Är det 30 maj (SMC Broms- och kurvkurs) som alla trecylindriga entusiaster här skall delta i? Jag bokade in mig igår i alla fall!
Är det 30 maj (SMC Broms- och kurvkurs) som alla trecylindriga entusiaster här skall delta i? Jag bokade in mig igår i alla fall!
En del kanske åker båda dagarna, men de flesta av oss med rad-3-orna, tror jag är inbokade söndagen, den 31 maj... Fast många av oss åker ner redan lördag och kvartar på Karlskoga Hotell, så vi kanske ses där ner iaf!
Inga dambesök den här helgen, så jag hänger gärna med om jag får!
Hojsväng söndag den 10 maj:
Tänkt vägval: Shell Globen - Tungelsta - Källsta - Kagghamra - Skanssundet - Glass på Oaxen.
Möts upp: 10.00 på Shell Globen, tanka, kaffe, fire up ca. 10.20
Jag ska med:
1. mba
2. Lenis
3. Magniffen
4. Tomp@
5. LucaBrasi
6. cliffan
7. Okey då , paPs är på View attachment 272885
8. saeco12
Ja, nu är det väl tämligen ohemligt, typ. Jag lagt ytterligare ett ungdomsår bakom mej och börjat njuta av nästa! Gubbe är väl när man passerat 70 eller börjat åka Rocket va´
Tack för alla gratulationer!
Har du köpt en skylltbelysning i present åt dig själv ?
JAPP! Blev inte en "mutter", men en annan, svart, liten snygging! Sätts dit med dubbelhäftande tjep, så det behövs bara ett hål för sladdarna ner genom Mad Shooter-plattan.
Haru nån uppfattning om när kan vi färdigställa projektet tror du... Det blev en jäkla skillnad faktiskt. Känns mycket trafiksäkrare att visa sina intentioner om att byta körriktning, med blinkare från 08:an!
Det borde gå snabbt .Muttra loss Mad-Shooter. Borra . Blästra, Spraya, muttra tebaks och koppla in.
Vilken dag passar dig ?
Agerar ombud åt Niklas från TCL...
När ungefär kan man räkna med att vara tillbaks i stan efter rundan?
Måste förmodligen kolla på lite lägenheter, och jag är fortfarande grön på Sthlmsgeografin. Ev får jag avvika lite tidigare...
Kul, ser ut att bli ett hyggligt gäng imöra
Nu fattas bara skotten...
Men jarå! :mad
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|