Kom att tänka på en sak, tur att du tog bort OCR-numret annars skulle kanske någon hinna betala in innan dig..
Den store maxarn i det blå ?
Rea? Min va på 2800 kr...
BTs värsta pads vettu.
Last edited:
Kom att tänka på en sak, tur att du tog bort OCR-numret annars skulle kanske någon hinna betala in innan dig..
Rea? Min va på 2800 kr...
"Men du förstår att vi måste få ihop till statistiken nu, för sen kommer vi att vara upptagna med Princess-bröllopet..." Vilken tur att vi har monarikin i vårt vackra land och att de lyckliga tu skola bli ett i sommar...
BTs värsta pads vettu.
Härligt med monarki, var tidigt ute och lämnade mina lycka och välgångshälsningar utanför knugens lya
Kamerorna där är så pass vassa att de hittade igen mej! Blev insliten på förhör 0430 med svart huva över skallen. Kallvattenbad, slag under fotsulorna och utdragna naglar, men jag gav dem aldrig ditt namn...
Härligt med monarki, var tidigt ute och lämnade mina lycka och välgångshälsningar utanför knugens lya
moppefucko fyllo!!
Jävla gåbbe
Blire nått gasa nästa vecka eller?
slänger upp en liten film om hur det kan gå när man inte är riktigt fokuserad o kör bana. allt gick bra lite brunt i fillingarna bara.
Wooohhhaaaa.... Nice save dock!
Vad hände på slutet, sjönk du ner i sanden eller kom du bara för nära staketet och la omkull den..?
Bra dagar annars?
slänger upp en liten film om hur det kan gå när man inte är riktigt fokuserad o kör bana. allt gick bra lite brunt i fillingarna bara.
[YOUTUBE-ID]KHF171GCkxE[/YOUTUBE-ID]
bra fart där du.
tur att det gick bra .
proffsigt räddat, i den hastigheten.
Jag personligen skulle skylla allt på flugsmällan
Hörde att det var två glidare som vält på parkeringen på rosen, var det nånn av er?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|