Speed Triple-tråden Sthlm

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Någon som tänker ut och gasa idag ? Jag tänkte mig ut 17-.....

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
om nånn får nys om nånn biljett till söndag så säj till, är 4 på reserven :gnissla

Jag e hemma sjuk med feber nu, så du kan ju alltid hålla tummarna på att sweininfluensan tar mig... :mad: Borde va frisk till lördag hoppas jag.

Någon som tänker ut och gasa idag ? Jag tänkte mig ut 17-.....

aaAAAaAAtccchiii..tititthi... oink oink! :sjuk

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Jag e hemma sjuk med feber nu, så du kan ju alltid hålla tummarna på att sweininfluensan tar mig... :mad: Borde va frisk till lördag hoppas jag.

aaAAAaAAtccchiii..tititthi... oink oink! :sjuk

nä det hoppas jag verkligen inte kära 675 broder, men du vet vem som köper om du inte tillfrisknar ;)

krya på dej! kan det va en släng av sjukskriva-mej-så-jag-hinner-racepreppa-sjukan? ;)

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Hoj
Det blev en härlig North-side repa på cirkus 18 mil, tackar för sällskapet Shooter. Det blev hyfsat tempo utan en massa Fjollstopp™ :D så i kväll sommnar man ovaggad.

Nu måste jag snart handla bakdäck igen.

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
nä det hoppas jag verkligen inte kära 675 broder, men du vet vem som köper om du inte tillfrisknar ;)

krya på dej! kan det va en släng av sjukskriva-mej-så-jag-hinner-racepreppa-sjukan? ;)

....det-kan-det-ju-va.... :D
Typ. Eller inte. Jag va hemma-shiiit-sjuuuk-idag, (feber å faan allt, faktiskt!!! :mad: ) tills det visade sig att vi fick lägenheten som vi budade på.

Så jag var tvungen att packa mig upp ur sängen, suga i mig två alvedon, och ta tuben in till schtaan för att skriva kontrakt.

Men det var det värt. :)

Det blev en härlig North-side repa på cirkus 18 mil, tackar för sällskapet Shooter. Det blev hyfsat tempo utan en massa Fjollstopp™ :D så i kväll sommnar man ovaggad.

Fjollstopp? Hyfsat tempo? Nya bakdäck? Du åkte ju med Shooter? :confused:

Last edited:

Johan-ST1050

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2007
Hoj
125cc ToF jobbetscooter
om nånn får nys om nånn biljett till söndag så säj till, är 4 på reserven :gnissla

Gör som jag gjorde på gåsen sist när det var "trajaträff". Åk dit och chansa på att få en plats. Jag fick köra fast det e.g. var fullt. Kan nästan garantera att du kommer få köra om du åker dit.

Skulle du inte få delta kan du alltid gå runt och kommentera hur alla andra kör....

Jag körde mitt första RR träningspass på min italienska 250 igår! Sjukt roligt! :yoparty Det gick minst lika bra att knäskrapa med den som med trajan. Lite irriterande bara att jag missade första passet. Italienska hojar har ochså en dödarknapp och den fungerade tydligen. :brinnerup När jag kom på varför det inte gick att varesig kicka eller rulla igång skrotet var det redan dax för nästa grupp. :huvet

// Johan

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC

Tack själv! Jaa, det blev en riktig genomkörarare!:D 2 timmar med norrsidans krokar och krön var huuuuur kul som helst!:yoparty

Det verkar som att det där med FjollstopTM tog lite...:va

Fjollstopp? Hyfsat tempo? Nya bakdäck? Du åkte ju med Shooter? :confused:

Seså lilla vän, bädda ner sig igen nu och så hoppas vi verkligen, verkligen, verkligen, att du blir frisk igen till helgen...:rolleyes:

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Seså lilla vän, bädda ner sig igen nu och så hoppas vi verkligen, verkligen, verkligen, att du blir frisk igen till helgen...:rolleyes:

Du ska ha din hoj på "jag-vill-bli-snodd-parkeringen" utanför Karlskoga Hotel va? :mad:
Ska bli intressant att se vilka varvtider du gör på söndag med mormor Agdas lånade Monark damcykel... :hihi

cliffan

lagom i allt
Gick med
3 Aug 2005
Hoj
690smc -10
hade gärna hägnt med er igår men va tvungen o lira match för o se om man platsar med a-laget.

ere nån som vet om det går bra att byta bromsbelägg bak utan att ta bort bakdäcket på s3:an

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Gör som jag gjorde på gåsen sist när det var "trajaträff". Åk dit och chansa på att få en plats. Jag fick köra fast det e.g. var fullt. Kan nästan garantera att du kommer få köra om du åker dit.

Skulle du inte få delta kan du alltid gå runt och kommentera hur alla andra kör....

köpte en biljett av Triumphbroder Gnaget som förbarmade sej över en liten 675 :) så nu är jag med i leken !!!

zulee

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2008
Hoj
...

Låter kul det där, ville också hänga med men var på "plugget"..

Hur långt har du kört med ditt Roadsmart nu, bra att ha något att relatera till.. Även om jag kan lägga på minst 2-300 mil på din sträcka :D

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC
Du ska ha din hoj på "jag-vill-bli-snodd-parkeringen" utanför Karlskoga Hotel va? :mad:
Ska bli intressant att se vilka varvtider du gör på söndag med mormor Agdas lånade Monark damcykel... :hihi

Tror du att de släpper in mej på banan med dieslebussen...:va Det du möjligen kan vinna emot den med din moppe i hårnålen, det tar jag igen sen ut på långa rakan!:yoparty
Nä, man får väl köra en vak-natt, sittandes på draget till släpet...:kulspruta

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Hoj
Låter kul det där, ville också hänga med men var på "plugget"..

Hur långt har du kört med ditt Roadsmart nu, bra att ha något att relatera till.. Även om jag kan lägga på minst 2-300 mil på din sträcka :D

ca 900 :confused: kanon däck ur greppsynpunkt men inte lika lång livslängd som Road 2.

Så här ser det ut för mig när det gäller antal mil till kordview

1. Pilot Road 2 1500-1600
2. RoadSmart 1000 (upskattat eftersom jag inte ser korden ännu)
3. Pilot Power, Pilot Power 2CT 500-600 mil

När det gäller grepp, min åsikt

1. Pilot Power, Pilot Power 2CT
2. RoadSmart
3. Pilot Road 2 (våtgreppet rakt fram drar ner lite)

Tror du att de släpper in mej på banan med dieslebussen...:va Det du möjligen kan vinna emot den med din moppe i hårnålen, det tar jag igen sen ut på långa rakan!:yoparty
Nä, man får väl köra en vak-natt, sittandes på draget till släpet...:kulspruta

Du kan låna min XKjell flugsmälla då flyr banditerna.

Last edited:

speed monster

Ny medlem
Gick med
21 May 2008
Hoj
Honda CBR 1000RR race
hur var det nu.
någon som åker hoj till karlskoga på lör.???

mina 4hjuliga alternativ har blivit upptagna, så det blir till att nöta mil.
dock inte så kul att göra själv.

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...