Speed Triple-tråden Sthlm

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Verkar ju JÄTTESTORT intresse för att lufta engelska hojar i den här stan!:rolleyes:

Jag drar nog norrut och försöker haka på onsdags-gänget, om inget oförutsett inträffar. Får se om jag hinner till Frescati, annars försöker jag irra mej ut till Gottröra och rätta in mej i ledet där...:)

bah! smsade dej, men ringer :)
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
bah! smsade dej, men ringer :)

OK, men om du söker mej på mitt nummer, så tror jag att det blir lättare...:confused:

Nåja, jag hade en skoj kväll med onsdagsgänget, för att sen kliva över på slutet och glida :rolleyes::gnissla:yoparty med några pöjkar från Skitsnack. :D
Käkade en god glass, joo, jag åt glass igårkväll, i Waxholm och sen blidde det kaffe inne på Sveavägen. En trevlig kväll!:tummenupp

Hoppas Ni gav Bulten vad den tålde, eller blev det en till likadan film igår, du vet en sån där som Du skriver en massa förklaringar till varför du visar :arsele i bild under sååååå låååång tid...? :D
 

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Ort
Roslagen men fortfarande 08!
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
OK, men om du söker mej på mitt nummer, så tror jag att det blir lättare...:confused:

Nåja, jag hade en skoj kväll med onsdagsgänget, för att sen kliva över på slutet och glida :rolleyes::gnissla:yoparty med några pöjkar från Skitsnack. :D
Käkade en god glass, joo, jag åt glass igårkväll, i Waxholm och sen blidde det kaffe inne på Sveavägen. En trevlig kväll!:tummenupp

Hoppas Ni gav Bulten vad den tålde, eller blev det en till likadan film igår, du vet en sån där som Du skriver en massa förklaringar till varför du visar :arsele i bild under sååååå låååång tid...? :D

Jaha...:( du glömde kvinnan från skitsnack!
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
YES! Gelleråsen it is! Min tid som reserv är över, nu ska det åkas av!:yoparty:tummenupp

Hur tar ni er dit? Åka karavan från Sthlm?
Vilka blir vi från El stockholmo & vart bor vi?

Damen & jag gör som cliffan, bilar dit med mc-släp. :tummenupp
Räknar med att packa lördag fm & sen dra mot Karlskoga efter lunch.

Vi kommer bo i tält vid banan. Hardcore campers galore... :D
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Damen & jag gör som cliffan, bilar dit med mc-släp. :tummenupp
Räknar med att packa lördag fm & sen dra mot Karlskoga efter lunch.

Vi kommer bo i tält vid banan. Hardcore campers galore... :D

Vi packar och drar lördag fm vi åxå. Bil och släp, 2 hojar. Vi kommer leva det ljuva livet och bo på hotell!:D
 

xXCharlz

Hjärnan gick i konkurs
Gick med
5 Dec 2006
Ort
Viksjö
Hoj
Letar motard. Xr 600R motard -90 såld, Triumph speed triple -05 klotad och såld. Honda SBB -98 såld. Suzuki gsx 400e -82 såld.
Damen & jag gör som cliffan, bilar dit med mc-släp. :tummenupp
Räknar med att packa lördag fm & sen dra mot Karlskoga efter lunch.

Vi kommer bo i tält vid banan. Hardcore campers galore... :D

Ska vi grilla ihop?.
ska bo i stuga 8. :) då kan du få titta på mitt nya depåstöd... :D
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Ska vi grilla ihop?.
ska bo i stuga 8. :) då kan du få titta på mitt nya depåstöd... :D

Låter trewligt, det fanns ju två stora grillar ståendes vid stugorna, och jag har hört mycket gott om den därna depåstödets förre ägare :D

Kan jag fiska med stora fasta nyckeln till bakhjulet oxå, så har du å shootis nåt att slåss om under småtimmarna... :yoparty
 

xXCharlz

Hjärnan gick i konkurs
Gick med
5 Dec 2006
Ort
Viksjö
Hoj
Letar motard. Xr 600R motard -90 såld, Triumph speed triple -05 klotad och såld. Honda SBB -98 såld. Suzuki gsx 400e -82 såld.
Låter trewligt, det fanns ju två stora grillar ståendes vid stugorna, och jag har hört mycket gott om den därna depåstödets förre ägare :D

Kan jag fiska med stora fasta nyckeln till bakhjulet oxå, så har du å shootis nåt att slåss om under småtimmarna... :yoparty

Battle of the trees.
Finns det småtimmar när man ska upp och bränna bana dan efter?:rolleyes:
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
... jag har hört mycket gott om den därna depåstödets förre ägare :D

Kan jag fiska med stora fasta nyckeln till bakhjulet oxå, så har du å shootis nåt att slåss om under småtimmarna... :yoparty

Du skulle nog söka lite hjälp för de där inre rösterna...:näsblod

Jag lägger mej direkt i den fajten. Har tjöpt eget kit i sommar!:) Hylsnyckelsats med spärrskaft och adapter för min pheeeta 46-hylsa!:yoparty Fast förhoppningsvis ska väl bakhjulet sitta fast nu, har skaffat ny kona som går in i fälgen och fått det ihopdraget med momentnyckel av Traja-meckare!:tummenupp
 

mba

white lightning
Gick med
26 Apr 2007
Ort
Norr om Sthlm
Hoj
speed triple -06
Damen & jag gör som cliffan, bilar dit med mc-släp. :tummenupp
Räknar med att packa lördag fm & sen dra mot Karlskoga efter lunch.

Vi kommer bo i tält vid banan. Hardcore campers galore... :D

Vi packar och drar lördag fm vi åxå. Bil och släp, 2 hojar. Vi kommer leva det ljuva livet och bo på hotell!:D

Är det ingen som skall hoja ner till karlskoga? Alternativt har plats i släp..?:gnissla
 

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
eh... anmälde mej nu, nummer 11 på reserven :gnissla kommer troligen inte med men fin folk kommer sent :tummenupp

(eller jah, i det här fallet troligen inte alls :glömdet)
 
Last edited:

Granqvist

because norrland is the shit
Gick med
1 Apr 2009
Ort
Stockholm
Hoj
Ducati 1198s
har precis inköpt en Speed Triple -07, riktigt nöjd med den, nån gruppåkning på gång??
 

xXCharlz

Hjärnan gick i konkurs
Gick med
5 Dec 2006
Ort
Viksjö
Hoj
Letar motard. Xr 600R motard -90 såld, Triumph speed triple -05 klotad och såld. Honda SBB -98 såld. Suzuki gsx 400e -82 såld.
har precis inköpt en Speed Triple -07, riktigt nöjd med den, nån gruppåkning på gång??

Har varit ganska fattigt med sånt tycker jag.. inte för det gör mig nåt, med dålig rygg å jämmer jämmer.... :rolleyes:
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top