Speed Triple-tråden Sthlm

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Ort
Norr om Sthlm
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
UNDERBART!!! Cliffan har blivit med FlyScreen!!! Pesten sprider sig!!! :D

Och jag har numer blivit med egen lya och fått fart på internet igen!:)
God fortsättning på det nya året alla bröder och systrar!:tummenupp

Härligt Shooter :tummenupp

Willkommen tillbaka ... dax för en ölrunda snart? Å då skall du tamigfasen inte jobba dagen efter :fyllisar

Kanske tillåmed lilla Bastarden kan få vara med?

Vad säger ni, har det inte gått alldeles för långt på det nya året utan sprit?
 

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Vad säger ni, har det inte gått alldeles för långt på det nya året utan sprit?

Word! name a place and I'll be there :tummenupp

/Excel

Man skulle ju kunna sitta hos mej men vette fan om man vågar dra ihop något efter paps eminenta bjudning, man får ju prestationsångest :gnissla
 
Last edited:

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Word! name a place and I'll be there :tummenupp

/Excel

Man skulle ju kunna sitta hos mej men vette fan om man vågar dra ihop något efter paps eminenta bjudning, man får ju prestationsångest :gnissla

Inte då! Vi kan sitta hos mej åxå! Får jag bara nån dag till på mej, så vågar jag släppa folk över tröskeln. Det är långt ifrån klart, men en bra bit påväg, kan man väl säga...:D Tjejerna går till Maria på måndag, så vi kan tjöra en liten runda nästa helg, om det kan funka? Fast då gör jag det nog enklare för mej än paPs och bestämmer att vi bär hem hämt-käk och förvärmer här ett tag, innan vi typ drar vidare in på krogen eller till nån bar....

Förslag...?
 

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Inte då! Vi kan sitta hos mej åxå! Får jag bara nån dag till på mej, så vågar jag släppa folk över tröskeln. Det är långt ifrån klart, men en bra bit påväg, kan man väl säga...:D Tjejerna går till Maria på måndag, så vi kan tjöra en liten runda nästa helg, om det kan funka? Fast då gör jag det nog enklare för mej än paPs och bestämmer att vi bär hem hämt-käk och förvärmer här ett tag, innan vi typ drar vidare in på krogen eller till nån bar....

Förslag...?

behövs det nått förslag? jag är på, hämtmat låter kanon, och jag förväntar mej att du har brittiska flaggan över soffan, annars får vi väl ta en sväng förbi brittiska ambasaden och fixa ner deras :tummenupp
 

tEKLa

- Mrs Magniffen
Gick med
6 Jul 2009
Ort
Mi casa
Hoj
Såld!
Inte då! Vi kan sitta hos mej åxå! Får jag bara nån dag till på mej, så vågar jag släppa folk över tröskeln. Det är långt ifrån klart, men en bra bit påväg, kan man väl säga...:D Tjejerna går till Maria på måndag, så vi kan tjöra en liten runda nästa helg, om det kan funka? Fast då gör jag det nog enklare för mej än paPs och bestämmer att vi bär hem hämt-käk och förvärmer här ett tag, innan vi typ drar vidare in på krogen eller till nån bar....

Förslag...?

Nice, jag är på :tummenupp

Jag utgår från att ni grabbs inte har nåt emot lite kvinnlig fägring, eller kraschar jag ert party då? :tuttar
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Nice, jag är på :tummenupp

Jag utgår från att ni grabbs inte har nåt emot lite kvinnlig fägring, eller kraschar jag ert party då? :tuttar

ZZZzzzZzzzZ....zzZZ?! Helvete vad hände?!?! :confused:

Packar jag mig inte dit nu lär hon ju komma hem med en flugsmälla i högsta hugg :eek: :mardrömmar
Count me in :cpparty
 

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Ort
Norr om Sthlm
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Fukk, jag har kidsen då ... å nu när det kommer brewdar å allt! Men det blir väl fler tillfällen ... Eller så lämnar jag ut dem på entreprenad, vore grymt å ses :tummenupp
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
...och jag förväntar mej att du har brittiska flaggan över soffan, annars får vi väl ta en sväng förbi brittiska ambasaden och fixa ner deras :tummenupp

