Speed Triple-tråden Sthlm

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
TC Länna hade klart fler besökare med hoj än med bil idag och det var gott om hojar vid Rosenhill. Nu får Ni faan skärpa till Er och inte vara så blödiga! Det var en solig och jäkligt fin sensommardag som passade utmärkt för en 20-milatur med Speedy!:) En rygga med en handduk bara, så hade man kunnat stanna till nånstans för ett dopp åxå!:tungan
 

m1cke

Medlem
Gick med
17 Jun 2007
Ort
Southside
Hoj
YZF R1
TC Länna hade klart fler besökare med hoj än med bil idag och det var gott om hojar vid Rosenhill. Nu får Ni faan skärpa till Er och inte vara så blödiga! Det var en solig och jäkligt fin sensommardag som passade utmärkt för en 20-milatur med Speedy!:) En rygga med en handduk bara, så hade man kunnat stanna till nånstans för ett dopp åxå!:tungan

Var du på RH vid tio tiden imorse? Tror jag såg dig:)
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Var du på RH vid tio tiden imorse? Tror jag såg dig:)

Jepp vi var där ungefär då.

Det stod en sån här där då
Bosshoss.jpg

Sen åkte vi en repa till och kollade in Ununge crossbana
CrossBana.jpg

Det såg jäkligt kul ut.

Och så här glada såg våra triplar ut vid andra PitStop Rosenhill ut:slicka
BigSmile.jpg

kn_llputsade och fina.

Det blev en riktigt härlig sväng och när jag kom hem så hade det blivit cirkus 27 mil.:rock

Dom hade inte fått in S3 -10 på TCL ännu :gråta


Kom igen nu Shooter och lägg upp fikabilden !:D
 

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Ort
Norr om Sthlm
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
YO! Tomp@! Jag tror att det finns en kille som är mer grundlig än dej!!! Här kanske du kan lära dej en del? Eller vänta, vad tror jag... som att du inte redan har hittat detta på Tuben...:rolleyes:

http://www.youtube.com/watch?v=HREqf4wIukA

Finns fler steg sen, ha så kul därhemma!:D

Vaxade han hojen innan han tvättade den? Tittade utan ljud på tåget :)

Med tanke på smutsighetsgraden är nog Cliffan bättre målgrupp än Tomp :hihi
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Nu får Ni faan skärpa till Er och inte vara så blödiga! Det var en solig och jäkligt fin sensommardag som passade utmärkt för en 20-milatur med Speedy!:)

Sensommardag? :va Närmare december. Trofaan att du e från Pite... Jag dricker faan glögg nu, å väntar på våren... :D

Var du på RH vid tio tiden imorse? Tror jag såg dig:)

Så du kan iaf hålla dig på två hjul på bulten närmare december? Har du pratat med tomten? :hihi
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Idag hade jag tänkt spola av hojen lite på lunchen
DagsForTvatt.jpg

Men tyvärr står det en massa grejer ivägen så det får vänta ett tag till.

Personligen tror jag att ett rejält lager vägsmuts skyddar lacken :rolleyes:
 

triple kungen

Här kunde man hålla fullt på playstation
Gick med
22 Nov 2005
Ort
Örebro
Hoj
Triumph Speed Triple
De där dagarna verkar gå bort för min del iaf... Om inte blivande X:et ändrar sig, så verkar jag ha kidsen på de udda veckorna nästa år... Hur ser det ut för Er, Cliffy och Saeco...?

Det kommer säkert snart dagar på åsen i Maj som är mycket trevligare att åka på. I april kan det bli kallt, frost drivsnö kring oss i Närke den årstiden. Har själv varit på kurs i april när det var - 5 grader på morgonen och strax över plus på dagen. Kylan kan man klä sig för men hala däck är värre att ta itu med. Den dagen blev förstörd av alla avåkningar....
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Här varre inga barn, vi sålde dom på blocket (om vi haft några, går dom att sälja tro? Knappast till hojåkare väl, de verkar ju funka bättre än fotanglar.) :D - men nåja, vi går nog på triple knugen's linje ändå.

I april kan man börja värma upp å, rostig som man är, ta sig i maklig takt till Rosenhill (eller annat för stunden passande kaffe-hak) å sen sitta i vårsolen å sörpla Latte...

I maj kan man sedan lätt avrostad å uppvärmd börja gasa satan på bana utan annan ångest än eventuella regndroppar...
 

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Här varre inga barn, vi sålde dom på blocket (om vi haft några, går dom att sälja tro? Knappast till hojåkare väl, de verkar ju funka bättre än fotanglar.) :D - men nåja, vi går nog på triple knugen's linje ändå.

I april kan man börja värma upp å, rostig som man är, ta sig i maklig takt till Rosenhill (eller annat för stunden passande kaffe-hak) å sen sitta i vårsolen å sörpla Latte...

I maj kan man sedan lätt avrostad å uppvärmd börja gasa satan på bana utan annan ångest än eventuella regndroppar...

Hej Magnif Bastard, och välkommen till tråden, berätta gärna lite om dej själv, du verkar ny här, har inte sett dej här inne förut, eller så har du inte skrivit i tråden tidigare detta ÅRTUSENDE (jävla lägenhetsmånglare):näsblod
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Här varre inga barn, vi sålde dom på blocket (om vi haft några, går dom att sälja tro? Knappast till hojåkare väl, de verkar ju funka bättre än fotanglar.) :D - men nåja, vi går nog på triple knugen's linje ändå.

I april kan man börja värma upp å, rostig som man är, ta sig i maklig takt till Rosenhill (eller annat för stunden passande kaffe-hak) å sen sitta i vårsolen å sörpla Latte...

I maj kan man sedan lätt avrostad å uppvärmd börja gasa satan på bana utan annan ångest än eventuella regndroppar...

...och sen kan man ställa bort hojen för den sommaren! :glömdet
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Hej Magnif Bastard, och välkommen till tråden, berätta gärna lite om dej själv, du verkar ny här, har inte sett dej här inne förut, eller så har du inte skrivit i tråden tidigare detta ÅRTUSENDE (jävla lägenhetsmånglare):näsblod

Asså vi har ju flyttat upp till Östermalm, å kravet i stadgarna hos BRF:en va ju bl.a. att vi inte beblandar oss med vilket jävla pack som helst, serrö. :fakta
Speciellt inte chippa söderkisar med palestinaschal å en tetra billigt rödtjut under armen :FU

...och sen kan man ställa bort hojen för den sommaren! :glömdet

Vafaan äre mobbvecka i veckan, eller har ni nått klimakteriet i förtid av för mycket gassande i minusgrader så pillevicken har trillat bort? :mad:

Skämt åsido boys - vi har faktiskt börjat komma ordentligt i ordning i nya lägenheten, så har ni inga planer nästa lördag mitt på dan kan ni väl dyka förbi på en fika, om det passar herrskapet. :7peta
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top