Speed Triple-tråden Sthlm

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
jag monterade cigguttaget i dag tycker det blev kanon sitter lite diskret i flugfångaren.

Ja jävulen! :tummenupp

3st hål för vanlig cigg, 2st hål för Robusto & 2st hål för Superrobusto. :yoparty
Det stora fyrkantiga är väl askfatet?

Vi får mötas upp & botanisera inne på Cigarrummet, Stureplan, innan vi drar till Gelleråsen :D

Och klart du ska med till Shootis på lördag. Kramkalas serru! :krama

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
jag monterade cigguttaget i dag tycker det blev kanon sitter lite diskret i flugfångaren.

Nice :tummenupp

Får se om jag tyker upp på ferren. Kliver av Finlandsfäjan ca 1500 och är nog rätt shleten. Dessutom skall det bli hydrokopteråka på söndag eftersom vi fick ihop en fungerande (?) ikväll och det är nog bäst att hårdtesta den lite i dagsljus innan börja harva över i isen när det är mörkt.

I morgon, ehh, i dag efter jobbet skall speedy få sig en omgång med svabben, ........det behövs verkligen.

Last edited:

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Hoj
Då var speedy tvättad och vaxad

Before
Before.jpg

After
After.jpg

Jisses, det blev grusgolv efter första avfettningen.

Givetvis var jag tvungen att sladda runt lite ute för att sota ur den och ånga bort vattnet efter tvätten.

Tyvärr så ser man att man missat lite när den torkat:huvet

Nu skall den bara iväg till TCL för 6k service och sen är den klar för premiärturen.

Får nog bli en tvätt och vaxning till innan våren. Å ett nytt framdäck behöver den också.

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Om det inte var för den blå färgen kunde man tro att den översta va cliffans å den undre Tomp@s :hihi

Men fungerar verkligen S3 på en crossbana ... med tanke på översta bilden? Eller är det lilla grusvägen sista biten som smutsat nått så jävulskt?

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Last edited:

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Hoj
Tompa svimmade du? :D

Sådär, nu är min moppe klar på länna, nånn som skulle ha lust att hjälpa mej hem med den möjligen på något sätt? har varken bil eller kärra tyvärr och min garagegranne med pickup är på semester :gnissla

Om du kan vänta till nästa vecka så kan vi hämta den på mitt släp när jag kör ut min till dom, .... om dom kan ta emot min nästa vecka.

Om det inte var för den blå färgen kunde man tro att den översta va cliffans å den undre Tomp@s :hihi

Men fungerar verkligen S3 på en crossbana ... med tanke på översta bilden? Eller är det lilla grusvägen sista biten som smutsat nått så jävulskt?

Nä den mesta skiten har nog kommit av pendlingen fram och tillbaka till jobbet varje dag ända tills frosten kom. Skinnstället som pajade tvättmaskinen såg likadant ut.

Jag får nog köra en vända avfettning på hjälmen också.
Hjälmen.jpg

Last edited:

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Om du kan vänta till nästa vecka så kan vi hämta den på mitt släp när jag kör ut min till dom, .... om dom kan ta emot min nästa vecka.

fan låter ju logiskt, ja det vore kanon bussigt om vi (som i jag och Charlene) får plats hem :Bugar jag pyntar självklart :tummenupp vilken dag ska du ner?

zulee

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2008
Hoj
...
Vad tar de för en "vanlig" service (1k, 3k, 5k osv.) resp. en stor service på TCL? Är det billigare nu under vintern?

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Hoj
I morse blev det till att åka hydrokopter :tummenupp
Hydrokopter.jpg

Mobiltelefonkameror gillar som sagt inte mörker :huvet

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Jahapp, hojsnack & bira hos Shooter imorgonkväll! :yoparty

Jag tar med lite bira, mc-tidningar & DVD med bl.a. CSS steg 1.
Hoppas shootis fixat HDMI-kabel nu bara, annars får vi använda DVD'n som frisbee... :D

Bifogat

• frisbee.jpg
    frisbee.jpg
    15.9 KB · Visningar: 44
Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS