Speed Triple-tråden Sthlm

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Efter att ha varit lite krasslig (nä ingen knorr) så kunde jag inte hålla mig längre utan tog en repa.

Ledde ut den nyvaxade skönheten:rolleyes:
Nyvaxad.jpg

Tänkte mig en tur till Vaxholm och en lunchburgare. På vägen till färjan såg jag skyllten mot Boda så jag tog en avstickare dit.
BodaBygga.jpg

När jag satt och väntade på färjan
MotVaxholm.jpg

så kollade jag åt vänster, oach badday.gif.
EllerNej.jpg

och bestämde mig för att åka hem istället. Hade ju haft torra vägar hittills och kände inte för att bli blöt.

Tur att det var varmt (+8C) eftersom jag hade dessa handskar på mig.
Handskar.jpg
 

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Ort
Norr om Sthlm
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Kolfiber för vår kära Tompis är som Ullared för en ensamstående fembarnsmor, dvs. Julafton :D

Eller som ensamstående fembarnsmammor för mig ... Heaven :tuttar

Var å åt sju sorters kakor hemma hos Tompis och hans sambo i dag ... gjorde mitt bästa för att övertyga henne om att S3:an absolut skulle kunna bo i köket på nya herrgården men hon lät inte så positiv. Trots att det fanns ett perfekt hörn därinne.

@paPs: Du är en riktig biker som åker i november :tummenupp

Det är ju Cliffanputs på din cykel

attachment.php
 

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
:tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar

Jag tackar alla för en kanon trevlig säsong, mindre fadäser glömmer vi till nästa tjörning :glömdet Vi hann med en jävla massa fina tjörningar i år mina vänner, inte minst oförglömliga totala uppslutningen i sommras med de flesta i S3:eek:r i tråden och två Daytonor på nåder :tummenupp

Det är nu slut för min del i år, hojjen på service och pajjen på tork och väntar på infettning. Jag och Cliffy klämde min sista tjörning för 2009 för några dagar sedan, blev en rosenfika. Åkte bakpå hem från Länna där jag lämnade min (ber om ursäkt om jag klämde sönder dina njurar Cliffy men så livrädd har jag aldrig varit tidigare)

Vi ses snart hoppas jag, och hoppas alla håller tråden uppdaterad men era små bågeprojekt i vinter :banana

:tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar


Jag kan ju erkänna att jag grät en skvätt när jag lade upp denna på tork efter ett välförtjänt såpabad. Men faktiskt tänkte jag leta reda på en skräddare som kan sy in pajjen lite, så något har man ändå åstakommit under försommaren inför beach 2009 :D
 

Bifogat

  • DSCN0148.jpg
    DSCN0148.jpg
    66.3 KB · Visningar: 71
Last edited:

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
@paPs: Du är en riktig biker som åker i november :tummenupp

Då tar jag nog åt mej själv lite av det där berömmet åxå!:) Eller man kanske mer skulle kallas för en riktig idiot...:va Jag har kört hoj till jobbet igår och idag iklädd jeans och sneakers...:gnissla (Och Näää, inga långkallingar här inte!:tungan) Det är inte så kallt faktiskt, fast det är ju inte så läng resväg heller. Men det är förbannat roligt!:yoparty

Ska se om jag inte kan utverka lite ledigt nån dag, så kanske vi kan ta en sväng och få oss en fika eller burgare vid nån krokväg, eller vad säger du paPs!?:)

(Schysst med en liten reseskildring såhär på höstkanten, bra där!:tummenupp)
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Blir lite knepigt dom närmaste dagarna, kom precis fram till mitt hotell i Asheville North Carolina. Skall jobba och slita här till på fredag, tänkte börja med en steak och en bira nu. Sen blir det ett skutt till LA och en weekend där. Hemma igen den 12e.
 

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Ort
Norr om Sthlm
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Låter skönt själv får man slava ute i snö o rusk, skulle nog tillbringat mer tid i skolan.