I så fall förväntar jag mig att Shootis har avklippt T-shirt så vi ser värdens Triumph-Tattoo :banana

Fukk, jag har kidsen då ... å nu när det kommer brewdar å allt! Men det blir väl fler tillfällen ... Eller så lämnar jag ut dem på entreprenad, vore grymt å ses :tummenupp

Japp, packa dig dit nu! :yoparty
Worst case scenario får du låsa/lämna in dom i:
1.) Bilen utanför (mycket spännande att titta på)
2.) Närmaste tfn-stolpe (kyla är karaktärsdanande)
3.) Shooters bil i låst p-garage (varm & gott)
4.) Max lekavdelning (öppet till 24.00)
5.) Ett av Shooters sovroom's

@Shooter: Har du ComHem, pay-per-view? Jag pyntar 139kr & dyker upp kl. 16.00 - då börjar matchen Skellefteå AIK - Södertälje som jag vill se på din nya LED-TV :krama

EDIT: Kom just på att jag har en ban-tjörnings-instruktions-dvd där hemma som kanske kan komma kvällen väl till pass?

1.) Gasa
2.) Bromsa
3.) Luta
4.) Sandfålla

Nej vänta, det där var ett referat från Andys senaste bankörning... :D
 
Last edited:

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
@Shooter: Har du ComHem, pay-per-view? Jag pyntar 139kr & dyker upp kl. 16.00 - då börjar matchen Skellefteå AIK - Södertälje som jag vill se på din nya LED-TV :krama

Vore ju skitskoj att ses och parta lite! :) Jag har ComHem och hela Canal+ köret, det kanske finns med där? Jag är SÅ jäkla nöjd med TV:n! Det är en helt GRYM bild! :tummenupp

Mina favvo-ställen här matmässigt är Sushin nere vid kanalen, eller Kinahaket ett par hundra meter bort, men även andra matvarianter går väl att styra...

Måste bara kolla upp nu att jag inte har beredskap nästa vecka...:gnissla
 

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Vore ju skitskoj att ses och parta lite! :) Jag har ComHem och hela Canal+ köret, det kanske finns med där? Jag är SÅ jäkla nöjd med TV:n! Det är en helt GRYM bild! :tummenupp

Mina favvo-ställen här matmässigt är Sushin nere vid kanalen, eller Kinahaket ett par hundra meter bort, men även andra matvarianter går väl att styra...

Måste bara kolla upp nu att jag inte har beredskap nästa vecka...:gnissla

LED e bara okej med HD, men det har du väl :D

Hoppas kunna göra mig fri... vore skoj att ses!
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Det har varit en händelserik helg:D

Först gjorde jag årets första vurpa:gnissla
Vurpa.jpg

Limmet har hållit sen -84 utan service:D

Sen bröt jag loss båten och hackade bort all is på riggen eftersom det hade öppnat upp sig i farleden.
BåtenLoss.jpg

Sen baxade jag båten från bryggan
Baxa.jpg

och hit
Hit.jpg

Det var en himla tur eftersom tvättmaskinen brakade ihop när jag tvättatde vår och höst skinnstället på lördagskvällen. Axeln som håller trumman gick av och motvikten/"kammen" i trumman gick av. Djävlar vilket liv det vart. jag skulle nog inte centrifugerat med 1000rpm.:näsblod

När jag skulle åka till fastlandet hade motorn frusit ihop så den gick varm och stängde av precis när jag kommit ut på fritt vatten så det var bara att ro. Kul att ta sig genom isen vid Sollenkroka brygga med en båtshake, gick inge bra att ro i is.

4m från land startade motor helvetet igen. Antagligen bara för att djävlas.

