675 RULEZZZ
675 tråden är väl otroligt mkt död... ännu mer än denna! ...fast misstänker att skrivandet sätter igång med takt att vädret blir sämre... och för min personliga del när flytten är avklarad
675 RULEZZZ
har precis inköpt en Speed Triple -07, riktigt nöjd med den, nån gruppåkning på gång??
675 Låter mer än de går, men det räcker gott för mej...
Sedär, jag har anat att du är lite orolig i högre farter. Det är bara att ta det lugnt. Håll ditt eget tempo. Vi väntar in dej, det är lugnt!
Speed Triple -07, kan väl inte bli annat än bra! Kolla i Tråden OCH "Moppetråden", så ska du se att det blir nån samling nån dag framöver!
Sedär, jag har anat att du är lite orolig i högre farter. Det är bara att ta det lugnt. Håll ditt eget tempo. Vi väntar in dej, det är lugnt!
... Yamaha XJS 650 heter stackarn ...
Yamaha XJS 650 heter stackarn.
Speed Triple -07, kan väl inte bli annat än bra! Kolla i Tråden OCH "Moppetråden", så ska du se att det blir nån samling nån dag framöver!
Nämen jaha... komma här och urskuldra sig! Jaja, den utgör väl inget hot till Speedyn
XJS 650, vad e det för modell, hittar bara XJ 650 när jag sökte, e det nån variant eller?
Bara flytta över smällan till Speedyn, spraya den blå! ...välkommen i klubben!
Kommer så småningom. Så här ser den ut nu (har postat bilderna i någon annan tråd tidigare)
hoppas det är en sån här du ska bygga Paps!! (inte damen på bilden altså utan räsern som jag tror är en XJS 650 i grunden)
Något ditåt blir det nog.
Kommer så småningom. Så här ser den ut nu (har postat bilderna i någon annan tråd tidigare)
View attachment 285332 View attachment 285333
View attachment 285334
.
.
Men vad i helvete är det där för kåpa? Har det där någonsin varit snyggt, eller är det bara praktiskt?
Beträffande delar har väl Tom@s hela garaget fullt med saker från S3:an, allt är ju bytt på hans hoj, och eftersom likheten är slående borde de mesta passa Bolt-On
paPs ville ha en 675:a men någonstans på vägen gick det väldigt fel...
Någon som är intresserad av "flugsmällan" ? - Shooter, Tom@s har vi en deal ?
View attachment 285332 View attachment 285333
View attachment 285334
Någon som är intresserad av "flugsmällan" ? - Shooter, Tom@s har vi en deal ?
Observera Öhlinarna, eat that Magnifen !
Få se nu,.....
Kära Tomten följande grejer känns användbara
Ett par stora sopsäckar
En låda bira, helst Millers (lätta att öppna när man meckar)
1 st USD gaffel
2 st lite modernare 5-1/2" alt 6 " AL fälgar
2 st 185 alt 190 däck (varför inte RoadSmart om du har)
Clip-On styre
En sits av något slag
En cool ljuddämpare eller Turbo med tillbehör om det är lättare
Några burkar färg
.
.
.
.
Flugsmällaren känns overklig på något sätt. Även för mig som har en liten böjelse för flyscreens så känns det jobbigt att kolla på bilderna nån längre stund.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|