speed monster
Ny medlem
Läcker. Vad heter den?
vet inte riktigt.
hittade den på denna sidan
http://www.bonnevilleperformance.com/street_tracker.htm
Läcker. Vad heter den?
När jag blir stor å får pengar ska jag köpa mig en sådan här...
såå cool.
DEN skulle jag åxå vara stolt över att ha i garaget! Hojbyte till en sån där underlättar ju en hel del åxå, när man slipper dra bort gaddningen med bandslip...
nu är min kåpa svart tjoho
nu är min kåpa svart tjoho
Tjoho! Snart finns det en till snygg Speedy i stan! Grattis!
precis, som den ser ut nu är den lite för fin för min hoj.Snyggt jobbat, nu är det bara att vänta på plusgrader så du kan ut och skita ner den
fotpinnar har jag redan bara det gjorde den skönare att köraLägg på lite bak/uppflyttade fotpinnar så blir den nog riktigt rejsig, och du slipper skrapa sönder dom totalt på bana
ha! startade min hoj i dag
helt plötsligt kändes sommaren väldigt avlägsen
men det kändes ganska bra ändå...
livsfarligt, något bättre sätt at skaffa sej ångest finns inte, men visst dånar det gott i garaget på 10.000 varv
Jag kan köpa den från ALPS men då är den minsta volymen 1000 st. Då kostar den ca 3:- så i värsta fall får jag väl köpa 1000 st det blir ändå billigare än ett nytt instrumet som kostar 9000+. Det är ju 2 likadana till som kan paja
Någon annan som är intreserad av ett par knappar ?
HaHaHa! Den obotlige optimisten! Du är för skön mannen! Jag kan stödköpa ett dussin eller två och lägga i nån låda.
Hade jag inte vetat bättre hade jag trott att det var en skruv som var lös ... men det är det knappast hos dig
Då har jag bara 975 st kvar att kränga. Det här går ju galant.
1. paPs 1 st
2. shooter 24st
3. Säcko12 25 st (alltid lite värre än Shooter )
4.
5.
Tjena! om nånn har möjlighet att göra mej en tjänst vore det urgulligt
Har ett stag till växelpinne liggandes på TC-Länna. Om nånn har vägarna förbi där innan snön släpper i maj kanske han/hon har lust att släpa med sej det hem? jag kan ta det sen nånn gång i framtiden, men jag har ingen lust att hänga på Sl-buss en timma ner och en timma hem för att hämta ett 15cm långt rör som väger 15 gram(ja jag är slö) slå en signal
ingen brådis btw
Jag ska dit tisdag lunch
Var och hämtade min hoj på TCL idag. 6K servicen gick på 5950:-. Inte heller denna gång behövde några ventiler ställas.
Dock fungerar inte knappen som man scrollar kilometerräknaren med alls nu.
Jag har rivit isär instrumentpanelen och så här ser den ut inuti.
View attachment 299916
Det var skitenkelt att ta isär den.
Jag har också listat ut vem som tillverkar tryckströmställaren (ALPS) och vad den heter (SKHHDTA010).
Tyvärr har varken Elfa eller Farnell den men det skall finnas 22875 tillgängliga inom EU.
Jag kan köpa den från ALPS men då är den minsta volymen 1000 st. Då kostar den ca 3:- så i värsta fall får jag väl köpa 1000 st det blir ändå billigare än ett nytt instrumet som kostar 9000+. Det är ju 2 likadana till som kan paja
Någon annan som är intreserad av ett par knappar ?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|