Nu är mitt lilla lackprojekt över, resultatet ser ni nedan. Det är en mörkgrå färg med stripe över, allt lackat. Framskärmen har ingen stripe, kändes att det skulle bli lite plottrigt. Det blev några snabba bilder med mobilen, imorgon får jag ta fram kameran och ta några ordentliga bilder. Dekalen på tanken är från Special Edition speedyn.
Nästa år blir det röd stripe runt fälgarna för att matcha dekalerna...
Nu är det så att jag har lite strul med vinterförvaringen också, jag har hittat ett ställe som håller på med vinterförvaring av båtar och husvagnar, 5 månader för en tusenlapp. Jag skulle dock känna mig avsevärt mycket tryggare om någon av er kan tänka sig hyra ut lite utrymme för de pengarna, det är en rätt så symbolisk summa men en fin middag blir det iaf.
Snyggt jobbat! Blir det lite bling som speglar styre å annat i nästa steg?
Nu är mitt lilla lackprojekt över, resultatet ser ni nedan. Det är en mörkgrå färg med stripe över, allt lackat. Framskärmen har ingen stripe, kändes att det skulle bli lite plottrigt. Det blev några snabba bilder med mobilen, imorgon får jag ta fram kameran och ta några ordentliga bilder. Dekalen på tanken är från Special Edition speedyn.
Nästa år blir det röd stripe runt fälgarna för att matcha dekalerna...
Nu är det så att jag har lite strul med vinterförvaringen också, jag har hittat ett ställe som håller på med vinterförvaring av båtar och husvagnar, 5 månader för en tusenlapp. Jag skulle dock känna mig avsevärt mycket tryggare om någon av er kan tänka sig hyra ut lite utrymme för de pengarna, det är en rätt så symbolisk summa men en fin middag blir det iaf.
EDIT: Uppdaterad med lite bättre bilder..
Tack paPs och Tom@s.. Jag blev positivt överraskad av resultatet, det enda jag hade att gå på var bilden nedan. Den fick lackeraren jobba utifrån. Kollar man i backspegeln så är det lite av en spökhoj Jag visste dock vilken färgkod jag skulle ha på den gråa färgen, audin nedan "bär" samma färg.
Lite kuriosa, jag skulle kolla upp den gråa färgen som finns på Daytona 675. Jag googlar "daytona grå" och hittar audifärgen som heter just daytonagrå och var lite snyggare än den gråa på daytonan
nice som fan, vad fick du ge för jobbet?
tackar . Om jag klotar igen så blir det nog en ny lack.
NÄR du klotar igen
Alldeles för mycket svarta cyklar ... kom igen å spåra ur lite
Här är min senaste urspårade tanke
NÄR du klotar igen
Alldeles för mycket svarta cyklar ... kom igen å spåra ur lite
Här är min senaste urspårade tanke
Jo, det är ett problem. Men lacka svart vettja! Det är den snabbaste färgen!Alldeles för mycket brittiska cyklar ... kom igen å spåra ur lite
hehe du har för mycket fritid säcken
Mycket snack och liten verkstad... upp till bevis, -du e som Anneli... bara pratar och pratar
Jo, det är ett problem. Men lacka svart vettja! Det är den snabbaste färgen!
Hur går det med bajstanken? Bajs-tanken .. baj-stanken?
Trodde grön va snabbast, det har shooter sagt
Ut och rolla plastraketsmoppen din grön nu, så kanske du kan ligga och slip-streama efter mej på GÅsen till sommarn igen!
...i långsam grupp... eller hur var det nu igen?
Så länge ni kör i annat än schnabb grupp kan ni faktiskt lacka i vilken färg ni vill
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|