Spamtråden för KHR

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Jag satt och hade tråkigt och tänkte att jag skulle skoja lite, måste man ta allt på allvar och måste du ta bort vart enda inlägg som tar lite plats i tråden?

Personligen hade jag inget emot det. Men om Prez. ber mig att ta bort det så gör jag det. Han är lika mycket moderator som jag är, förutom att han inte kan moderera själv.

Flyttade dessa inlägg till denna tråden istället.

Last edited:

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Personligen hade jag inget emot det. Men om Prez. ber mig att ta bort det så gör jag det. Han är lika mycket moderator som jag är, förutom att han inte kan moderera själv.

Flyttade dessa inlägg till denna tråden istället.

Du kanske skulle ta bort ditt egna inlägg i tröj-tråden också (det senaste)?

Tråkigt att det skulle spåra ut så här för att ett par personer helt saknar humor:gnissla
Men det är väl klart, dagens ungdom kanske har en väldigt udda och allt för ironisk humor:rolleyes:

Snövit

jagärjättemycketupptagen
Gick med
23 May 2008
Hoj
-08 VFR svart som synden
Tröjtråden!

Hej

Visst kan det ibland verka som att vissa saknar humor..... men från andra sidan sett så kan det se ut som att de som tror att de har humor faktiskt inte var ett skit roliga:va

Sanningen är att inom loppet av 10 timmar så fick jag nästan 10 PM från olika håll som undrade var i helv.. vi höll på med och till viss del så kan jag hålla med.

Spamtråden är till för att just spamma men även där inom ramen för vad som faktiskt är roligt!

Man kan skämta och vrida på det mesta, men vår logga oavsett om det är på skoj eller ej skall inte figurera ihop med något som ens i närheten kan förknippas med något negativt.

Att hålla ihop ett gäng människor i olika åldrar med olika intressen, bakgrunder, åldrar och tycke är inte en lätt match! men en klar förutsättning är att man respekterar andras åsikter och därför åkte dessa inlägg bort och liknande lär fortsätta åka bort i framtiden också.

The End:fakta

Nu till dagens positiva: 8 plusgrader klockan 16.30:yoparty

Last edited:

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Hej

Visst kan det ibland verka som att vissa saknar humor..... men från andra sidan sett så kan det se ut som att de som tror att de har humor faktiskt inte var ett skit roliga:va

Sanningen är att inom loppet av 10 timmar så fick jag nästan 10 PM från olika håll som undrade var i helv.. vi höll på med och till viss del så kan jag hålla med.

Spamtråden är till för att just spamma men även där inom ramen för vad som faktiskt är roligt!

Man kan skämta och vrida på det mesta, men vår logga oavsett om det är på skoj eller ej skall inte figurera ihop med något som ens i närheten kan förknippas med något negativt.

Att hålla ihop ett gäng människor i olika åldrar med olika intressen, bakgrunder, åldrar och tycke är inte en lätt match! men en klar förutsättning är att man respekterar andras åsikter och därför åkte dessa inlägg bort och liknande lär fortsätta åka bort i framtiden också.

The End:fakta

Nu till dagens positiva: 8 plusgrader klockan 16.30:yoparty

Då förstår jag, hade ingen aning om att du fått flera pm...

Men allvarligt talat så förstår jag inte hur folk tänker. Hur kan man ta det på allvar när jag verkligen har överdrivit, hade dom kollat noga och tänkt till lite hade de väl fattat att det var lite väl mycket för att va sant, ok om det bara hade stått "FTP" men när jag skrivit dit "fuck the police", "legalize drugs" "billistjävlar" och ett anarkist märke som grädden på moset trodde jag inte det var möjligt att någon skulle ta det på allvar, dessutom med en oseriös :banana smiley i slutet på inlägget. "inom ramen vad som faktiskt är roligt", vem avgör vad som är roligt? Jag kan ju inte hjälpa att flera personer har svårt att uppfatta ironi, sen bröt ju inte inlägget mot några av forumets regler och så jävla sjuk humor var det ju ändå inte:näsblod

Om du nu fick så många pm skulle jag nästan vilja veta vilka dessa personer var som inte skrev i tråden, de kunde ha skrivit i min gästbok eller kontaktat mig om de var osäkra. Utomstående som inte ens är med i klubben lägger sig i och som inte känner mig ett dugg, hur kan de förutsätta att jag är en idiot som förespråkar droger och anarkism?

Ni som verkligen inte förstod att detta var ett skämt: det säger mer om er än vad det gör om mig!....

Helt otroligt, men ja ja då vet jag det till nästa gång skall skriva "OBS! SKÄMT" i stor röd text nedanför nästa gång jag gör något liknande, och kanske använda spamtråden istället :gnissla.

Edit: dock tycker jag fortfarande denna är gullig :rofl :D

OBS
SKÄMT!

Last edited:

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
så jävla sjuk humor var det ju ändå inte:näsblod

Har du hört talas om det brittiska komikerparet Amberton & Fish? Dem har gjort en del sannslösa grejer, med bisarr och sjuk humor.

