Speed Triple-tråden Sthlm

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Jag får hjälp av paPs att fixa :arsele på Speedy ikväll, så vi dyker inte upp tyvärr...

Vänta nu... ni är alltså tillgängliga båda två och väljer att jobba med :arsele istället för att umgås med trajjabröder... ojojoj! ...då hoppas jag det blir väldigt bra för att ni ska vara ursäktade ett sådant svek :krama

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Vänta nu... ni är alltså tillgängliga båda två och väljer att jobba med :arsele istället för att umgås med trajjabröder... ojojoj! ...då hoppas jag det blir väldigt bra för att ni ska vara ursäktade ett sådant svek :krama

japp, jag förväntar mej även en fotobyggblogg :tummenupp

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC

Säger han som avstår körning för installation av tvättmaskin... :glömdet :D :krama

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Last edited:

mba

white lightning
Gick med
26 Apr 2007
Hoj
speed triple -06
Tack för en skön tur i söndags. och nice med bilder! Jag hoppar RAT ikväll, vi måste hitta ett nytt hem att bo på snart så det känns prioriterat....

/m

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC
japp, jag förväntar mej även en fotobyggblogg :tummenupp

Sorry, blev inge fotograferande ikväll... Ni får se mitt nya, vackrare :arsele nästa gång vi ses istället!:D Det blev skitbra, om Ni frågar mej!:tummenupp Jag är helnöjd!:) Sen fick jag hjälp att greja snabbfäste för tankskyddet också, så nu kan jag ha tankväska på Speedy åxå!:tummenupp
Resklar för Gelleråsen!:banana

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Sorry, blev inge fotograferande ikväll... Ni får se mitt nya, vackrare :arsele nästa gång vi ses istället!:D Det blev skitbra, om Ni frågar mej!:tummenupp Jag är helnöjd!:) Sen fick jag hjälp att greja snabbfäste för tankskyddet också, så nu kan jag ha tankväska på Speedy åxå!:tummenupp
Resklar för Gelleråsen!:banana

Nu kan vi börja snacka touring på riktigt... skönt att jag inte e värst längre :D

Ni gick miste om en härlig körning med RAT... snabbt tempo i liten grupp (5-6st), sen var det en crusinggrupp på kanske 20 pers... SMC-Stene ledde den snabba på en lånad S3, karl´n kan köra... gick snabbt som sjutton :tummenupp

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Nu kan vi börja snacka touring på riktigt... skönt att jag inte e värst längre :D

Ni gick miste om en härlig körning med RAT...

Touring på riktigt, check this out... Det är våran kostym till Gelleråsen :tummenupp Fyfaan va vi kommer garva åt er på vägen hem när damen & jag sitter i mysbrallorna å lyssnar på musik, käkar chips å snackar skit - då ni sitter krampaktigt på hojjen å bara önskar att ni satt i VÅRAN MERCEDES :FU :hihi

Bifogat

• Mercedes AMG.gif
    Mercedes AMG.gif
    24.5 KB · Visningar: 45

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Touring på riktigt, check this out... Det är våran kostym till Gelleråsen :tummenupp Fyfaan va vi kommer garva åt er på vägen hem när damen & jag sitter i mysbrallorna å lyssnar på musik, käkar chips å snackar skit - då ni sitter krampaktigt på hojjen å bara önskar att ni satt i VÅRAN MERCEDES :FU :hihi

Ska´ru åka lastbil? ...själv sätter jag mig i SUV:en och avnjuter nått trevligt, -lastbil skulle jag aldrig sänka mig till :D ...jaja, du kör om mig så det svischar om det när jag suger mig fram i 80km/h med släp...

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Ska´ru åka lastbil? ...själv sätter jag mig i SUV:en och avnjuter nått trevligt, -lastbil skulle jag aldrig sänka mig till :D ...jaja, du kör om mig så det svischar om det när jag suger mig fram i 80km/h med släp...

Errr... Tomp@ - att tjöra lastbil är manligt :fakta
SUV är för uttråkade hemmafruar :fakta
Och ja, du kommer bli omtjörd :fakta

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)

Jupp det är skillnad på true bikers :yoparty och wannabe bikers som skjutsar sina hojar till och från träningen. Curlingbikers ?

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
:skrämd hoppas det inte är mig du tänker på som "nått trevligt" :ajjabajja

Det är våran tomp@... :rofl :3freak :fakta :slicka

Jupp det är skillnad på true bikers :yoparty och wannabe bikers som skjutsar sina hojar till och från träningen. Curlingbikers ?

Japp. Siktar på Moto GP 2014 :hihi La på ny bakost idag. Faan att jag ska nöta på skiten annat än på banan den 31:a :mad: :mad:

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Ingen som är sugen på en svart Fly Screen??? :D

...börjar bli sugen på att införskaffa Fly Screen i CARBON! :arsele

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Ingen som är sugen på en svart Fly Screen??? :D

...börjar bli sugen på att införskaffa Fly Screen i CARBON! :arsele

hehe, ja du blev lite sugen på den där special edition flyscreenen på TC Länna, jag såg när du dreglade :tummenupp

För er yngre icke rygg stelopererade jävlar i tråden:

tour-speed-triple-1050.jpg

:arsele:krama

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...