Speed Triple-tråden Sthlm

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC
har precis inköpt en Speed Triple -07, riktigt nöjd med den, nån gruppåkning på gång??

Speed Triple -07, kan väl inte bli annat än bra!:tummenupp Kolla i Tråden OCH "Moppetråden", så ska du se att det blir nån samling nån dag framöver!:)

675 Låter mer än de går, men det räcker gott för mej... :gnissla:gnissla:gnissla

Sedär, jag har anat att du är lite orolig i högre farter. Det är bara att ta det lugnt. Håll ditt eget tempo. Vi väntar in dej, det är lugnt!:tummenupp

Last edited:

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Körningar och tråd vaknar nu :rolleyes:, min semester är slut så nu kan även jag bara köra kvällar och helger.

Tyvärr måste jag börja sensommar passet med en bekännelse.

sTf_paPs står från och med i morgon med ena foten i wasabiträsket (nä inte en kawasaki).

Jag kunde inte motstå en ensam och övergiven sommar hoj. Den behöver massor av kärlek (aka autosol), värme (aka MIG-svets) och fotvård ( aka nya sulor + bulten bombning).

Yamaha XJ 650 heter stackarn.

Dags att kavla upp ärmarna och ta fram vinkelslipen.

Undras om det går att bygga om kardan till kedja så man kan få plats med ett fäskigt bakdäck :va

Last edited:

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Speed Triple -07, kan väl inte bli annat än bra!:tummenupp Kolla i Tråden OCH "Moppetråden", så ska du se att det blir nån samling nån dag framöver!:)

Sedär, jag har anat att du är lite orolig i högre farter. Det är bara att ta det lugnt. Håll ditt eget tempo. Vi väntar in dej, det är lugnt!:tummenupp

Du skall få smaka MOPPE på Gåsen ... jädrans Shooter :mad:

... Yamaha XJS 650 heter stackarn ...

Byggtråd :yoparty

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Yamaha XJS 650 heter stackarn.

Nämen jaha... komma här och urskuldra sig! Jaja, den utgör väl inget hot till Speedyn :D

XJS 650, vad e det för modell, hittar bara XJ 650 när jag sökte, e det nån variant eller?

Transporten för moppekillarna till Gåsen kan ju inte vara något större problem, borde väl funka med sån där dragkrokscykelhållare??? ...säg till om ni vill låna! :banana

Last edited:

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Bara flytta över smällan till Speedyn, spraya den blå! ...välkommen i klubben! :tummenupp

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Kommer så småningom. Så här ser den ut nu (har postat bilderna i någon annan tråd tidigare)

hoppas det är en sån här du ska bygga Paps!! (inte damen på bilden altså utan räsern som jag tror är en XJS 650 i grunden) :yoparty

Bifogat

• cafe_done_lizi_jpg_w560h420.jpg
    cafe_done_lizi_jpg_w560h420.jpg
    38.9 KB · Visningar: 220

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Men vad i helvete är det där för kåpa? Har det där någonsin varit snyggt, eller är det bara praktiskt?

Beträffande delar har väl Tom@s hela garaget fullt med saker från S3:an, allt är ju bytt på hans hoj, och eftersom likheten är slående borde de mesta passa Bolt-On :D

:rofl paPs ville ha en 675:a men någonstans på vägen gick det väldigt fel... :tuttar

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC
Någon som är intresserad av "flugsmällan" ? - Shooter, Tom@s har vi en deal ? :D

Jisses! Det där är ju som att åka runt inne i en sån där fiske-ark!:D Den där blir väl fin när det börjar bli lite kallt ute! Glöm inte att skriva upp handtagsvärmare på önskelistan till tomten!:tummenupp

Fast jag genomskådar det där köpet paPs. Du är less att vänta in de andra nu när Däjtånamopparna börjat hänga med oss och vill ha nåt som gör Er lite mer jämna. Det är stort av dej tycker jag, att sträcka ut en hand sådär och försöka bygga lite broar. *Torkar en tår i ögonvrån*

OCH Vad f*n har hänt med Tråden ikväll då, när man slappnade av en stund! Här spammas ju värre än på år och dar!:tungan

Johan-ST1050

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2007
Hoj
125cc ToF jobbetscooter
Flugsmällaren känns overklig på något sätt. Även för mig som har en liten böjelse för flyscreens så känns det jobbigt att kolla på bilderna nån längre stund. :gnissla

Satt den verkligen på när hojen rullade av bandet?

Säker på att du inte kört på en stillastående guldwinge bakifrån i 180km/h?

// J

Kommer så småningom. Så här ser den ut nu (har postat bilderna i någon annan tråd tidigare)
View attachment 285332 View attachment 285333
View attachment 285334

Någon som är intresserad av "flugsmällan" ? - Shooter, Tom@s har vi en deal ? :D

Observera Öhlinarna, eat that Magnifen !

Få se nu,.....

Kära Tomten följande grejer känns användbara

Ett par stora sopsäckar
En låda bira, helst Millers (lätta att öppna när man meckar)
1 st USD gaffel
2 st lite modernare 5-1/2" alt 6 " AL fälgar
2 st 185 alt 190 däck (varför inte RoadSmart om du har)
Clip-On styre
En sits av något slag
En cool ljuddämpare eller Turbo med tillbehör om det är lättare
Några burkar färg
.
.
.
.

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION