Shooter
www.bombrepa.se
Aaaahhh! En liten cat-fight i plastraketsmoppesällskapet!
*Laddar med popcorn*
(Good point kaffemaskinen...)
*Laddar med popcorn*
(Good point kaffemaskinen...)
Hur går det med bajstanken? Bajs-tanken .. baj-stanken?
Vilken grupp körde du i då? Jaghomestylarhellrelägenhetängasarsatan-gruppen?
Hihihi...Simon & Thomas & Lelle... nya inredningsgaygänget
Det goda är att försäkringen täcker men jag kommer få stå för lite åldersavdrag mm
Jagbjuderallaandrapåphetinginflyttningsfestutomseppo12somfårståutanförikylanochdrickaslattar-gruppen
EDIT: Jagbjuderallaandrapåfetinginflyttningsfestutomseppo12ochSeptitankTomp@somfårståutanförikylanochdrickaslattar-gruppen
fan här är man offline två veckor och så har man missat värsta bajstank/kuk mätar fighten, crap
Förresten, har någon bil och kärra som mot rimlig betalning vill hämta min 675:a på Länna om någon månad? den ska få nya kläder
Tänkte precis föreslå att du skulle testa att starta upp den och se om den kunde rulla själv på de där två runda sakerna som sitter längst ner på den, men så kom jag på att du skrev ju 675:a... De där med små, smala halsar har kanske jobbigt att andas ute när det är lite svalare, eller...
Beror lite på, kan man säga... Kommer nog att kränga iväg bil och släp i samband med förestående separation, men om de jobbar lite där ute i Länna, så kanske det kan hinnas med innan... Om inte Tomp@ vill ha en anledning att åka dit och titta till sin ögonsten...
Bil och krok har jag, dock inget släp... Tjoa till när det e dags så löser vi det efter bästa förmåga bara...
fan här är man offline två veckor och så har man missat värsta bajstank/kuk mätar fighten, crap
Förresten, har någon bil och kärra som mot rimlig betalning vill hämta min 675:a på Länna om någon månad? den ska få nya kläder
Kan alla här inne lova att inte pimpa på det här vedervärdiga sättat?
...Kan alla här inne lova att inte pimpa på det här vedervärdiga sättat?
Ursäkta intrånget i tråden men det var bara för mycket för att kunna lämnas utan kommentar...
Alla e ju välkomna ...rätt cylinderantal och märke ju
Fast jag skulle kunna tänka mig den där, mkt att putsa på...
Tack. Och det är ju klart, som terapiarbete för en vittberömd putsoman kan den ju te sig intressant, men skulle Du v-e-r-k-l-i-g-e-n tordas träffa Shooter, Stf, Luca m fl inför en av Era utflykter på "denna dära"? :nyfiken
Haha, offcorse, -redan så hånad för min putsmani så det är bara att ge med sig för sina fetischmer... måste ju leva upp till ryktet
Iofs helt rätt, ville någon av oss vara mainstream finns ju alltid radfyrakollektivet Trevlig allhelgona
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|