Speed Triple-tråden Sthlm

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Vassego, de e bara att haka :tummenupp

:rolleyes: Ni har tur även denna gång, jag ska stå å titta på studenter och byggjobbare hela dagen i morgon (attans vilken torgskräck en natt jobbare som jag kommer å få i morgon:crash Jag är inte van vid pigga nyktra människor ju :rolleyes: )

Men kör ni förbi medis så vinka :yoparty :D
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
:rolleyes: Ni har tur även denna gång, jag ska stå å titta på studenter och byggjobbare hela dagen i morgon (attans vilken torgskräck en natt jobbare som jag kommer å få i morgon:crash Jag är inte van vid pigga nyktra människor ju :rolleyes: )

Men kör ni förbi medis så vinka :yoparty :D

:D ...men va faan...om det inte vore för att jag faktiskt SETT dig köra hoj skulle jag faktiskt börja undra... ena handen - köra hoj... andra handen - studenter å byggjobbare... :va

Ska skänka en tanke åt ditt håll när vi sitter på rosenhill å lapar latte :D :D :D
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:D ...men va faan...om det inte vore för att jag faktiskt SETT dig köra hoj skulle jag faktiskt börja undra... ena handen - köra hoj... andra handen - studenter å byggjobbare... :va

Ska skänka en tanke åt ditt håll när vi sitter på rosenhill å lapar latte :D :D

:rolleyes: vad då nu förstår jag inte alls vad du menar med de där :D
Jag åker ju hoj dagligen när jag kör till å från jobbet :D
ÅÅÅÅÅ vänta nu NÄR såg du mej köra :rodnar och varför kommer inte jag ihåg de :rolleyes:

:7peta ååååå men då kommer du med en cappuccino till mej då :kiss så snällt av dej (ska ju se på när studenter försöker ta sig ut och byggjobbare försöker göra klart allt dom inte han innan invigningen av denna skrapa :))
 

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Down under...
Hoj
Traja S3 -06
vad är eftermiddag? Iochmed att du alltid sitter här till halv ett på natten så kanske eftermiddag räknas vid klockan 18:00?? Då skulle man ju kunna ha en chans att haka på! Men som det ser ut nu så suger det....:huvet
Dessutom kanske det inte gör något...då slipper man skämmas när du kommer först på slangen med snygghondan!:D :arsele :arsele
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Eftermiddag är allt från 12 till 18 ju :va eller....men annars kan man ha morgon den tiden (det har jag oftast :D)
:D :tungan
 

MaScoot

kast me' liten bomullstuss
Gick med
24 May 2005
Ort
Stockholm, Bagarmossen
Hoj
Triumph Speed Triple 2013, Honda Fireblade 954rr 2003
Jag börjar tro att Magniffen driver det där j-vla fiket tillsammans med Nicke och Tudde...det skulle förklara en hel del :D
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Jag börjar tro att Magniffen driver det där j-vla fiket tillsammans med Nicke och Tudde...det skulle förklara en hel del :D

Du skulle bara ana...fy faaaaan vicken födelsedagsfest vi hade på Patricia i söndags... :tuttar :fyllisar :FU

EDIT!!! Skojja ba, ja va int me, de va nån i en vit limo som skvallrade :rolleyes:

EDIT 2: mba & fröken drar ut kl. 16 imorrn, så ska ni me blir de till å fejka huvudvärk på jobbet... :D

EDIT 3: du ser ju inget när du e ute å kör ändå kakan, så varför skulle du komma ihåg det? :arsele
 
Last edited:

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Va i Uppsala på jobb idag. Det blev ju inte E4an hem så nu har den gått 2044 mil:). Undrar hur mycket mätaren står på 15/10 då jag har 2K service inbokad ?

16:00 hinner jag inte till. :huvet
 

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Down under...
Hoj
Traja S3 -06
Du caféägarn! Vart lämnade du in din speedy? Verkar vara ett schysst ställe? Jag måste byta olja och filter innan vintern...kanske är bra prismässigt och lite mer stand-by vänliga? Eller blir det till mc-varuhuset och sitta vänta snällt för mycket deg!?

Har skjutit upp det ett tag nu men vintern närmar sig...(god forbidd). Inte för att jag skall byta olja och ställa in den imorgon heller...men bara så jag har lite koll!

