Funderar på att bygga en sån här. Fick hem ELFA katalogen nyligen. PaPs tror du din mikrodator funkar som kontrollenhet
Tydligen behöver man en kraftkälla som levererar 1.21 gigawatt, kan bli trubbel att få ur batteriet
Last edited:
och det där är.............????
Jag trodde det var en konstantimpedanspotentiometer
Snackade med Lelles idag eftersom TCL tydligen är för upptagna för att återkomma om inbytespris på Daytonan. Skulle få lägga 40' mellan min och en ny S3 (en vit). Tycker det är ok. Dessutom skulle jag få 20% på tillbehör.
Jag trodde det var en konstantimpedanspotentiometer
Snackade med Lelles idag eftersom TCL tydligen är för upptagna för att återkomma om inbytespris på Daytonan. Skulle få lägga 40' mellan min och en ny S3 (en vit). Tycker det är ok. Dessutom skulle jag få 20% på tillbehör.
vitt är ju snyggast
kööp, eller byt eller vad det nu heter.
jag trodde det var en konstantimpedanspotentiometer
snackade med lelles idag eftersom tcl tydligen är för upptagna för att återkomma om inbytespris på daytonan. Skulle få lägga 40' mellan min och en ny s3 (en vit). Tycker det är ok. Dessutom skulle jag få 20% på tillbehör.
Hehe, tompa är skitnervös att jag skall ta den röda
40 är helt ren tyvärr, så det blir 20 lax till för 3-1 å annat godis. Flugsmälla ... Nä aldrig i helvete skall iofs vara för att reta dig i så fall :arsle
Blir det något kolfiber över efter liket vet du vart du ska skicka
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |