Speed Triple-tråden Sthlm

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Aaaahhh! En liten cat-fight i plastraketsmoppesällskapet!
*Laddar med popcorn*

(Good point kaffemaskinen...:D)
 

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Hihihi...Simon & Thomas & Lelle... nya inredningsgaygänget :banana

Hur går det med bajstanken? Bajs-tanken .. baj-stanken?

Det jäkla tömningsbolaget som skulle tömt tanken hävdar dom var där och tömde som beställt och att det skulle tjyvrunnit vatten i toastolen och fyllt septitanken... 3000 liter på 6 dygn, motsvarar en mindre colabukr (33cl) i minuten... känns ju jättetroligt!!!

Det goda är att försäkringen täcker men jag kommer få stå för lite åldersavdrag mm, -tur att hojen inte kostar så mkt för tillfället :rolleyes:
 
Last edited:

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Vilken grupp körde du i då? Jaghomestylarhellrelägenhetängasarsatan-gruppen? :arsele

:mad: Jagbjuderallaandrapåphetinginflyttningsfestutomseppo12somfårståutanförikylanochdrickaslattar-gruppen :D

Hihihi...Simon & Thomas & Lelle... nya inredningsgaygänget :banana

EDIT: :mad: Jagbjuderallaandrapåfetinginflyttningsfestutomseppo12ochSeptitankTomp@somfårståutanförikylanochdrickaslattar-gruppen :D
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Det goda är att försäkringen täcker men jag kommer få stå för lite åldersavdrag mm

Det var ju skönt!:tummenupp Fast jag tycker egentligen inte att Ni ska köpa det heller, utan jobba vidare emot Tank-icke-tömmarna, så att de får ta iaf kostnaderna som drabbar Er i form av just åldersavdrag och ev. självrisker. Försäkringsbolaget borde ju ha ett och annat att prata med dem om åxå...:rolleyes:

Ta reda på vilken chaufför och vilken bil som ska ha varit hos Er. Kräv ut färdskrivarbladet och återskapa hans dag, så ska du se att det inte stämmer!:mad:
 

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Ort
Norr om Sthlm
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
:mad: Jagbjuderallaandrapåphetinginflyttningsfestutomseppo12somfårståutanförikylanochdrickaslattar-gruppen :D



EDIT: :mad: Jagbjuderallaandrapåfetinginflyttningsfestutomseppo12ochSeptitankTomp@somfårståutanförikylanochdrickaslattar-gruppen :D

Då skall inte du få komma på min inflyttningsfest heller. Men din trevliga fru är hjärtligt välkommen!

Min pappa är starkare än din!! Sådetså. Pungt!
 

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
fan här är man offline två veckor och så har man missat värsta bajstank/kuk mätar fighten, crap :tuttar

Förresten, har någon bil och kärra som mot rimlig betalning vill hämta min 675:a på Länna om någon månad? den ska få nya kläder :gnissla
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
fan här är man offline två veckor och så har man missat värsta bajstank/kuk mätar fighten, crap :tuttar

Förresten, har någon bil och kärra som mot rimlig betalning vill hämta min 675:a på Länna om någon månad? den ska få nya kläder :gnissla

Tänkte precis föreslå att du skulle testa att starta upp den och se om den kunde rulla själv på de där två runda sakerna som sitter längst ner på den, men så kom jag på att du skrev ju 675:a... De där med små, smala halsar har kanske jobbigt att andas ute när det är lite svalare, eller...:tungan

Beror lite på, kan man säga... Kommer nog att kränga iväg bil och släp i samband med förestående separation, men om de jobbar lite där ute i Länna, :whip så kanske det kan hinnas med innan... Om inte Tomp@ vill ha en anledning att åka dit och titta till sin ögonsten...:D
 

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Bil och krok har jag, dock inget släp... Tjoa till när det e dags så löser vi det efter bästa förmåga bara...
 

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Tänkte precis föreslå att du skulle testa att starta upp den och se om den kunde rulla själv på de där två runda sakerna som sitter längst ner på den, men så kom jag på att du skrev ju 675:a... De där med små, smala halsar har kanske jobbigt att andas ute när det är lite svalare, eller...:tungan

Beror lite på, kan man säga... Kommer nog att kränga iväg bil och släp i samband med förestående separation, men om de jobbar lite där ute i Länna, :whip så kanske det kan hinnas med innan... Om inte Tomp@ vill ha en anledning att åka dit och titta till sin ögonsten...:D

ajfan, separation lät trist, men bussigt ang. släpet. Jag tänkte Länna ska ha min moppe där ett tag, ingen brådis mao :tummenupp

Bil och krok har jag, dock inget släp... Tjoa till när det e dags så löser vi det efter bästa förmåga bara...

Kanonbussigt! klart du vill ta en titt så ingen ollat tanken under vinterförvaringen :D
 
Last edited:

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Det var lite kallt i dag, sista rundan för året för min del. Sen lämnades moppen in på Länna för lite försäkringsärende. Nya kåpor och tank väntas :tummenupp
 

Bifogat

  • DSCN0139.jpg
    DSCN0139.jpg
    220.9 KB · Visningar: 46

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
fan här är man offline två veckor och så har man missat värsta bajstank/kuk mätar fighten, crap :tuttar

Förresten, har någon bil och kärra som mot rimlig betalning vill hämta min 675:a på Länna om någon månad? den ska få nya kläder :gnissla

Jag har krok och kärra så det kan vi säkert fixa.

Edit: Svarade på fel inlägg
 
Last edited:

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Zero_Gravity_675_1280.jpg


Kan alla här inne lova att inte pimpa på det här vedervärdiga sättat? :huvet
 

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Ort
Piteå
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Tack:). Och det är ju klart, som terapiarbete för en vittberömd putsoman kan den ju te sig intressant, men skulle Du v-e-r-k-l-i-g-e-n tordas träffa Shooter, Stf, Luca m fl inför en av Era utflykter på "denna dära"? :nyfiken

Alla e ju välkomna :krama ...rätt cylinderantal och märke ju :)

Fast jag skulle kunna tänka mig den där, mkt att putsa på...
 

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Tack:). Och det är ju klart, som terapiarbete för en vittberömd putsoman kan den ju te sig intressant, men skulle Du v-e-r-k-l-i-g-e-n tordas träffa Shooter, Stf, Luca m fl inför en av Era utflykter på "denna dära"? :nyfiken

Haha, offcorse, -redan så hånad för min putsmani så det är bara att ge med sig för sina fetischmer... måste ju leva upp till ryktet :D
 

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Ort
Piteå
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Iofs helt rätt, ville någon av oss vara mainstream finns ju alltid radfyrakollektivet:D Trevlig allhelgona:tummenupp

Haha, offcorse, -redan så hånad för min putsmani så det är bara att ge med sig för sina fetischmer... måste ju leva upp till ryktet :D
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top