Tänk på att jag måste gå FRÅN Östra Station till Stadion i regn och rusk ... putsen på skorna är bedrövlig när jag kommer fram till kontoret. :banana :arsele:pangihuve

Just i dag gillar jag INTE paPs ... fast tänk på vad han missar här hemma :gnissla
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Just i dag gillar jag INTE paPs ... fast tänk på vad han missar här hemma :gnissla

Jaa, tänk......:rolleyes:

SÅ! nu var det klart.

Han missar inte ett skit i sTokholm denna tid på året och har han möjlighet så hoppas jag, för hans skull:krama, att han stannar till sisådär april, typ...:tungan
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Jo jag har det fördjävligt:huvet

Fick precis reda på att Dragons Tail ligger ca 2 timmars hojresa från där jag är och på företaget jag besöker är min värd hojåkare.

Hua vad jobbigt, om jag lyckats sälja in vårt system så tvingas jag åka hit igen till våren och då har min värd hotat mig med att vi måste bomba Daragons Tail.

Hur faen skall jag ta mig ur detta ?:va

:rolleyes:
 

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Jo jag har det fördjävligt:huvet

Fick precis reda på att Dragons Tail ligger ca 2 timmars hojresa från där jag är och på företaget jag besöker är min värd hojåkare.

Hua vad jobbigt, om jag lyckats sälja in vårt system så tvingas jag åka hit igen till våren och då har min värd hotat mig med att vi måste bomba Daragons Tail.

Hur faen skall jag ta mig ur detta ?:va

:rolleyes:

Legendarisk cooooool väg, men hoppas du inte hamnar på film :gnissla
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Legendarisk cooooool väg, men hoppas du inte hamnar på film :gnissla

Du behover inte oroa dig for nagon film forran till varen. Just nu sitter jag i rBy's lagenhet och ater frukost. Blir sightseing (stavning ?) i Hollywood eller mojligen barracuda fiske idag.
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Har kommer lite bilder.

Forst klattrade vi i RunningCanyon, man kan ana Hollywood skylten pa den hogra bilden.
RunningCanyon.jpgHollywood.jpg

Sen spanade vi in Hollywood
Arnold.jpgStarWars.jpg

Efter lunch kollade vi in bilar pa RodeoDrive
RodeoDrive.jpg
Ferrari, Aston martin, Bently, RR, Lambourgini, etc stod som spon i backen.

Lite blasigt for deepsea fishing, siktar pa mandag for det. Istallet grejade rBy biljetter till en Lakers match
Lakers.jpg

Forsoker ta lite bilder under matchen, bara mobilkamera tyvarr.:gnissla
 
Last edited:

speed monster

Ny medlem
Gick med
21 May 2008
Ort
Ingarö
Hoj
Honda CBR 1000RR race
jaha.
grovt räknat är det typ 4-5 månader kvar nu tills den vita springaren kommer ut på grön bete.
Tack för i år.
en öl framåt jul kanske vore på sin plats,
där vi kan dryfta vad vi önskar oss till julklapp :)
vad säger ni?
 

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
jaha.
grovt räknat är det typ 4-5 månader kvar nu tills den vita springaren kommer ut på grön bete.
Tack för i år.
en öl framåt jul kanske vore på sin plats,
där vi kan dryfta vad vi önskar oss till julklapp :)
vad säger ni?

bah.... prata inte om grönbete... så deprimerande. Me bärs absolut!!! :tummenupp
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Varfor tog man inte med sig en riktig kamera:huvet

Lakers1.jpgLakers2.jpg
Lakers3.jpg

Jora Jack var dar och det blev Tacos.

Om Lakers gor mer an 100 poang samtidigt som motstandaren gor mindre an 100 poang sa far alla askadare 2 st gratis tacos.
 

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Porrsurfade och fann en riktig sköning, lite att drömma om kalla vinternätter...
 

Bifogat

  • Speed-Triple-show-bike.jpg
    Speed-Triple-show-bike.jpg
    126.2 KB · Visningar: 93
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top