Speed Triple-tråden Sthlm

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Skämt åsido boys - vi har faktiskt börjat komma ordentligt i ordning i nya lägenheten, så har ni inga planer nästa lördag mitt på dan kan ni väl dyka förbi på en fika, om det passar herrskapet. :7peta

Bjuds det på julbakverk? count me in i så fall :tummenupp Och det ska fanimej va hembakat :D

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Bjuds det på julbakverk? count me in i så fall :tummenupp

You bet - rubbet :mattias
Å glögg (om det står på önskelistan) finns det tammefaan hela skalan av tror jag. Kompletterade med en hjortronglögg igår.

Och det ska fanimej va hembakat :D

Är du riktigt säker på det? :va
Ok, lussebullar e faktiskt lite småroligt att baka, men pepparkakor tjöper jag tammefaan.

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Magniff Bastard, dig har jag hört talas om. Men jag trodde det var som Yeti och enhörningar: alla vet vilka det är men ingen har sett dem :)

å ni är väl enna cherringar, april är sommar :fakta jag skall åka även om jag måste skrapa rutan!

Glögg lät trevligt. Får träskobönder från norra förorterna komma? Jag jobbar i alla fall på öfvre östermalm :tummenupp

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Magniff Bastard, dig har jag hört talas om. Men jag trodde det var som Yeti och enhörningar: alla vet vilka det är men ingen har sett dem :)

Stämmer :tummenupp Jag tjör helt enkelt lite för fort. :D

Glögg lät trevligt. Får träskobönder från norra förorterna komma? Jag jobbar i alla fall på öfvre östermalm :tummenupp

Självklart! :tummenupp

Tänkte mig väl i 1:a hand vi som kört ihop senaste året/åren. Päronvodka-MaScoot får ju aldrig tummen ur å bjuda på fika trots hårda påtryckningar, så nu får jag helt enkelt ta saken i egna händer :tuttar

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Boys, jag har fått en skarp anmodan nu på morgonen från syster tEKla att ställa in fikat på lördag :gnissla - med fortsatt feber & hosta é jag tydligen för långt ifrån fikadugligt skick... :sjuk

Men det är ju juletider, så ni får gärna köra förbi och lämna gåvor vid dörren.... :rolleyes:

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Boys, jag har fått en skarp anmodan nu på morgonen från syster tEKla att ställa in fikat på lördag :gnissla - med fortsatt feber & hosta é jag tydligen för långt ifrån fikadugligt skick... :sjuk

Men det är ju juletider, så ni får gärna köra förbi och lämna gåvor vid dörren.... :rolleyes:

ah, synd, men krya pårej MagMiffo :tummenupp

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Äh... hon har väl räknat på vad Glöggen skulle ha kostat...

krya på dig tunnis! :tummenupp

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Äh... hon har väl räknat på vad Glöggen skulle ha kostat...

...och jag hade räknat med att få bjuda på lite Blossa 06 & 08, tror jag har 8 flaskor där bara. Har ni tid över kan vi ta det nästa söndag runt julgranen, men då har väl julpaniken nått varvstoppet så jag kan förstå om ni inte har tid då :D :tomten

krya på dig tunnis! :tummenupp

Thanx :död

Last edited:

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC
Boys, jag har fått en skarp anmodan nu på morgonen från syster tEKla att ställa in fikat på lördag :gnissla

Åfan! Inte trodde jag att du låg i gipsvagga! (Det är ju bara onsdag idag...:rolleyes:)

Jo, du, syster tEKla hörde av sig för att få låna en batong av mej, att använda som febertermometer. Hon trodde att det skulle bli lättare för dej då, att tillfriskna och komma upp ur sängen!

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Åfan! Inte trodde jag att du låg i gipsvagga! (Det är ju bara onsdag idag...:rolleyes:)

Jag ramlade i köket å fick en back glögg över mig... :D

Jo, du, syster tEKla hörde av sig för att få låna en batong av mej, att använda som febertermometer. Hon trodde att det skulle bli lättare för dej då, att tillfriskna och komma upp ur sängen!

Va schysst, äntligen en bra matchning till våra handklovar :julklapp :banana
Men febertermometer... :gnissla Bara hon har mer julmust med sig hem så... Man ska dricka mycket när man har feber har jag hört :öl

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj

Va trist, men då får jag väl dricka upp presenten själv :banana

Krya på sig, du får fler chanser. Julen skall ju firas ut, så ett sånt kalas ... fan heter det ... just det: julgransplundring!! Det duger för oss, eller hur boys :yoparty

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC
Känns lite hårt att gå ut i offentligheten med att man börjar tunna ur, men idag fick Speedy faktiskt stå kvar i garaget....:glömdet

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
BMW R Nine T Racer
beställt grejjer från usa och via alienmoto vid heeelt olika tillfällen, idag enligt track Id så verkar krejjorjna komma idag!! Prematur Julafton !
:hoppa:tomten:hoppa

EDIT: heheh, i all glädjeyra såg jag inte att det var i STHLM's-tråden jag postade i. Jaja, nu vet ni iaf. :D
Paket ett: check

Last edited:

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
beställt grejjer från usa och via alienmoto vid heeelt olika tillfällen, idag enligt track Id så verkar krejjorjna komma idag!! Prematur Julafton !
:hoppa:tomten:hoppa

EDIT: heheh, i all glädjeyra såg jag inte att det var i STHLM's-tråden jag postade i. Jaja, nu vet ni iaf. :D
Paket ett: check

hehe!

nice! jag beställde också prylar från usa för någon vecka sedan, men sitter fast i tullen. hu länge låg dina grejjer i tullen?

hare :)

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC
trodde inte att lite snö kunde stoppa en tvättäkta pitebo som dig :D

Jag skrev ju att jag hade jobbigt med det här, måste du spä på det såhär...:gnissla Får väl se till att köpa mej den där Enduron jag vill ha sen, så man kan tjöra även dagar som denna!:tungan

Tur iaf att man ska dra till Egypten snart så man kan få ordentligt med julesprit. :fyllisar Ni stackare som är kvar här i sTokholm verkar ju bli tvingade till en vit hjul...:rolleyes:

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Jag skrev ju att jag hade jobbigt med det här, måste du spä på det såhär...:gnissla Får väl se till att köpa mej den där Enduron jag vill ha sen, så man kan tjöra även dagar som denna!:tungan

Tur iaf att man ska dra till Egypten snart så man kan få ordentligt med julesprit. :fyllisar Ni stackare som är kvar här i sTokholm verkar ju bli tvingade till en vit hjul...:rolleyes:

egypten, grymt, god jul i förskott :tummenupp

har hört att kamelskinn är bättre än känguruskinn i skinnpaj, du kan väl se om du får igenom några kvadrat genom tullen?

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Jag skrev ju att jag hade jobbigt med det här, måste du spä på det såhär...:gnissla

Å du ska va född 8 mil längre norrut än mig, tunnis! :mad:

Tur iaf att man ska dra till Egypten snart så man kan få ordentligt med julesprit. :fyllisar

DET lär du behöva om du ska överleva alla bakterier i det där landet... Ta med stora flaskan Alcogel säger jag bara :rolleyes:

Ni stackare som är kvar här i sTokholm verkar ju bli tvingade till en vit hjul...:rolleyes:

Woohaa!!! Praaaaaaise the Looooorrd! :yoparty :tomten

egypten, grymt, god jul i förskott :tummenupp

Han kommer få en tarmrensning i julklapp... :brynad

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...