Jaja...men du är ju diskad för penicilin-dopning imörrn Eller?
Kollade just på yr.no, ser lite halvskakigt ut för morgondagen
Vädret ser kanon ut i´ll be there!!!
Jag tänkte faktiskt komma förbi där och säga HEJ! iaf...
Väderprognosen nu på morgonen på YR.NO är ännu sämre än igårkväll, men man fatar lixom inte vart det ska komma ifrån, om man tittar ut nu!?
Hela rundan, gissar åter sthlm senast 16-tiden, men du kan ju avvika halvvägs utan probs.
Kul, ser ut att bli ett hyggligt gäng imöra
Nu fattas bara skotten, men han tjör ju mest hela tiden (enligt egen utsago), så han dyker väl upp bakom närmsta kurva...
min väderguru säjer:
08.00 - 11º - 3% nederbördssannolikhet
100% regn vart det.
Tack boys and girl för en riktigt trevlig runda så länge som jag var med, vart hamnade ni tillslut?
Hänger gärna på igen.
Ståndsmässig fika i slottsmiljö
Tack allihop för en härlig tur
Alla kommer väl på R.A.T körningen på onsdag? vi måste ju representera oss i de sammanhangen också... 17.30 den 13/5 på TCL...
Nu är det äntligen dags för vårens första RAT-körning på onsdag 13 maj! Vi samlas hos Triumph i Länna kl 17:30 så att vi är klara att ge oss iväg direkt efter stängning kl 18. Förhoppningsvis blir vädret lite klarare och mindre blåsigt än idag, annars är det bara på med varma kläder och full tank så kör vi! Har du någon kompis som vill följa med så är det bara för dom att hänga på! Det spelar självklart ingen roll vilket märke dom har på hojen utan det är bara kul om vi blir många!
Vi tar en liten uppmjukningsrunda nere på Södertörn och stannar till på lämpligt ställe för en fika. Gemensam åkning dit, och som vanligt fri åkning hem. För de som önskar åka gemensamt även på hemvägen så går det alldeles utmärkt att åka med oss tillbaka till Länna. Vi är sannolikt tillbaka runt kl 21.
Tjena vicka ska på den där rat grejjen i morgon i länna? Jag drar nog och kollar om jag kan smita från gårdsstädningen i föreningen
Klart man ska med... men verkar dålig uppslutning eller aktivitet från de övriga i den här tråden??? ...vi blir väl ett gäng triplar ikväll hoppas jag... och självklart Daytonor!!!
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|