Speed Triple-tråden Sthlm

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
hödö shooter, hur går med med naken dansandet igentligen??
kolla precis på vädret, å det ser inte ut som att du skulle ha lyckats nämnvärt med dit dansande...
0,8 mm nederbörd i +2 grader vill vi inte ha på lör.

jag tänkte att om jag drar ner till sjöstan med lite flyers och delar ut dom till alla barnvagnscafelattes fikandes mammor, så kanske dom kan komma och stå i bakgrunden och komma med glada tillrop.
så kanske det går bättre tänkte jag.
:tuttar:D:D:D:D:tuttar

Konstaterade precis att prognosen går åt fel håll...:mad: Men vi ger inte up än! :banana

Du kan skriva Luma Park på dina flyers, alla dar i veckan, showen startar 12.00!:tummenupp
(Faan, all min flextid ryker ju nu när jag måste köra långluncher hela veckan!:rolleyes:):D
 

Jujje

Wrooom, wrooom!
Gick med
21 May 2005
Ort
Söder om Globen
Hoj
Kawa Z1000 -12
Tillbaka från thailand och navelpillandet! Första hojturen i lördags och ska ta en andra tur till täby kyrkby nu på lunchen. :yoparty :) Monster, hur funkar clip-onsen nu när du kört lite?
 
Last edited:

speed monster

Ny medlem
Gick med
21 May 2008
Ort
Ingarö
Hoj
Honda CBR 1000RR race
Tillbaka från thailand och navelpillandet! Första hojturen i lördags och ska ta en andra tur till täby kyrkby nu på lunchen. :yoparty :) Monster, hur funkar clip-onsen nu när du kört lite?

välkommen hem dårå.
jodå, super bra tycker jag nog att det är.
återstår dock att se om det gör nån skillnad på bana,
vilket jag hoppas det gör.
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Av alla dumma saker du har gjort var övertygandet om att man skulle ha sig en S3a faktiskt det minst dumma;) Fast det tog ju ändå 27h tills det var klart! Känns grymt att "komma in i gemenskapen!"

Se där! En till!:tummenupp

Grattis till att Ni båda sett till att skaffa Er en rolig sommar! :)

Morgonstund har guld i mun, eller hur heter det... Känns inte så...:död Men om några timmar vaknar Ni upp i ett lite bättre samhälle, det är där jag hittar min drivkraft!:D
 

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Re: Speed Triple Tråden STHLM

Shooter skrev:
Se där! En till!:tummenupp

Grattis till att Ni båda sett till att skaffa Er en rolig sommar! :)

Morgonstund har guld i mun, eller hur heter det... Känns inte så...:död Men om några timmar vaknar Ni upp i ett lite bättre samhälle, det är där jag hittar min drivkraft!:D

Hoppas du fick i dej en trippel espresso intravenöst, 03.20 är ganska tidigt :)
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Tyvärr kan han inte svara just nu, han sitter på min balkong & dricker whisky å röker garre... :öl :dricka :cpparty

Om så väl vore! Jag satt i en bil i 100-nånting blås på väg några timmar från stan, med mobilen klistrad vid örat, kändes det som...:gnissla

NU är jag schleeeten och ska zzzzova några timmar innan en ny dag kommer med nya möjligheter! :)

Tyvärr tyder en del på att detta kommer att dra ut på tiden en del, så min hoj-helg kommer nog att knasa sig...:huvet Men, men, jag hoppas det Ni får komma iväg iaf och att det blir fler chanser längre fram! :tummenupp

Over and out!:glömdet
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Åka i helgen

Samling 1, Systrarna Delselius på Grisslingerakan Fire-up 1000 för färd mot Vaxholm.

Samling 2, Vaxholm Fire-up 1130 för färd norrut :banana

Lördag eller Söndag ? Tja vilken som är bäst vädermässigt pendlar ju rejält timme för timme men låt oss sikta på Lördag eftersom flest verkar kunna då och det verkar bli varmast då just nu.

Vad säger ni, kan vi köra en timme tidigare ?

1. paPs Lör/Sön spelar ingen roll
2.
3.
 

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Samling 1, Systrarna Delselius på Grisslingerakan Fire-up 1000 för färd mot Vaxholm.

Samling 2, Vaxholm Fire-up 1130 för färd norrut :banana

Lördag eller Söndag ? Tja vilken som är bäst vädermässigt pendlar ju rejält timme för timme men låt oss sikta på Lördag eftersom flest verkar kunna då och det verkar bli varmast då just nu.

Vad säger ni, kan vi köra en timme tidigare ?

1. paPs Lör/Sön spelar ingen roll
2. LucaBrassaSatan Lör/Sön spelar ingen roll men det ska fan va minst 10+ och inge regn :D
3.
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Samling 1, Systrarna Delselius på Grisslingerakan Fire-up 1000 för färd mot Vaxholm.

Samling 2, Vaxholm Fire-up 1130 för färd norrut :banana

Lördag eller Söndag ? Tja vilken som är bäst vädermässigt pendlar ju rejält timme för timme men låt oss sikta på Lördag eftersom flest verkar kunna då och det verkar bli varmast då just nu.

Vad säger ni, kan vi köra en timme tidigare ?

1. paPs Lör/Sön spelar ingen roll
2. LucaBrassaSatan Lör/Sön spelar ingen roll men det ska fan va minst 10+ och inge regn :D
3. Be ware! Shooter will probably be there!:D Helst lördag...
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Regn verkar vi slippa men över 10°C verkar tveksamt. 1000 Lördag på Grisslinge rakan verkar vara ganska rätt. Då har morgonens regn dragit bort.

Har en grej som kan göra att det skiter sig för mig denna helg men det är askrelaterat så jag kan inte ens gissa. Åkas ska det men hur länge kan jag inte säga nu.

Vi spikar Fredag kväll.

Och nu till något helt annat, crashpuckslördag (Söndag) när är ni mogna för det ?
 
Last edited:

speed monster

Ny medlem
Gick med
21 May 2008
Ort
Ingarö
Hoj
Honda CBR 1000RR race
1. paPs Lör/Sön spelar ingen roll
2. LucaBrassaSatan Lör/Sön spelar ingen roll men det ska fan va minst 10+ och inge regn
3. Be ware! Shooter will probably be there! Helst lördag...
4. Speed Monster, till 95 % säkerhet på lör. :)


Crashpucksdagen är jag gärna med på:)
 
Last edited:

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Vi spikar Fredag kväll.

Och nu till något helt annat, crashpuckslördag (Söndag) när är ni mogna för det ?

Kanon! Då vet jag mer åxå! Lite senare på kvällen antagligen... Typ 22 el. nåt... Men det borde gå i lås, att man kan haka på!:)

Crashpucksdagen är jag gärna med på!:tummenupp
 

cliffan

lagom i allt
Gick med
3 Aug 2005
Ort
i dalen bredvid globen
Hoj
690smc -10
1. paPs Lör/Sön spelar ingen roll
2. LucaBrassaSatan Lör/Sön spelar ingen roll men det ska fan va minst 10+ och inge regn
3. Be ware! Shooter will probably be there! Helst lördag...
4. Speed Monster, till 95 % säkerhet på lör.
5. cliffan är på



Crashpucksdagen är jag gärna med på jag med
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top