Handlade en ny tvättmaskin och sen tillbaka igen. som tur var funkade motorn igen. Kul att kånka upp tvättmaskinen till huset :huvet

Sover nog ovaggad ikväll:D
 

Zard

Ny medlem
Gick med
6 Feb 2008
Ort
Stockholm
Hoj
fd Triumph Thruxton, fd Triumph Street Triple, fd Suzuki GSX600
Det har varit en händelserik helg:D

Först gjorde jag årets första vurpa:gnissla
View attachment 298110

Limmet har hållit sen -84 utan service:D

Sen bröt jag loss båten och hackade bort all is på riggen eftersom det hade öppnat upp sig i farleden.
View attachment 298107

Sen baxade jag båten från bryggan
View attachment 298108

och hit
View attachment 298109


Det var en himla tur eftersom tvättmaskinen brakade ihop när jag tvättatde vår och höst skinnstället på lördagskvällen. Axeln som håller trumman gick av och motvikten/"kammen" i trumman gick av. Djävlar vilket liv det vart. jag skulle nog inte centrifugerat med 1000rpm.:näsblod

När jag skulle åka till fastlandet hade motorn frusit ihop så den gick varm och stängde av precis när jag kommit ut på fritt vatten så det var bara att ro. Kul att ta sig genom isen vid Sollenkroka brygga med en båtshake, gick inge bra att ro i is.

4m från land startade motor helvetet igen. Antagligen bara för att djävlas.

Handlade en ny tvättmaskin och sen tillbaka igen. som tur var funkade motorn igen. Kul att kånka upp tvättmaskinen till huset :huvet

Sover nog ovaggad ikväll:D

verkar som en dag som konkurrerar med Monty Python sketchen om jobbig uppväxt.. :)
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Det har varit en händelserik helg:D

.....UNDERBAR berättelse!.......

Sover nog ovaggad ikväll:D

:rofl:rofl:rofl

HaHaHa!!! Garvade så jag fick kramp! Flåt, men vicken j-a helg! :D

Tur i allt elände att det drabbade dej. För är det nån som klarar det där utan att bryta ihop och lägga sig ner, så är det ju du!:tummenupp

Bra jobbat killen! Nu kan du ju ta dej in till civilisationen nån kväll åxå!:)
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Det har varit en händelserik helg :D

1.) Först gjorde jag årets första vurpa :gnissla
2.) Sen bröt jag loss båten...
3.) ...kånka upp tvättmaskinen till huset :huvet

Sover nog ovaggad ikväll :D

Tycker det där låter som en morbid skärgårdsbo's skruvade machoversion av Triathlon... :rofl :rofl :rofl

Själv nöjde jag mig med att titta på Tour de ski på TV:n idag :D

Du är värd en whisky före sängdax, that's for sure :öl
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Måste bara kolla upp nu att jag inte har beredskap nästa vecka...:gnissla

Ingen beredskap = PARTY IS ON!!!
:yoparty:banana:fyllisar:rock:öl:hoppa:Rockbanan

Följande ordningsregler gäller:

:machinegu & :fatta! & :argpådato = :ajjabajja I övrigt är det bara att köra!:yoparty:D

Slå en pling på mobilen när Ni är på G, så får Ni adress/restips och hur Ni kommer in!
Vi kör väl från typ 17-18-tiden och går och hämtar käk runt 19, tänkte jag...

(Det är OK att komma tidigare åxå, om Ni vill håna Magniffen när Skellefteå torskar i hockeyn...:D)
 

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Ingen beredskap = PARTY IS ON!!!
:yoparty:banana:fyllisar:rock:öl:hoppa:Rockbanan

Följande ordningsregler gäller:

:machinegu & :fatta! & :argpådato = :ajjabajja I övrigt är det bara att köra!:yoparty:D

Slå en pling på mobilen när Ni är på G, så får Ni adress/restips och hur Ni kommer in!
Vi kör väl från typ 17-18-tiden och går och hämtar käk runt 19, tänkte jag...

(Det är OK att komma tidigare åxå, om Ni vill håna Magniffen när Skellefteå torskar i hockeyn...:D)

nice, dyker gärna upp, eh, men vicken dag?
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
nice, dyker gärna upp, eh, men vicken dag?

Lördag den 16 januari :tummenupp
Damen & jag kommer oxå! :yoparty

Vi kör väl från typ 17-18-tiden och går och hämtar käk runt 19, tänkte jag...

(Det är OK att komma tidigare åxå, om Ni vill håna Magniffen när Skellefteå torskar i hockeyn...:D)

:mad: Vi smiskade Läääjnkööping med 5-2 senast.
Håll tummarna att Skellefteå vinner mot Södertälje annars.... :smasha:kulspruta:argpådato
 
Last edited:
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top