Spamtråden för KHR

ZaZa1

KingsHill Rider`s
Gick med
28 May 2006
Hoj
Suzuki H-Prince, Husqvarna SM510R-08, XR400R-98
Hojt blir väl mitt Första inlägg I Gemenskapen här nu Ungefär ! :)

bara 19 Timmar kvar nu , sen har jag Min Nya hoj ! :) Den ända på forumet jag verkar känna till sen innan är koop :)

Hojt hojt !! Hoppas man kan komma med på roliga turer med er allesammans !

Välkommen! Kom ihåg att hålla koll i KingsHill Riders K.H.R:s forum. I Stora körtråden & fika tråden står det var och när vi träffas.

PS. Jag fyller år idag 31e :D

Congratulations to level 24.. All usual skills are increased. You have one new talent point to spend. Hint: Use it for improved wheelie & braap.

koop

Sinnessjuk
Gick med
27 Oct 2003
Hoj
Honda XR600 Motard -90, Suzuki GS500E -93
Tack för alla gratulationer. Nu är jag nyss hemkommen från födelsedagsfirande hos morsan i Oslo, med mycket god mat och för mycket sötsaker.
Nu ska sovas, godnatt

frick_

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2009
Hoj
Yamaha WR250X 2008
Var det någon mer som blev fotat av Google-bilen idag?
Körde förbi den ett par gånger i Kungsbacka idag så jag kanske kommer med på bild :)

koop

Sinnessjuk
Gick med
27 Oct 2003
Hoj
Honda XR600 Motard -90, Suzuki GS500E -93
Haha, jag såg allt att du brappade runt, att det var googlebilen det anade jag inte :p

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Hoj
Ingen
Hur krashade du?

Råkade wheela lite för högt... Hade precis kommit på hur jag kunde sänka farten när jag körde på bakhjulet eftersom vi körde i en backe. Så jag började i 40 km/h och sänkte mer och mer, tror jag var nere i ca 30 km/h. Och då gick det för för långsamt så den började hacka vilket gjorde att jag inte hade jag inte någon motorbroms längre. När det hände var jag helt enkelt för långsam på fotbromsen.

Men Zarrell fick med det på film :yoparty

[YOUTUBE-ID]p-MMU1u0Ng4[/YOUTUBE-ID]

(Kunde inte få youtuben att funka så jag lägger in länken bara ist...) :gnissla http://www.youtube.com/watch?v=p-MMU1u0Ng4
(löste det för dig /Limez)

Det som är störande är att om man kollar noga ser man hur bromsljuset tänds precis innan bakskärmen går av, jag var alltså bara precis för sen med bromsen :huvet

btw har du nytt bakdäck, hade inte du continental supermoto däck innan?

Jo precis hade Continental SM både fram och bak. Sjukt bra grepp, men när bakhjulet tog slut efter bara 300 - 350 mil bestämde jag mig för att prova att köra på ett pilot power denna gången.

Last edited by a moderator:

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Hoj
Ingen
Klarade du dig utan skador då?
Var det ryggskyddet som skyddade dig mest?

Japp, fick inte det minsta ont. Vet inte riktigt hur jag landade, det gick så fort från det att jag satt på hojen tills jag satt på marken men jag tror att jad landade på sidan av knäet/låret typ och sedan bara satte mig ner. Men jag fick inga skrap märken eller så på kläderna så det var nog mest för att det gick så långsamt som jag inte fick ont någonstans. :)

linus_brum

Brum brum
Gick med
10 Dec 2008
Hoj
Husa FE 450
Du har tränat en del sen jag såg dig köra senast eller? Ser ut som att du var jäkligt högt uppe på många av de bakhjulskörningarna :tummenupp

Trist med skadorna förståss, men det är ju sånt som händer...

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Var det någon mer som blev fotat av Google-bilen idag?
Körde förbi den ett par gånger i Kungsbacka idag så jag kanske kommer med på bild :)

Jag blev fotad av google-bilen två gånger samma dag i våras när jag promenerade hem efter att ha lämnat lilltjejen på dagis, väntar fortfarande på att de skall lägga upp bilderna.

Ah, va trög jag är:hihi :död :crash
Tänkte ju på goggles (cross och skidglasögon) men det var ju google:glömdet
Har för mig att jag sett en V70 med Dr Zipe-loggan på i Kba, så tänkte att det var den som åkte runt och fotade folk:brinnerup (Varför den nu skulle göra det):dummer

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!