Speed Triple-tråden Sthlm

mumselin

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2010
Ort
Haninge
Hoj
08, Kawasaki ZX6R
Köpt hojen på TCL (triumph center i Länna) Då åfr du hälsa från oss (aka Bug Eyes Sthlm) så får du bra service... finns en del storkunder där... eller vad säger du Magbiffen?

Javisst var det där jag köpte den.. nära och bra :p De verkar ju vara väldigt trevliga och hjälpsamma där :)
 

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Re: Speed Triple Tråden STHLM

speed monster skrev:
3.
Andy, du är ju som klippt å skuren för en 1050, BYT GENAST !!!

Tack för i dag grabbar!

Ja hade det varit lite mer klipp i 1050 hade jag gärna bytt. Dessutom är den lite för tjock för mej :D

Nä skämt åsido fan va clipons gjorde hojjen gott! Helt ny hojj känns det som, körställningen passade mej bättre och den känns mycket mer rejsig iom bättre kontroll och kontakt, helt enkelt fet grymt!(som man hade sagt om man var 10 år yngre) :)

Däremot lyckades jag slå i varvstoppet på cliffos båge några gånger, växelindikatorn behöver en fix hehe!

Helt ärligt hade jag nog bytt om försäkringen vore lägre än min nuvarande.
 

mba

white lightning
Gick med
26 Apr 2007
Ort
Norr om Sthlm
Hoj
speed triple -06
Damit mba! Kolla i hjälmen! :fakta :D

Inget i Hjälmen!

Det var väl själva fan va svårt det var att hitta min fina 1000 spänns laddare! Garaget är ju inte så jvla stort! :huvet:huvet:huvet

aja, Får väl bli till att tjacka en ny då ... blir nog biltema eller nått denna gång...

---
OK alla, inget mera åka innan jag fått snurr på batteriet, vi är väl solidariska med våra vänner... :krama

---
Offtopic: Morgonpasset i morse; gjorde min dag!

http://sverigesradio.se/webbradio/webbradio.asp?type=db&Id=2308055&BroadcastDate=&IsBlock
 

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Re: Speed Triple Tråden STHLM

mba skrev:
Inget i Hjälmen!

Det var väl själva fan va svårt det var att hitta min fina 1000 spänns laddare! Garaget är ju inte så jvla stort! :huvet:huvet:huvet

aja, Får väl bli till att tjacka en ny då ... blir nog biltema eller nått denna gång...

---
OK alla, inget mera åka innan jag fått snurr på batteriet, vi är väl solidariska med våra vänner... :krama

---
Offtopic: Morgonpasset i morse; gjorde min dag!

http://sverigesradio.se/webbradio/webbradio.asp?type=db&Id=2308055&BroadcastDate=&IsBlock

Hur tappar man bort en laddare? Hehe. Du kan låna min om du behöver panikladda :)
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Köpt hojen på TCL (triumph center i Länna) Då åfr du hälsa från oss (aka Bug Eyes Sthlm) så får du bra service... finns en del storkunder där... eller vad säger du Magbiffen?

Hehe, jotack - hojpremiär idag faktiskt, så det är klart man åkte förbi TCL, snackade skit, snåldrack deras kaffe, bitch-slappade Niklas och shoppade lite... :rolleyes:

Blev kraschisar till framgaffeln, ca. 2 bar luft, lite el-dragning (tack Nicke) och en buff med dödskallar på. Med döskallebuffen välsnörd runt halsen drog jag sedan till Länna sport och köpte en underbart ghey midjeväska, i sann LucaBiatch-anda... :tuttar :D

I'm-a-bad-motha-fucka'... :3freak

Inget i Hjälmen!

Det var väl själva fan va svårt det var att hitta min fina 1000 spänns laddare! Garaget är ju inte så jvla stort! :huvet:huvet:huvet

aja, Får väl bli till att tjacka en ny då ... blir nog biltema eller nått denna gång...

---
OK alla, inget mera åka innan jag fått snurr på batteriet, vi är väl solidariska med våra vänner... :krama

---
Offtopic: Morgonpasset i morse; gjorde min dag!

http://sverigesradio.se/webbradio/webbradio.asp?type=db&Id=2308055&BroadcastDate=&IsBlock

Nej nej, köp ingen ny! Du kan få låna min! :FU
 
Last edited:

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Last edited:

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Nu tänkte ju inte jag lunch utan direCkt efter jobbet. Det skall ju vara hyfsat varmt och tydligen kan det vara en del bus i görningen.
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
16 är för tidigt för mig, 1645-1700 vid shell Globen funkar.
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Nu när du fått snurr på bettan och flyttat norrut... så borde det ju inte ta längre tid än 5 min från ö-malm till Täby; en hemleverans från the magnificent bastard, right? :gnissla

Varscht bor du nu då? Skicka pm med adress, så kan jag dyka förbi med laddaren. :tummenupp

Jag får väl visa kvittot från MC-varuhuset, annars tror du nog jag snott den från dig... Var det en 3600 du hade oxå, med snabbkopplingar?? :gnissla
 

Bifogat

  • CTEK_mxs3600_rend.jpg
    CTEK_mxs3600_rend.jpg
    37.9 KB · Visningar: 31

mumselin

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2010
Ort
Haninge
Hoj
08, Kawasaki ZX6R
Det är inte några som slutar tidigt på fredag och är sugen på rosenhill? Typ 1-2 tiden tänkte jag ge mig ut! Har ju varit i göteborg hela veckan så då är det ett måste direkt när man kommer hem :)
 
Nyheter
Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Top