Spamtråden för KHR

JohmiK

Ser nära ut på bra håll...
Gick med
11 Jan 2009
Hoj
KTM 950 SM - 07
Fifan, aldrig roligt med skojare som skall sälja fordon! Tur att du kollade riktigt noga när du provkörde!

Angående att hitta en TDM 850, så är mitt tips Blocket, eller alternativt Bytbil. Sen kan det ju hända att det finns annonser här på SH också!

Mitch Conner

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2010
Hoj
Street Triple
Fifan, aldrig roligt med skojare som skall sälja fordon! Tur att du kollade riktigt noga när du provkörde!

Angående att hitta en TDM 850, så är mitt tips Blocket, eller alternativt Bytbil. Sen kan det ju hända att det finns annonser här på SH också!

Jag var på en annons i går och cykeln verkade helt ok, så nu står den i förrådet :D Lite småfix behövs men priset var bra. Vi får höras av framöver så jag kan komma till dig och visa upp honom :banana Började semestern i dag så jag är flexibel!

Last edited:

JohmiK

Gick med
11 Jan 2009
Hoj
KTM 950 SM - 07
Jag var på en annons i går och cykeln verkade helt ok, så nu står den i förrådet :D Lite småfix behövs men priset var bra. Vi får höras av framöver så jag kan komma till dig och visa upp honom :banana Började semestern i dag så jag är flexibel!

Grattis!!!

ZaZa1

KingsHill Rider`s
Gick med
28 May 2006
Hoj
Suzuki H-Prince, Husqvarna SM510R-08, XR400R-98

Gött! Grattis på dig! I dubbel bemärkelse! 1:Till din nya mc såklart. 2:Till att du inte lät dig luras av skojaren.

När är hojen körklar?
Min semester börjar också idag!

Funderar på att åka och testa fin hojen utan bromsar, när jag och Fia ska in till Götet på em.

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Jag råkar veta att en viss klubbmedlem har tagit förnuftet till fånga och klivit ur nippon-träsket idag, och klivit upp några nivåer till das Bayerische Motoren Werke :) Men han får träda fram själv när han känner för det:rolleyes:

Dharus

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2010
Hoj
BMW S1000 R
bmw_k1300r_2.jpg

Så kan det gå när man slår i skallen på morgonen...dock vemodigt att göra sig av med VFR'n som jag fortfarande hävdar är en grym hoj.

Sinnlos

nönö
Gick med
3 Apr 2010
Hoj
2010 MV Agusta Brutale 1090RR
Ja du Micke, de ante mig att du inte var man nog att gränsla en Ducati, men det kommer nog i sinnom tid. :arsele

Men annars, GRATTIS till nya hojen! :tummenupp

(och de där med att du redan har en i garaget å annat är redan sagt) ;)

JohmiK

Gick med
11 Jan 2009
Hoj
KTM 950 SM - 07
Det svider lite för mig också. Jag sålde min VFR igår och det var lite vemodigt att köra den sista gången... Men jag tror att den är i bra händer.

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Haha, sköna hjälmar!

Dharus var här och hämtade sin moped idag förresten :)
Hoppas att du är nöjd med den och att tillbehörskatalogen blir redigt sönderbläddrad, en kolfiberdel per löning så är hojen komplett till säsongen 2012 :yoparty:gnissla

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Idag är det "bara" en månad kvar utan körkort... och en månad utan kortet avklarat.
Hade velat fira med att dra en bombrepa :)rolleyes:), men får väl (tramp)cykla ner till stranden och ta en glass och spana in fina (kvinnliga) kroppar istället :tummenupp

koop

Sinnessjuk
Gick med
27 Oct 2003
Hoj
Honda XR600 Motard -90, Suzuki GS500E -93
Hur stränga var dom mot dig? tre månader? mina två gånger utan kort har jag kommit undan med en månad.

linus_brum

Brum brum
Gick med
10 Dec 2008
Hoj
Husa FE 450
Vad hände när du blev av med kortet? Var, hur fort, etc? Tycker det är så sällan man ser poliskontroller här, och eftersom jag aldrig nånsin kör för fort, så har jag ju aldrig blivit stoppad...

ScaniaR580

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2010
Hoj
Kawasaki Z750 09
Hojt blir väl mitt Första inlägg I Gemenskapen här nu Ungefär ! :)

bara 19 Timmar kvar nu , sen har jag Min Nya hoj ! :) Den ända på forumet jag verkar känna till sen innan är koop :)

Hojt hojt !! Hoppas man kan komma med på roliga turer med er allesammans !

koop

Sinnessjuk
Gick med
27 Oct 2003
Hoj
Honda XR600 Motard -90, Suzuki GS500E -93
Jaha, välkommen! Hur känner du mig då? Alltid kul med nya människor att åka med :)

PS. Jag fyller år idag 31e :D

Last edited:

ScaniaR580

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2010
Hoj
Kawasaki Z750 09
Grattis Koop !

Hehe Jag känner dej inte ;) Men vi har talats vid vid några tillfällen innan ;) Svart grå S40 ? ;) Säger de något ;)

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!