
Gick med
31 Jul 2007
Hoj
Buell xb9s
Helt plötsligt trodde han att jag var hög så jag fick följa en penna med blicken och massa annat kul. Det kan ju dock bero på att jag rökte en fet cigarr i bilen en halvtimma tidigare och det luktade ganska starkt, han påpekade faktiskt doften :gnissla Han nämnde något om stora pupiller också, det tar jag som en komplimang :confused:

Dom där marijuana cigarrerna är inte att leka med:banana.

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Ingen som tänker på att det finns kvinnliga poliser också? Det har alltid varit en kille och en tjej när jag blivit stoppad :)

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Nattens middag: Stekt kycklingfilé med stekta nudlar och minimajs, tilll detta en fin sås på gräddfil och diverse kryddor. Att dricka, energidryck Green Cow:yoparty Det är kul att laga mat på natten:tummenupp

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
HAHAHAHAHAHAHHAAHAHA:yoparty :D :gnissla :tummenupp :rofl

@ 1.02, stämmer klockrent in på 2 Kungsbacka-bor, eller ja, iaf 2 som bor i närheten av hålan:hihi

[YOUTUBE-ID]XWTAq31P-l4&feature=related[/YOUTUBE-ID]

CB_tobbe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
-
Bara lite information hämtat från motardtråden i Gbg-forumet. Det finns en intresselista i tråden. Jag tänkte att gå dit. Intresserade motardpiloter kan hänga på. Dricka och godis finns att köpa i baren

Patrik Kertu är sammanhållande

"Det är för alla. Tanken är helt enkelt att vi skall träffas och lära oss något.

Torsdag nästa vecka (19/2) så kör vi mekarkväll. 1900 i KMK:s klubblokal.
http://www.kortedalamotorklubb.com/bilder/karta.gif
Klintberg tar med en motor och vi plockar ner den. Går igenom motor konstruktion bl.a. ventiler, kamkedja, kolv och andra tips och tricks.
Bodingh hjälper till med att gå igenom principerna bakom Supermoto fjädringen och hur man ställer in den."

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!