Speed Triple-tråden Sthlm

xXCharlz

Hjärnan gick i konkurs
Gick med
5 Dec 2006
Ort
Viksjö
Hoj
Letar motard. Xr 600R motard -90 såld, Triumph speed triple -05 klotad och såld. Honda SBB -98 såld. Suzuki gsx 400e -82 såld.
Japp då är man i Länna och shar Provkört tiger, kanske byta in daytonan mot en -09 svart tiger! Jag vet en som skulle bli glad :hihi

Hur skulle hon kunna bli glad?? :va
tjöp goldwing då, när du endå e i farte.. :arsele
 

xXCharlz

Hjärnan gick i konkurs
Gick med
5 Dec 2006
Ort
Viksjö
Hoj
Letar motard. Xr 600R motard -90 såld, Triumph speed triple -05 klotad och såld. Honda SBB -98 såld. Suzuki gsx 400e -82 såld.
Då kan hon åka med oftare :gnissla nä fy xXCharlz där går gränsen, vi kan säja som princip inget över 200 kilo :va


Det kommer sluta med att hon inte får åka på den heller.
Vem vill ha spätta bakpå när man ska grusbusa.. :tummenupp
 

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Kan bara säga att det är en kanonhoj Luca! Skithärlig att skjutsa på och går skitbra... enl uppgift så skottar den på bra på bana också. Kolla jubileumsmodellen som kommit ut på den, men sidoväskor ingåendes i priset och matt grå kulör... jäkligt läcker!!!
:tummenupp ...fast tänka grussprättatankar som tidigare talare skrev är inte att tänka på, då får du välja de tidigare årsmodellerna! ...sen fins den dessutom med ABS... kan ju behövas tycker vissa :rolleyes:

Som sagt, man växer ifrån mopparna så småningom :D och Saeco... TCL får en fin lätt stukad Speed 3 i höst till dig :) ...behöver inte ens utrustas med crashkåpor![/
 
Last edited:

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Kan bara säga att det är en kanonhoj Luca! Skithärlig att skjutsa på och går skitbra... enl uppgift så skottar den på bra på bana också. Kolla jubileumsmodellen som kommit ut på den, men sidoväskor ingåendes i priset och matt grå kulör... jäkligt läcker!!!
:tummenupp

Som sagt, man växer ifrån mopparna så småningom :D och Saeco... TCL får en fin lätt stukad Speed 3 i höst till dig :) ...behöver inte ens utrustas med crashkåpor!

Japp, lite ovant i början, 10 tusen varv var inte riktigt nödvändigt för vrid och effekt, kom på det efter en stund hur mycket jag saknade min gamla speed triple 1050s vrid :näsblod Tyvärr är den lite hög, men det kanske bara känns så efterssom man är van att ligga dikt an på tanken, känndes lite som aphäng faktiskt. Var nära på att göra i brallan när jag testade att bromsa hårt. min dejjtåna är ju styv som ett lärkträd fram men tigern dök som en scudmisil mot marken säker 20 cm gaffelkomprörelse, trodde min sista stund var kommen :gnissla

Specialedition? kolfiber väskor förmodar jag:hihi

Det kommer sluta med att hon inte får åka på den heller.
Vem vill ha spätta bakpå när man ska grusbusa.. :tummenupp

hehe sant :tummenupp Som när jag köpte ett xbox till henne... det var nog jag som la mest timmar på den där, med råge :hihi
 
Last edited:

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Japp, lite ovant i början, 10 tusen varv var inte riktigt nödvändigt för vrid och effekt, kom på det efter en stund hur mycket jag saknade min gamla speed triple 1050s vrid :näsblod Tyvärr är den lite hög, men det kanske bara känns så efterssom man är van att ligga dikt an på tanken, känndes lite som aphäng faktiskt.

Vadå för hög... du e ju för liten! :krama
 

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Ort
Norr om Sthlm
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Som sagt, man växer ifrån mopparna så småningom :D och Saeco... TCL får en fin lätt stukad Speed 3 i höst till dig :) ...behöver inte ens utrustas med crashkåpor!

