Speed Triple-tråden Sthlm

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Down under...
Hoj
Traja S3 -06
Tja, det är jag...

Nu har äntligen studiebidraget kommit och jag har en köpt mig en Speed3 från 2006 :D . Ändå så klagas det att studenterna har det hårt, inte här inte.. Är 25 år och tog hojkortet förra året, innan dess har jag inte ens åkt moped, körning med mig sker på egen risk :) .

I vilket fall kommer det vara rätt kul att träffa och köra med likasinnade, så länge någon vågar.

Welcome!! Fint val! Bara till å hänga på körningarna..:fyllisar
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Hörni, jag har tänkt på en sak... Är det inte både snyggt och ser lixom lite mer moget ut på något sätt, om man har FlyScreen på Speedyn...:va
(Flåt Tomp@ för alla gånger jag häcklat!!!)

Ikväll har min svarta skönhet gått vidare till en förhoppningsvis glad och lycklig ägare och jag har spanat in en nyare Speedy. Gissa vad som sitter på den...:D Jag blir lite udda i gänget då me´, för den är vackert gröööön!
Om allt går i lås, blir det affär i början av nästa vecka!:banana

Killen som handlade kan nog komma att haka på oss en del i sommar, så det blev ingen "definitiv skilsmässa" idag. Det kändes skönt!:) Vi får hälsa honom välkommen när han registrerar sig på SH och hör av sig!:tummenupp
 
Last edited:

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Hörni, jag har tänkt på en sak... Är det inte både snyggt och ser lixom lite mer moget ut på något sätt, om man har FlyScreen på Speedyn...:va
(Flåt Tomp@ för alla gånger jag häcklat!!!)

Ikväll har min svarta skönhet gått vidare till en förhoppningsvis glad och lycklig ägare och jag har spanat in en nyare Speedy. Gissa vad som sitter på den...:D Jag blir lite udda i gänget då me´, för den är vackert gröööön!
Om allt går i lås, blir det affär i början av nästa vecka!:banana

Killen som handlade kan nog komma att haka på oss en del i sommar, så det blev ingen "definitiv skilsmässa" idag. Det kändes skönt!:) Vi får hälsa honom välkommen när han registrerar sig på SH och hör av sig!:tummenupp

Kul att någon mer sätter färg på våra åkturer :tummenupp

FlyScreen hmmmmm.... låt mig nu bara slippa höra ordet hantagsvärmare.:3freak .

Grattis dårå
 
Last edited:

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Hörni, jag har tänkt på en sak... Är det inte både snyggt och ser lixom lite mer moget ut på något sätt, om man har FlyScreen på Speedyn...:va
(Flåt Tomp@ för alla gånger jag häcklat!!!)

Ikväll har min svarta skönhet gått vidare till en förhoppningsvis glad och lycklig ägare och jag har spanat in en nyare Speedy. Gissa vad som sitter på den...:D Jag blir lite udda i gänget då me´, för den är vackert gröööön!
Om allt går i lås, blir det affär i början av nästa vecka!:banana

Killen som handlade kan nog komma att haka på oss en del i sommar, så det blev ingen "definitiv skilsmässa" idag. Det kändes skönt!:) Vi får hälsa honom välkommen när han registrerar sig på SH och hör av sig!:tummenupp

I love you Shoot!!! ...äntligen lite upprättelse! :tungan

Fan vad skoj, Grattis till det blivande förvärvet och till den avklarade affären! Vad blir det för årsmodell och utrustning på den gröna?
 
Last edited:

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
I love you Shoot!!!

Fan vad skoj, Grattis till det blivande förvärvet och till den avklarade affären! Vad blir det för årsmodell och utrustning på den gröna?

Såja, såja Tomp@, måste du blåsa upp det sådär! De andra kan ju börja tro att man blivit soft!:D Kan ju bli att jag skruvar bort vindrutan nån kväll och sen är man ju igång igen med häcklandet!:D

Den gröna Speedyn jag kikat på är en 07:a och förutom det där nesliga touring-kittet som nån satt på, så är den kittad med ett nyare (08:ans) guldfärgade Triumphstyre och ett leendeframkallande Arrow 3-1 helsystem!:yoparty Ska se om man kan fixa nån variant på skjutspinnarna tror jag och rensa upp bakdelen, men annars är den väl rätt nice som den står idag, tycker jag!:)
 

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Såja, såja Tomp@, måste du blåsa upp det sådär! De andra kan ju börja tro att man blivit soft!:D Kan ju bli att jag skruvar bort vindrutan nån kväll och sen är man ju igång igen med häcklandet!:D

Den gröna Speedyn jag kikat på är en 07:a och förutom det där nesliga touring-kittet som nån satt på, så är den kittad med ett nyare (08:ans) guldfärgade Triumphstyre och ett leendeframkallande Arrow 3-1 helsystem!:yoparty Ska se om man kan fixa nån variant på skjutspinnarna tror jag och rensa upp bakdelen, men annars är den väl rätt nice som den står idag, tycker jag!:)

Låter nice... har du ingen länk eller foto så vi får smygse den lite??? Guldstyre tror jag är något extratillbehör. -08 kör ju med aluminiumlook från Magura.

Fan va skoj! Har frugan fått sälja mkt tallrikar nu? ...Anneli börjar snacka om kaffekopparna nu :brinnerup
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Låter nice... har du ingen länk eller foto så vi får smygse den lite??? Guldstyre tror jag är något extratillbehör. -08 kör ju med aluminiumlook från Magura.

Fan va skoj! Har frugan fått sälja mkt tallrikar nu? ...Anneli börjar snacka om kaffekopparna nu :brinnerup

OK ang. styret. (Det var då Trajja-logga på det...?) Inge foto tillgängligt tyvärr, Ni får leva i ovisshet till nästa vecka!:D
 

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
OK ang. styret. (Det var då Trajja-logga på det...?) Inge foto tillgängligt tyvärr, Ni får leva i ovisshet till nästa vecka!:D

Plöjde igenom Blocket men konstaterade att det var ingen där... fanns tre gröna men ingen i den kombinationen du beskrev :D

Vi väntar med spänning...
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Plöjde igenom Blocket men konstaterade att det var ingen där... fanns tre gröna men ingen i den kombinationen du beskrev :D

Vi väntar med spänning...

Japp! Ingen Blocket-hoj!:D Faktiskt är det en som dammats av från en källare!:D Hittade den efter ett tips från han som köpte min hoj!:tummenupp
 

Gnaget

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2007
Ort
Falun
Hoj
RSV Mille -02
Hörni, jag har tänkt på en sak... Är det inte både snyggt och ser lixom lite mer moget ut på något sätt, om man har FlyScreen på Speedyn...:va
(Flåt Tomp@ för alla gånger jag häcklat!!!)
Why Shooter Why
jag har spanat in en nyare Speedy. Gissa vad som sitter på den...:D Jag blir lite udda i gänget då me´, för den är vackert gröööön!

Grattis får man säga
Kul att någon mer sätter färg på våra åkturer :tummenupp

FlyScreen hmmmmm.... låt mig nu bara slipa höra ordet hantagsvärmare.:3freak .

Grattis dårå

Handtagsvärmare... hmmphh
 

triple kungen

Här kunde man hålla fullt på playstation
Gick med
22 Nov 2005
Ort
Örebro
Hoj
Triumph Speed Triple
Grattis får man säga


Handtagsvärmare... hmmphh

Tjaa det börjar med flyscreen fortsätter till handtagsvärmare vidare till framruta och topbox sen börjar man bli gubbe på riktigt. Sedan går man och tittar på "Äventyrshojar" och simsallabim har man en paneuropean med inbygd reflexväst eller nått.
Varförsiktiga! :hihi
Tjong..
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Tjaa det börjar med flyscreen fortsätter till handtagsvärmare vidare till framruta och topbox sen börjar man bli gubbe på riktigt. Sedan går man och tittar på "Äventyrshojar" och simsallabim har man en paneuropean med inbygd reflexväst eller nått.
Varförsiktiga! :hihi
Tjong..

:skrämd :skrämd :skrämd :skrämd
Jag får nog faan be dem skruva bort den där FlyScreenen innan leverans!:D
 

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Ja Shooter... när får vi se den :)

Och som sagt tidigare, vi som vill se en vacker hoj och har en känsla för form väljer så klart Fly Screen! :D Ingen blir glad av att se det plastiga knottriga instrumenthuset när det finns en vacker kåpa!
 

Gnaget

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2007
Ort
Falun
Hoj
RSV Mille -02
Bilder Shooter, Bilder.

Norra sidan på söndag kanske om nån e sugen och vädret håller vad det lovar.
Kan vara i tjockhult ca 11:00

Måste ju få se Shoots nya mintgröna karamell.:D
 

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Bilder Shooter, Bilder.

Norra sidan på söndag kanske om nån e sugen och vädret håller vad det lovar.
Kan vara i tjockhult ca 11:00

Måste ju få se Shoots nya mintgröna karamell.:D

inte omöjligt... ska bort på lördag men borde vara skapligt nykter kl 11
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Ja Shooter... när får vi se den :)

Här har Ni killen som var mest sugen att se mitt nyförvärv! Han stod och lurpassade på mej när jag svängde in hemma idag!:D Måste säga att jag är grymt nöjd med köpet!:) Jäklar vilken skillnad faktiskt! Känns mycket rappare!:)

Tror att det blir att skafa en bellypan till den sen och så får jag se om vindrutan får sitta kvar, eller om den får finna sig i att ligga i förrådet sen. Vi får väl åka ner till den där låååånga raka fina vägen nedanför Skanssundet igen och testa vindavvisaren på riktigt!:hihi

Det ska ju bli fint till helgen och på lördagen är det provkörning av hojar (I vart fall Triumph) på Barkarby... Kanske kan vara nåt...? Men ska jag ut bland Er andra med den nu, får Ni inte retas för ankstjärten! :3freak Har inte hunnit fixa det än...

Och Magniffen,jag håller fulquoten i minnet...:mad: :hihi
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top