Spamtråden för KHR

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Vem är det som vid ett flertal tillfället har påstått att det inte finns några poliser i Kungsbacka:va :gnissla

Jaja, dom finns, men dom har inte gjort mig något ont, mest haft trevliga pratstunder med dem mitt i natten:) :hihi

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Herre gud. Poliserna inavderar, idag stod dem på samma ställe som dem stod på minst 2 ggr igår. Nån civilklädd nisse som sköt med laser. Har kungsbackapolisen fått tillskott i kassan, eller:näsblod

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Herre gud. Poliserna inavderar, idag stod dem på samma ställe som dem stod på minst 2 ggr igår. Nån civilklädd nisse som sköt med laser. Har kungsbackapolisen fått tillskott i kassan, eller:näsblod

Igår var det nog bara rutin/bältes koll. Och så upptäckte dem väl att en hel del bilister, inklusive jag, inte riktigt håller 50 just där:näsblod :gnissla

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Igår var det nog bara rutin/bältes koll. Och så upptäckte dem väl att en hel del bilister, inklusive jag, inte riktigt håller 50 just där:näsblod :gnissla

Igår stod det en med reflexväst ute vid vägen som man såg tydligt. Idag stod dem dolt, det var först när man var 10 meter ifrån korsningen som man såg att det stod en polisbil alldeles innan bron. Väl framme vid korsningen så såg det nästan ut som en inspelning av en Beck-film:näsblod :gnissla

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Hoj
Ingen
Igår stod det en med reflexväst ute vid vägen som man såg tydligt. Idag stod dem dolt, det var först när man var 10 meter ifrån korsningen som man såg att det stod en polisbil alldeles innan bron. Väl framme vid korsningen så såg det nästan ut som en inspelning av en Beck-film:näsblod :gnissla

Vilken bro?

Snövit

jagärjättemycketupptagen
Gick med
23 May 2008
Hoj
-08 VFR svart som synden
Hej du. Hur går det för dig då? Byter du hojj eller?

Snögubben såg mer ut som Roffe Lassgård, tjock.

Då var det inte jag:D

Hur är det med dig Robban? jo jag håller på och skall byta. Dock så skulle jag vilja sälja min skönhet så man har en stor påse med pengar och kan välja vad som helst, men vi får väl se.

CB_tobbe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
-
Nu är det bara 2.5 timmar till första vårmånaden (mars).:tummenupp

Nu är Z 1000 tankad. Kändes inte riktigt säkert i rondellerna,

Last edited:

Linkus

Medlem
Gick med
7 Dec 2005
Hoj
Husaberg 600 -93/95'a (Brutal edition!?)
Hallå alla där hemma!

Hur går det för alla, kör ni så in i gatan? jag vet att Zarrell gör de ^^.. btw världen är liten som fan :p Zelin va och hälsade på här uppe i Stöten, mycket lustigt men ack så trevligt :)

Kör hårt där hemma, snart är jag på vägarna igen

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Jag satt och hade tråkigt och tänkte att jag skulle skoja lite, måste man ta allt på allvar och måste du ta bort vart enda inlägg som tar lite plats i tråden?

Jag agerar på order från prez. Snövit.
fucktheprezlime.jpg

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke