saeco12
www.bombrepa.se
Good point!
Lördag it is!
Jag e påååå
Good point!
Lördag it is!
jag monterade cigguttaget i dag tycker det blev kanon sitter lite diskret i flugfångaren.
jag monterade cigguttaget i dag tycker det blev kanon sitter lite diskret i flugfångaren.
Perfekt! Blev ju schysst!
SÅ! Nu när du fått det där gjort, så kan du kanske med oss på lördag?
Då var speedy tvättad och vaxad
Before
View attachment 298279
After
View attachment 298280
Jisses, det blev grusgolv efter första avfettningen.
Tompa svimmade du?
Sådär, nu är min moppe klar på länna, nånn som skulle ha lust att hjälpa mej hem med den möjligen på något sätt? har varken bil eller kärra tyvärr och min garagegranne med pickup är på semester
Om det inte var för den blå färgen kunde man tro att den översta va cliffans å den undre Tomp@s
Men fungerar verkligen S3 på en crossbana ... med tanke på översta bilden? Eller är det lilla grusvägen sista biten som smutsat nått så jävulskt?
Om du kan vänta till nästa vecka så kan vi hämta den på mitt släp när jag kör ut min till dom, .... om dom kan ta emot min nästa vecka.
fan låter ju logiskt, ja det vore kanon bussigt om vi (som i jag och Charlene) får plats hem jag pyntar självklart vilken dag ska du ner?
Jag tänkte ringa dom i morgon (Onsdag) jag PMar
fan låter ju logiskt, ja det vore kanon bussigt om vi (som i jag och Charlene) får plats hem jag pyntar självklart vilken dag ska du ner?
Jahapp, hojsnack & bira hos Shooter imorgonkväll!
Jag tar med lite bira, mc-tidningar & DVD med bl.a. CSS steg 1.
Hoppas shootis fixat HDMI-kabel nu bara, annars får vi använda DVD'n som frisbee...
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|