Shooter
www.bombrepa.se
Vart var det man skulle bo i Karlskoga om man ville ha frukost innan kursen? Börjar bli dags att boka...
Svarat via PM...
Vart var det man skulle bo i Karlskoga om man ville ha frukost innan kursen? Börjar bli dags att boka...
Svarat via PM...
om nånn får nys om nånn biljett till söndag så säj till, är 4 på reserven
Någon som tänker ut och gasa idag ? Jag tänkte mig ut 17-.....
Jag e hemma sjuk med feber nu, så du kan ju alltid hålla tummarna på att sweininfluensan tar mig... Borde va frisk till lördag hoppas jag.
aaAAAaAAtccchiii..tititthi... oink oink!
Någon som tänker ut och gasa idag ? Jag tänkte mig ut 17-.....
nä det hoppas jag verkligen inte kära 675 broder, men du vet vem som köper om du inte tillfrisknar
krya på dej! kan det va en släng av sjukskriva-mej-så-jag-hinner-racepreppa-sjukan?
Det blev en härlig North-side repa på cirkus 18 mil, tackar för sällskapet Shooter. Det blev hyfsat tempo utan en massa Fjollstopp™ så i kväll sommnar man ovaggad.
Nu måste jag snart handla bakdäck igen.
om nånn får nys om nånn biljett till söndag så säj till, är 4 på reserven
Tack själv! Jaa, det blev en riktig genomkörarare! 2 timmar med norrsidans krokar och krön var huuuuur kul som helst!Det blev en härlig North-side repa på cirkus 18 mil, tackar för sällskapet Shooter. Det blev hyfsat tempo utan en massa Fjollstopp™ så i kväll sommnar man ovaggad.
Fjollstopp? Hyfsat tempo? Nya bakdäck? Du åkte ju med Shooter?
Seså lilla vän, bädda ner sig igen nu och så hoppas vi verkligen, verkligen, verkligen, att du blir frisk igen till helgen...
Gör som jag gjorde på gåsen sist när det var "trajaträff". Åk dit och chansa på att få en plats. Jag fick köra fast det e.g. var fullt. Kan nästan garantera att du kommer få köra om du åker dit.
Skulle du inte få delta kan du alltid gå runt och kommentera hur alla andra kör....
Det blev en härlig North-side repa på cirkus 18 mil, tackar för sällskapet Shooter. Det blev hyfsat tempo utan en massa Fjollstopp™ så i kväll sommnar man ovaggad.
Du ska ha din hoj på "jag-vill-bli-snodd-parkeringen" utanför Karlskoga Hotel va?
Ska bli intressant att se vilka varvtider du gör på söndag med mormor Agdas lånade Monark damcykel...
Låter kul det där, ville också hänga med men var på "plugget"..
Hur långt har du kört med ditt Roadsmart nu, bra att ha något att relatera till.. Även om jag kan lägga på minst 2-300 mil på din sträcka
Tror du att de släpper in mej på banan med dieslebussen... Det du möjligen kan vinna emot den med din moppe i hårnålen, det tar jag igen sen ut på långa rakan!
Nä, man får väl köra en vak-natt, sittandes på draget till släpet...
Du kan låna min XKjell flugsmälla då flyr banditerna.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|