Speed Triple-tråden Sthlm

MaScoot

kast me' liten bomullstuss
Gick med
24 May 2005
Ort
Stockholm, Bagarmossen
Hoj
Triumph Speed Triple 2013, Honda Fireblade 954rr 2003
På tal om fotpinnar!
Det är ingen av er som kan tänka er att låna ut ett par någon gång framöver?? Jag ska skjutsa en brutta men mina fotpeggar är i gbg! Bummer!!:huvet :huvet

Och just det, eftersom jag är helt handikappad här uppe så skulle det vara kalas med en dragare till också, eller om jag kommer förbi och monterar på. Det funkar för mig.
Hoppas hoppas hoppas....hon är riktigt het!:yoparty :yoparty :tuttar :tuttar

Här finns ett set att låna oxå...bara att gapa till om det behövs :)

Härligt med fin :tuttar, det måste vi givetvis supporta med alla medel...we've got your back bro :D.
 

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Down under...
Hoj
Traja S3 -06
Gött!! Jag hajar till när det blir aktuellt då! Troligtvis nästa vecka någongång!

Okej paPs...my bad. En muttertillskruvartjofräs då?:arsele :arsele :D :D :D
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Här finns ett set att låna oxå...bara att gapa till om det behövs :)
Härligt med fin :tuttar, det måste vi givetvis supporta med alla medel...we've got your back bro :D.

Har hon nån evil twin? :tuttar :D ...äh nu får vi ge oss...good luck bro! :tummenupp
PS. Får in läckande damen på service redan ikväll, dock ej TC Länna. Bra kontakter e guld värd... :tungan
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Gött!! Jag hajar till när det blir aktuellt då! Troligtvis nästa vecka någongång!

Okej paPs...my bad. En muttertillskruvartjofräs då?:arsele :arsele :D :D :D

Vad det nu än är så behövs det inte för mina fotpinnar, dom sitter med sådana här.


Vingmutter.jpg
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Funkar kalas:tummenupp Man kan trassla in pinnarna ovanpå växellådan eller ha dom i ryggan. Vips så har man dom om det behövs:tuttar . Nu gäller det bara att fixa en ihopfällbar hjälm:)
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Service boys...med stort S!!!

Hehehe...ja det där gick ju ganska bra :tummenupp
Lämnade hojjen på service ikväll, så damen kommer va på hälsokoll ett par dar...inge åka då :confused:

Men titta va jag fick istället, om inte en gammel-triple att busa runt med :D :D :D
"-Jag har en hoj du kan få låna om du vill, så slipper du ju vara helt hojlös."
Trodde f-n inte mina öron.....

DET E FAAN SERVICE GRABBAR :yoparty
(ok, det är en strippad daytona 955, omkittad till triple)
 

Bifogat

  • Aaaaargh.JPG
    Aaaaargh.JPG
    138.4 KB · Visningar: 85

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Down under...
Hoj
Traja S3 -06
Hehehe...ja det där gick ju ganska bra :tummenupp
Lämnade hojjen på service ikväll, så damen kommer va på hälsokoll ett par dar...inge åka då :confused:

Men titta va jag fick istället, om inte en gammel-triple att busa runt med :D :D :D
"-Jag har en hoj du kan få låna om du vill, så slipper du ju vara helt hojlös."
Trodde f-n inte mina öron.....

DET E FAAN SERVICE GRABBAR :yoparty
(ok, det är en strippad daytona 955, omkittad till triple)

Yeah baby!! Snygg Honda!!:FU :FU :Rockbanan :Rockbanan
 

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Down under...
Hoj
Traja S3 -06
FCK!!! Jag ska faaaan ta bulten me snygghondan 18ggr imorrn å messa sönder din nalle samtidigt :censored

haha ja du skulle nog lämna mig 18 gånger om på bulten trots snygghondan, men jag skulle se enormt mycket coolare ut! :arsele :arsele :tungan :tungan

Hur lång tid skulle det ta förresten? Det är väl "bara" packningarna i gaffeln? Eller har jag fel?

:tuttar Inte NÅ fel på Honda så dessssååååå :tungan

Host host host.......nja vi får se nu när Hor-net 900 kommer -08 med 150 häst och ny design. Kanske värt att provköra den...men bara nästan!:tungan
 
Last edited:

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
haha ja du skulle nog lämna mig 18 gånger om på bulten trots snygghondan, men jag skulle se enormt mycket coolare ut! :arsele :arsele :tungan :tungan

Hur lång tid skulle det ta förresten? Det är väl "bara" packningarna i gaffeln? Eller har jag fel?

Host host host.......nja vi får se nu när Hor-net 900 kommer -08 med 150 häst och ny design. Kanske värt att provköra den...men bara nästan!:tungan

Mnja...nästan då. Packningar gaffel måste ju fixas såklart, men sen är det "stora" 2000-milaservicen oxå (ventilinjustering m.m.). Han får byta till 1 kugg mindre framdrev samtidigt, hehe... :D

Han gissade 3dgr, men troligtvis längre om han måste få hem delar. Har jag tur innan helgen alltså, men anar att det blir till å köra snygghondan minst 1 vecka framåt... :3freak :1pajas

:tuttar Inte NÅ fel på Honda så dessssååååå :tungan

Jaja....så säger alla som inte kört triple.... ju mer man lär sig, ju mer inser man hur lite man vet, kakan :D :D
 
Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Host host host.......nja vi får se nu när Hor-net 900 kommer -08 med 150 häst och ny design. Kanske värt att provköra den...men bara nästan!:tungan

:rolleyes: Hörru klart de är värt att prova Hornet 900 som kommer till våren...:yoparty Du kommer köra Honda nästa år :tungan :D

Jaja....så säger alla som inte kört triple.... ju mer man lär sig, ju mer inser man hur lite man vet, kakan :D :D

:tungan Jag vet masssssoooorrrr :va men om de är saker värt att veta är en annan sak :D :tuttar
 
Last edited:

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Down under...
Hoj
Traja S3 -06
:rolleyes: Hörru klart de är värt att prova Hornet 900 som kommer till våren...:yoparty Du kommer köra Honda nästa år :tungan :D


Värt att prova ja, men den är väl inge bättre än nuvarande. Och med den så kittlas det mer i rumpan är i magen när man drar på rullen!:tungan :tungan :arsele :arsele

Designen är dock snygg på den nya, du vet ingenstans där man kan hitta bilder? Polaren är lite inne på att byta upp sig från sin -03:a

Shit! Snygghondan i en vecka! Du kommer bli berömd när nu drar bulten upp och ner på den där saken! Och vilken känsla när du får din riktiga hoj! Varför drevet? Du kör väl tillräckligt bra på slangen redan?:tungan :yoparty
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus

Shit! Snygghondan i en vecka! Du kommer bli berömd när nu drar bulten upp och ner på den där saken! Och vilken känsla när du får din riktiga hoj! Varför drevet? Du kör väl tillräckligt bra på slangen redan?:tungan :yoparty

...om jag inte klotar med den där "saken" bara...peppar peppar... drar iväg å testar bulten me snygghondan om 20min så får den bekänna färg :D

Messar från rosenhill, men kände ju lite på den redan igår, så det blir väl knappast några glada ord... :huvet

EDIT: Shit, faktiskt över förväntan :tummenupp Ok, den e ju lite trött, men me mycke rpm å till min glädje Dunlop SportMax både fram å bak blev de ju en trevlig tur... :FU

EDIT 2: mba & fröken rullar södra sidan torsdag em by the way. Nån fler som e sugen?

EDIT 3: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=167443
 
Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Värt att prova ja, men den är väl inge bättre än nuvarande. Och med den så kittlas det mer i rumpan är i magen när man drar på rullen!:tungan :tungan :arsele :arsele

Designen är dock snygg på den nya, du vet ingenstans där man kan hitta bilder? Polaren är lite inne på att byta upp sig från sin -03:a

Shit! Snygghondan i en vecka! Du kommer bli berömd när nu drar bulten upp och ner på den där saken! Och vilken känsla när du får din riktiga hoj! Varför drevet? Du kör väl tillräckligt bra på slangen redan?:tungan :yoparty


VAD DÅ kittlar i rumpan ??!! Min kittlar inte nå men vibbrera lite då å då :rolleyes: :D
:tungan jag har för mej jag har sett nån bild på den :va frågan är bara vart :D Virrig som jag är glömmer jag bort lät :) Men jag ska se om jag inte hittar en bild åt dej.
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
...om jag inte klotar med den där "saken" bara...peppar peppar... drar iväg å testar bulten me snygghondan om 20min så får den bekänna färg :D

Messar från rosenhill, men kände ju lite på den redan igår, så det blir väl knappast några glada ord... :huvet

EDIT: Shit, faktiskt över förväntan :tummenupp Ok, den e ju lite trött, men me mycke rpm å till min glädje Dunlop SportMax både fram å bak blev de ju en trevlig tur... :FU

EDIT 2: mba & fröken rullar södra sidan torsdag em by the way. Nån fler som e sugen?

EDIT 3: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=167443


:) Är lilla jag ledig så kanske jag gör en terror attak på er denna torsdag :D
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top