EN TRÖJA! MED OLAGLIG TEXT! PÅ SPORTHOJ! VAD GÖR DEN DÄR, HUR KOM DEN DIT???!!!

http://www.youtube.com/watch?v=1QQQjZty80A

JohmiK

Ser nära ut på bra håll...
Gick med
11 Jan 2009
Hoj
KTM 950 SM - 07
Har du hört talas om det brittiska komikerparet Amberton & Fish? Dem har gjort en del sannslösa grejer, med bisarr och sjuk humor.

EN TRÖJA! MED OLAGLIG TEXT! PÅ SPORTHOJ! VAD GÖR DEN DÄR, HUR KOM DEN DIT???!!!

http://www.youtube.com/watch?v=1QQQjZty80A

Hahaha klockrent!!! :D

Tröjan är ju en uppenbar kuliss... :hihi

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Det där är inte så roligt egentligen, jag gillar ju mer Kungsbackisk sjuk humor. Ni vet komikerparet JohmiK & Limez?! Dom har gjort en helt sjuk sketch, bisarr, där de e, på Långarevsvägen vettu, en tvärgata till Krokvägen, i Vallda. Där står en man, utan hår med skinnjacka, uppenbarligen en kriminell typ, och gör inbrott i en Volvo V70(hans egna), försöker bända upp förardörren. Då kommer två andra män gående, i sånna här långa trenchcoats vettu, och hatt. Så stoppar den ena av dom här civilspanarna ner handen innanför rocken och då tänker man nu drar ju han fram polisbrickan och haffar den jäveln. Då drar han fram!

En Ducati Hypermotard!

Gatans konung, en tvåcylindrig!

I Vallda!

Hur fan har den kommit dit?!

Å man tänker liksom, Okaaaj!?

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Grannen i Beck har gått från 17000 fans från förra veckan, till 40000 fans denna veckan, på facebook:lol

Blir jag oxå så populär om jag går med glasögon med färgat glas, en stödkrage och en stänkare i handen, tro:va

Klimpo

Den mänskliga katastrofen
Gick med
31 Jul 2007
Hoj
Buell xb9s
Grannen i Beck har gått från 17000 fans från förra veckan, till 40000 fans denna veckan, på facebook:lol

Blir jag oxå så populär om jag går med glasögon med färgat glas, en stödkrage och en stänkare i handen, tro:va

Ja vem vill inte ha en storstänkargranne:tummenupp.

Igår uppenbarade sig en otrevlig överaskning fastkämd bakom vindrutetorkaren på bilen. BÖTESLAPP, 400kr. Det var inte så att bilen var felparkerad eller att den överskridit tiden.......Naaj det var så att pakeringslappen var vänd upp och ner:näsblod. Rackans sablans otur. För att göra en lång historia kort så vände oturen till tur på ett härligt sätt. Lapplisan hade gjort ett misstag. Hon hade skrivit fel datum. 090304 det var 090305. Mannen på parkeringskontoret rev lappen pga detta misstag.

Men det hade säkert löst sig ändå iom att biljetten var giltig men nu slapp man faxa och lägga ner tid på det här:tungan

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Får man p-böter för att lappen är vänd upp och ner:va
Vad fan är detta för samhälle:näsblod :confused: :brinnerup
Ja, hur ska lapplisan se om den e giltig? då hade man ju bara kunnat lägga en gammal biljet. Har man betalat o har en giltig så löser det ju sig ändå :mattias

hahahahaha , såg just "yes man" på datorn. Sån här ska du ha Snövit!Tydligen behöver man bara ha erfarenhet av att ha kört eu-moppe för att kunna dra wheelies,stoppies o burnouts med en sån :yoparty :rofl
[YOUTUBE-ID]CBdGlNtB9EM[/YOUTUBE-ID]

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Ja, hur ska lapplisan se om den e giltig? då hade man ju bara kunnat lägga en gammal biljet. Har man betalat o har en giltig så löser det ju sig ändå :mattias

hahahahaha , såg just "yes man" på datorn. Sån här ska du ha Snövit!Tydligen behöver man bara ha erfarenhet av att ha kört eu-moppe för att kunna dra wheelies,stoppies o burnouts med en sån :yoparty :rofl

Ja men för fan, lapplisa-jäveln kunde väl för h*lvete vrida på sitt tröga huvud:mad:

En hypermotard skulle man haft. Den verkar ju göra allt coolt som att wheele, göra stoppis och burna av sig själv:D :yoparty

Snövit

jagärjättemycketupptagen
Gick med
23 May 2008
Hoj
-08 VFR svart som synden
Nu drar jag till Sälen igen!

Kommer tillbaka den 25/3

Passa på att provstarta er maskiner då det nu under veckan kan bli 8-9 plusgrader:tummenupp

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Passa på att provstarta er maskiner då det nu under veckan kan bli 8-9 plusgrader:tummenupp

Nej men kommer du inte ihåg vad som händer om man bara provstartar lite då och då? Då får man ringa sina mekanikervänner som får komma och ladda batteriet.

:tummenupp :)

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...