Speed Triple-tråden Sthlm

Gnaget

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2007
Ort
Falun
Hoj
RSV Mille -02
Grattis Tompa.
Skönt att det löste sig så snabbt.
Måste säga att jag är lite avis på dig. Klockan hade jag gärna tagit emot samt gelsadeln som kan behövas.

Åkte tur och retur Göteborg sön-mån (ac-dc konsert) 110 mil på två dar känns i aktern.
Åker till Norge på lördag. ca 300 mil på en vecka.

Tror jag köper en gelsadel......

Och till alla riktiga bikers så ska jag slänga in en bild på hur en tourertriple ser ut när jag kommer hem. Inte snyggt, men jag är gammal så man måste ha med sig rätt så mycket grejor.
 

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Ort
Norr om Sthlm
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Vad är det för skapelse? Vacker som bara den!

Fy fan vilket gammalt skräp ha ha köp en Tom@s så slipper du åka med mig. Själv har jag börjat få våta drömmar ok BMW S 1000 RR, men det kanske är som att svära i kyrkan. Kan inte Triumph göra en daytona med stora motorn
 

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Vafan är det bara jag som tröttnat på att sitta inne framför datan och mögla? jag drar nu, hänka!
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Var ju ute igår och gasade ca 25 mil allt som allt. Kan tyvärr inte idag:huvet

Copy/Paste på det!

En goooo tur blev det åxå! Lite skumpigt runt Rumsätra, men annars var det kanoners!:banana

Nu till helgen har jag förmånen att få åka med familjen till svärmor, så jag slipper åka hoj i helgen!
Pilutta Er!:tungan













:huvet:3freak:4skrika:död:crash:zpy:jisses:finger:
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Vafan är det bara jag som tröttnat på att sitta inne framför datan och mögla? jag drar nu, hänka!

Tebaks från norrland, så damen & jag drog en glasstur Värmdö-Djurö-Waxholm t/r idag :)

Dock med övningskörande kompis, Lenis som handledare & jag som zoomande bålgetingsexempel på hur man inte ska tjöra... :D

Grattis Tomp@ till ny-hojjen! :tummenupp
Dock blir det nog inge åka av förrän på Lördag för vår del, uppbokad på annat imorron.

Nån fler som ska köra lördag? Inte för tidigt för vår del, runt lunch kanske?
Just ja, på söndag oxå förresten, men bara lilla jag då, damen ska fika med tjejjpolarna... Nån mer?

Nu till helgen har jag förmånen att få åka med familjen till svärmor, så jag slipper åka hoj i helgen!

Jeflar vad vi ska tjöra i helgen :yoparty Men ha så kul med svärmor du... :hihi
 
Last edited:

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Det verkar skita sig ändå. Måste fixa lite stuff hemma.

Kanske en kortis i em. (Hur långt man nu hinner komma ur stan på en kortis. Ska vi bygga en bana på Söder?)

Ja, det blir inte för hårt för mig idag, siktar på en repa mellan 11.15 - 14, måste vara tillbaks i stan senast 14.30.

Damen & jag drar norrut mot Ljusterö vid 15-15.30-tiden.
 

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Det verkar skita sig ändå. Måste fixa lite stuff hemma.

Kanske en kortis i em. (Hur långt man nu hinner komma ur stan på en kortis. Ska vi bygga en bana på Söder?)

En kortis är nog söder-lisma-bulten-sorunda-bulten-rosen-bulten-lisma-söder för min del i dag :tummenupp
 

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Down under...
Hoj
Traja S3 -06
Ja jävulen, det där är ju fönstrets hoj! :brinnerup Dax för en gravöl Jonas, eller ska du bara byta upp sig till en Daytona månntro? :hihi

HA! Nää, jag är inte så impulsiv!:D
Nej, men skall jag vara ärlig så hinner jag inte använda speedy så mycket som hon vill. Så just nu står hon avställd med garageförsäkring och väntar. Antingen på att någon annan vill använda henne som gör det oftare än jag. Eller så får vi bara vänta lite på att man får mer tid över.

Spread the WORD!:yoparty
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top