Är det kraschflyscreen på den eller :tuttar Går väl att tillverka en sån själv av ett mjölkpaket :tummenupp

Jag har alltid sagt att jag skall köpa dina gamla hojar, mer välvårdade får man leta efter ... fast jag är skeptiskt till en ramsned gubbmoppe utan styrstop :arsele Ge fan i å ramla med den nya, så köper jag den av dig sen :krama
 

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
fast jag är skeptiskt till en ramsned gubbmoppe utan styrstop

:hihi

Vadå för hög... du e ju för liten! :krama

man kanske kan skaffa inlägg eller vad det heter i dojjerna :va För alpinestars gör väl inte stövlar med klack va :tuttar

Jag ska hämta hojjen i länna i morgon, vet inte vilken tid, efter det drar jag ElBulto, ni har mitt nummer :tummenupp
 
Last edited:

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Jag ska hämta hojjen i länna i morgon, vet inte vilken tid, efter det drar jag ElBulto, ni har mitt nummer :tummenupp

ElBulto kan varmt rekommenderas!:tummenupp Kanonskick på den ikväll! Blev fler än en sväng faktikskt, fler än två åxå...:D

Fastnade iaf en gång på bild åxå...

http://conseal.ath.cx/gallery2/main.php?g2_itemId=60439

Sen visade paPs mej en ny vägsnutt nedåt Sorunda-trakten, tror jag det låg...:confused: RIKTIGT najs! Näst intill Öster Malma-känsla på den!:yoparty Sen är den ju bara typ 10 minuter bort från Bulten åxå!:tummenupp

Ni får väl spamma ner hans PM-box nu med frågor om GPS-koordinater och vägbeskrivningar!:D
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
I kväll kontrollerade på Shooter och paPs farbror blås elektroniska utrustning:fyllisar :D

Det blev en härlig tur med bland annat 3xBulten. Bulten var djävligt fin idag.:yoparty

Och så käkade vi pizza i brick size :Bugar
 

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05

Härligt! papsen kom med också :D Riktigt bra bilder på er två, eller tre kanske man ska säja, elelr 2.5 ialla fall, lilltjejen syns ju knappt bakom farsan :D

I kväll kontrollerade på Shooter och paPs farbror blås elektroniska utrustning:fyllisar :D

Det blev en härlig tur med bland annat 3xBulten. Bulten var djävligt fin idag.:yoparty

Och så käkade vi pizza i brick size :Bugar

Nice, upp med en karta nu på nya guldklimpen till vägavsnitt!!! vafan har du gått lös med spritpennan på trippeln? hehe! :yoparty

Vad hände Paps, sköt dom med laserpicka på er?
 
Last edited:

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Nice, upp med en karta nu på nya guldklimpen till vägavsnitt!!!

Startar på N 59º 05.280' , E 017º 47.308' . Smal skogsväg med riktigt bra asfalt och fina kurvor.


Vad hände Paps, sköt dom med laserpicka på er?

Nope alkokoll på Tyresörakan. Publiken gillade nog inte att dom pysslade med det just där och just då :)


Någon som ska ut å åka nu på dan?

Not me :gnissla
 
Last edited:

Garp

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2008
Ort
Umeå
Hoj
R6 -00
Ska vi kanske sätta ett preliminär datum på en större samman åkning i framtiden? Svårt med väder såklart men nu är det ju bara 2-3st som åker då och då. Ni hade ju nån på iaf 6st typ 3v innan jag köpte min s3a och det sved. Skulle vara skit kul att vara med på en sån. Jag kan bara jag får veta helst dagen innan men för att det ska bli fler kanske vi ska ta ett datum lite längre fram. Jag kan iaf så gott som när som helst efter kl 17 men gärna nån helg.
 

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Ska vi kanske sätta ett preliminär datum på en större samman åkning i framtiden? Svårt med väder såklart men nu är det ju bara 2-3st som åker då och då. Ni hade ju nån på iaf 6st typ 3v innan jag köpte min s3a och det sved. Skulle vara skit kul att vara med på en sån. Jag kan bara jag får veta helst dagen innan men för att det ska bli fler kanske vi ska ta ett datum lite längre fram. Jag kan iaf så gott som när som helst efter kl 17 men gärna nån helg.

Den här norr ut rundan var riktigt kul, gärna repris på den :tummenupp
 

Bifogat

  • 2009-05-23(1555).jpg
    2009-05-23(1555).jpg
    101 KB · Visningar: 51

Garp

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2008
Ort
Umeå
Hoj
R6 -00
Det där skulle vara grymt! Bor ju i Uppsala så ogärna "vi ses i Södertälje" Men är det 11st trajjor som väntar så:tummenupp Ge mig ett datum bara.
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top