Funderar på att skaffa ett centralstöd bak till pärlan till vintern? Bra idé kanske? Vad tycker ni?? Hörde också att biltema har ett mckapell...kanske är bra om den ändå står inomhus? Dammskydd liksom....
 

snajdarn

Snajdigast
Gick med
1 Aug 2005
Ort
In the hills
Hoj
-08 CBR1000RR
Du caféägarn! Vart lämnade du in din speedy? Verkar vara ett schysst ställe? Jag måste byta olja och filter innan vintern...kanske är bra prismässigt och lite mer stand-by vänliga? Eller blir det till mc-varuhuset och sitta vänta snällt för mycket deg!?

Har skjutit upp det ett tag nu men vintern närmar sig...(god forbidd). Inte för att jag skall byta olja och ställa in den imorgon heller...men bara så jag har lite koll!

Funderar på att skaffa ett centralstöd bak till pärlan till vintern? Bra idé kanske? Vad tycker ni?? Hörde också att biltema har ett mckapell...kanske är bra om den ändå står inomhus? Dammskydd liksom....

olja o filter byter du själv serru:pannkyss
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
olja o filter byter du själv serru:pannkyss

:D ...snajdarn byter allt själv, man lär sig nåt om underhåll när man kör i skiten tydligen, men faan så kul äre...tycker vi ska haka (dvs han bjuda in oss) på lite bus i grusgropen snart? :tungan Du har väl enduron kvar? Jag är SÅ jävla på!!!

Fenster, jag pm:ar info, nr & namn. Depåställ bör du skaffa, fråga nån me 2 punka på en vecka... :va Guld värt.
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Du skulle bara ana...fy faaaaan vicken födelsedagsfest vi hade på Patricia i söndags... :tuttar :fyllisar :FU

EDIT!!! Skojja ba, ja va int me, de va nån i en vit limo som skvallrade :rolleyes:

EDIT 2: mba & fröken drar ut kl. 16 imorrn, så ska ni me blir de till å fejka huvudvärk på jobbet... :D

EDIT 3: du ser ju inget när du e ute å kör ändå kakan, så varför skulle du komma ihåg det? :arsele

:rolleyes: :va har bara lite tunnelseende och är allmänt virrig :tungan
SÅ man MÅSTE komma fram och säga hej så jag vet att nån har vissat sig hihihi
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
:rolleyes: :va har bara lite tunnelseende och är allmänt virrig :tungan
SÅ man MÅSTE komma fram och säga hej så jag vet att nån har vissat sig hihihi

Tänkte ta ditt råd å hejja på rosenhill idag, men du va ju inte där :hihi

Bra tur idag mba, men de va ju nästan så man övervägde installation av handtagsvärmare... måste fråga fille hur man gör :D
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Tänkte ta ditt råd å hejja på rosenhill idag, men du va ju inte där :hihi

Bra tur idag mba, men de va ju nästan så man övervägde installation av handtagsvärmare... måste fråga fille hur man gör :D

Köp ett par enkla vita bomullshanskar på en byggmarknad eller mack och ha dom under handskarna. Gör underverk, en som vet.:tummenupp
 

mba

white lightning
Gick med
26 Apr 2007
Ort
Norr om Sthlm
Hoj
speed triple -06
Köp ett par enkla vita bomullshanskar på en byggmarknad eller mack och ha dom under handskarna. Gör underverk, en som vet.:tummenupp

jo faan var det kallt, men jag vet inte vad som är fjolligast, handtagsvärmare eller vita bomullshandskar.....:D Pest eller kolera...
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Tänkte ta ditt råd å hejja på rosenhill idag, men du va ju inte där :hihi


:fatta! Nä nu :mad: du är ju stygg ju :tungan
:sissy Skulle inte du komma med kaffe i dag :va :D jag hade kunnat behöft de nu på slutet av dessa 12 timmar :D

Bra tur idag mba, men de va ju nästan så man övervägde installation av handtagsvärmare... måste fråga fille hur man gör :D


:tummenupp Handtagsvärme är underbart nu när de är lite kallare på kvällen och morgonen :) De är aldrig fel :D
 
Last edited:

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
:fatta! Nä nu :mad: du är ju stygg ju :tungan
:sissy Skulle inte du komma med kaffe i dag :va :D jag hade kunnat behöft de nu på slutet av dessa 12 timmar :D

Sorry, du fick inge kaffe idag...du har handtagsvärmare :hihi

Ingen ser dom :) inuti dina vanliga handskar

Fck...får ju knappt in mina händer i handskarna som de é nu...sitter som klistrade... :tungan Hmmm..har ju hojjen kvar på service än... haaaaaaaandtaaaaaagsväääääääärmaaaareeeeee :fattartil
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top