Speed Triple-tråden Sthlm

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Jag får hjälp av paPs att fixa :arsele på Speedy ikväll, så vi dyker inte upp tyvärr...

Vänta nu... ni är alltså tillgängliga båda två och väljer att jobba med :arsele istället för att umgås med trajjabröder... ojojoj! ...då hoppas jag det blir väldigt bra för att ni ska vara ursäktade ett sådant svek :krama
 

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Vänta nu... ni är alltså tillgängliga båda två och väljer att jobba med :arsele istället för att umgås med trajjabröder... ojojoj! ...då hoppas jag det blir väldigt bra för att ni ska vara ursäktade ett sådant svek :krama

japp, jag förväntar mej även en fotobyggblogg :tummenupp
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Vänta nu... ni är alltså tillgängliga båda två och väljer att jobba med :arsele istället för att umgås med trajjabröder... ojojoj! ...då hoppas jag det blir väldigt bra för att ni ska vara ursäktade ett sådant svek :krama

Säger han som avstår körning för installation av tvättmaskin... :glömdet :D :krama
 

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Last edited:

mba

white lightning
Gick med
26 Apr 2007
Ort
Norr om Sthlm
Hoj
speed triple -06
Tack för en skön tur i söndags. och nice med bilder! Jag hoppar RAT ikväll, vi måste hitta ett nytt hem att bo på snart så det känns prioriterat....

/m
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
japp, jag förväntar mej även en fotobyggblogg :tummenupp

Sorry, blev inge fotograferande ikväll... Ni får se mitt nya, vackrare :arsele nästa gång vi ses istället!:D Det blev skitbra, om Ni frågar mej!:tummenupp Jag är helnöjd!:) Sen fick jag hjälp att greja snabbfäste för tankskyddet också, så nu kan jag ha tankväska på Speedy åxå!:tummenupp
Resklar för Gelleråsen!:banana
 

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Sorry, blev inge fotograferande ikväll... Ni får se mitt nya, vackrare :arsele nästa gång vi ses istället!:D Det blev skitbra, om Ni frågar mej!:tummenupp Jag är helnöjd!:) Sen fick jag hjälp att greja snabbfäste för tankskyddet också, så nu kan jag ha tankväska på Speedy åxå!:tummenupp
Resklar för Gelleråsen!:banana

Nu kan vi börja snacka touring på riktigt... skönt att jag inte e värst längre :D

Ni gick miste om en härlig körning med RAT... snabbt tempo i liten grupp (5-6st), sen var det en crusinggrupp på kanske 20 pers... SMC-Stene ledde den snabba på en lånad S3, karl´n kan köra... gick snabbt som sjutton :tummenupp
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Nu kan vi börja snacka touring på riktigt... skönt att jag inte e värst längre :D

Ni gick miste om en härlig körning med RAT...

Touring på riktigt, check this out... Det är våran kostym till Gelleråsen :tummenupp Fyfaan va vi kommer garva åt er på vägen hem när damen & jag sitter i mysbrallorna å lyssnar på musik, käkar chips å snackar skit - då ni sitter krampaktigt på hojjen å bara önskar att ni satt i VÅRAN MERCEDES :FU :hihi
 

Bifogat

  • Mercedes AMG.gif
    Mercedes AMG.gif
    24.5 KB · Visningar: 45

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Touring på riktigt, check this out... Det är våran kostym till Gelleråsen :tummenupp Fyfaan va vi kommer garva åt er på vägen hem när damen & jag sitter i mysbrallorna å lyssnar på musik, käkar chips å snackar skit - då ni sitter krampaktigt på hojjen å bara önskar att ni satt i VÅRAN MERCEDES :FU :hihi

Ska´ru åka lastbil? ...själv sätter jag mig i SUV:en och avnjuter nått trevligt, -lastbil skulle jag aldrig sänka mig till :D ...jaja, du kör om mig så det svischar om det när jag suger mig fram i 80km/h med släp...
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Ska´ru åka lastbil? ...själv sätter jag mig i SUV:en och avnjuter nått trevligt, -lastbil skulle jag aldrig sänka mig till :D ...jaja, du kör om mig så det svischar om det när jag suger mig fram i 80km/h med släp...

Errr... Tomp@ - att tjöra lastbil är manligt :fakta
SUV är för uttråkade hemmafruar :fakta
Och ja, du kommer bli omtjörd :fakta
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Touring på riktigt, check this out... Det är våran kostym till Gelleråsen :tummenupp Fyfaan va vi kommer garva åt er på vägen hem när damen & jag sitter i mysbrallorna å lyssnar på musik, käkar chips å snackar skit - då ni sitter krampaktigt på hojjen å bara önskar att ni satt i VÅRAN MERCEDES :FU :hihi

Jupp det är skillnad på true bikers :yoparty och wannabe bikers som skjutsar sina hojar till och från träningen. Curlingbikers ?
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
:skrämd hoppas det inte är mig du tänker på som "nått trevligt" :ajjabajja

Det är våran tomp@... :rofl :3freak :fakta :slicka

Jupp det är skillnad på true bikers :yoparty och wannabe bikers som skjutsar sina hojar till och från träningen. Curlingbikers ?

Japp. Siktar på Moto GP 2014 :hihi La på ny bakost idag. Faan att jag ska nöta på skiten annat än på banan den 31:a :mad: :mad:
 

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Ingen som är sugen på en svart Fly Screen??? :D

...börjar bli sugen på att införskaffa Fly Screen i CARBON! :arsele
 

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Ingen som är sugen på en svart Fly Screen??? :D

...börjar bli sugen på att införskaffa Fly Screen i CARBON! :arsele

hehe, ja du blev lite sugen på den där special edition flyscreenen på TC Länna, jag såg när du dreglade :tummenupp

För er yngre icke rygg stelopererade jävlar i tråden:

tour-speed-triple-1050.jpg


:arsele:krama
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top