linus_brum
Brum brum
Käka lite serano och lite padron åt mig, så är du schysst...
Vad gör du i ett varuhus? Ut i solen med dig, pöjk!
Idag har vi förresten solsken på riktigt... varmt och skönt hemma i Sverige.
Nu får det vara nog. Nu måste skyddskläderna i trädas. Skinnställ, hjälm och handskar. Jag kan inte dra ut på det längre för då blir problemet bara större. Det finns ett getingbo uppe i taknoken på växthuset som måste förintas. Det har blivet lika stort som en fotboll, jag har tillverkat ett vapen som jag ska anfalla det med. Ett rör med en fotboll fast silvertejpad i ena änden som jag ska trycka upp med all kraft inom mig. Och jag kommer att skrika kamp-ord när jag gör det.
Så nu kommer mckläderna till väl nytta
Haha Bättre att köpa en flaska RADAR och spraya ner boet totalt! Tänd gärna eld på sprayen också, så får du bättre effekt.
Tänk på att en geting i skinstället tar en stund att få ut, och det är när de blir "klämda" som de sticker, jag hade valt shorts och slapp t-shirt, men kul tanke
Jag tror bestämt att Zaza var i Dalarna idag...
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7451930.ab
Deras teori om naturfenomen stämmer inte! Det var bergis Zaza på sin nya Suzuki!
Verkar som att alla har getingbon just nu...
Varit och ätit middag hemma hos mamma ikväll, och innan maten så ville hon ha hjälp med att måla några fönsterkarmar uppe vid taknocken... när jag var inne på det andra och sista fönstret så märkte jag att det var getingar som flög in och ut mellan några plankor.
Jag var nästan klar, så tänkte att det var lika bra att måla vidare, så jävla farligt är det ju inte med ett getingstick (om man inte är alergisk, och dör, förståss), och stegen var inte så hög så det kändes farligt att trilla ner (om man inte bryter nacken, och dör, förståss). Gäller bara att inte tappa färgburken om jag blir stucken, så det kommer färg överallt.
Måla måla måla, hålla koll på getingar, måla måla måla, de verkar ju ganska snälla, måla måla måla, getingstick på läppen. Fan, vad ont det gjorde... trillade såklart ner, och tappade färgburken, med färg överallt som resultat. Under min riskbedömning så tänkte jag av nån anledning inte på att jag kunde bli stucken i ansiktet...
Om nån av er har grubblat på vad som är värst, getingstick på överläppen, eller getingstick på undre ögenlocket, så kan jag berätta att läppen är satan så mycket värre. Antingen det, eller så är det mer sting i getingarna i Lerkil än de i Kent. Sist jag blev stucken av en geting så var det på hojjen, en varm dag, körandes med visiret öppet genom ett bostadsområde, när ett bevingat odjur kom in i hjälmen och under glasögonen...
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|