Magnif Bastard
nästan perfekt
Är lilla jag ledig så kanske jag gör en terror attak på er denna torsdag
Vassego, de e bara att haka
Är lilla jag ledig så kanske jag gör en terror attak på er denna torsdag
Ni har tur även denna gång, jag ska stå å titta på studenter och byggjobbare hela dagen i morgon (attans vilken torgskräck en natt jobbare som jag kommer å få i morgon Jag är inte van vid pigga nyktra människor ju )
Men kör ni förbi medis så vinka
...men va faan...om det inte vore för att jag faktiskt SETT dig köra hoj skulle jag faktiskt börja undra... ena handen - köra hoj... andra handen - studenter å byggjobbare...
Ska skänka en tanke åt ditt håll när vi sitter på rosenhill å lapar latte
Jag börjar tro att Magniffen driver det där j-vla fiket tillsammans med Nicke och Tudde...det skulle förklara en hel del
Du caféägarn! Vart lämnade du in din speedy? Verkar vara ett schysst ställe? Jag måste byta olja och filter innan vintern...kanske är bra prismässigt och lite mer stand-by vänliga? Eller blir det till mc-varuhuset och sitta vänta snällt för mycket deg!?
Har skjutit upp det ett tag nu men vintern närmar sig...(god forbidd). Inte för att jag skall byta olja och ställa in den imorgon heller...men bara så jag har lite koll!
Funderar på att skaffa ett centralstöd bak till pärlan till vintern? Bra idé kanske? Vad tycker ni?? Hörde också att biltema har ett mckapell...kanske är bra om den ändå står inomhus? Dammskydd liksom....
olja o filter byter du själv serru
Du skulle bara ana...fy faaaaan vicken födelsedagsfest vi hade på Patricia i söndags...
EDIT!!! Skojja ba, ja va int me, de va nån i en vit limo som skvallrade
EDIT 2: mba & fröken drar ut kl. 16 imorrn, så ska ni me blir de till å fejka huvudvärk på jobbet...
EDIT 3: du ser ju inget när du e ute å kör ändå kakan, så varför skulle du komma ihåg det?
har bara lite tunnelseende och är allmänt virrig
SÅ man MÅSTE komma fram och säga hej så jag vet att nån har vissat sig hihihi
Tänkte ta ditt råd å hejja på rosenhill idag, men du va ju inte där
Bra tur idag mba, men de va ju nästan så man övervägde installation av handtagsvärmare... måste fråga fille hur man gör
Köp ett par enkla vita bomullshanskar på en byggmarknad eller mack och ha dom under handskarna. Gör underverk, en som vet.
Tänkte ta ditt råd å hejja på rosenhill idag, men du va ju inte där
Bra tur idag mba, men de va ju nästan så man övervägde installation av handtagsvärmare... måste fråga fille hur man gör
jo faan var det kallt, men jag vet inte vad som är fjolligast, handtagsvärmare eller vita bomullshandskar..... Pest eller kolera...
Nä nu du är ju stygg ju
Skulle inte du komma med kaffe i dag jag hade kunnat behöft de nu på slutet av dessa 12 timmar
Ingen ser dom inuti dina vanliga handskar
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |