Speed Triple-tråden Sthlm

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC

Scheize!:huvet Trista pengar... Du får försöka se att det blir rätt billigt ändå, sett till hur många gånger du kört för fort och klarat dej... Så brukar jag tänka när P-böterna dansar in. Jag har ett antal att ta än, innan jag är uppe i vilka P-pengar jag sparat genom att jag avstått från att erlägga P-avgift!:D

Jaa, det är farliga tider ute nu. En kollegas sambo fick en bot för ett tag sen och en halv liten ursäkt för att de var ute och jagade och inte kunde ge henne rapporteftergift...

"Men du förstår att vi måste få ihop till statistiken nu, för sen kommer vi att vara upptagna med Princess-bröllopet..." :brinnerup Vilken tur att vi har monarikin i vårt vackra land och att de lyckliga tu skola bli ett i sommar... :glömdet

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Speed Triple Tråden STHLM

"Men du förstår att vi måste få ihop till statistiken nu, för sen kommer vi att vara upptagna med Princess-bröllopet..." :brinnerup Vilken tur att vi har monarikin i vårt vackra land och att de lyckliga tu skola bli ett i sommar... :glömdet

Härligt med monarki, var tidigt ute och lämnade mina lycka och välgångshälsningar utanför knugens lya :D

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC
Härligt med monarki, var tidigt ute och lämnade mina lycka och välgångshälsningar utanför knugens lya :D

Kamerorna där är så pass vassa att de hittade igen mej! :gnissla Blev insliten på förhör 0430 med svart huva över skallen. Kallvattenbad, slag under fotsulorna och utdragna naglar, men jag gav dem aldrig ditt namn...:krama

:D

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj

Kamerorna där är så pass vassa att de hittade igen mej! :gnissla Blev insliten på förhör 0430 med svart huva över skallen. Kallvattenbad, slag under fotsulorna och utdragna naglar, men jag gav dem aldrig ditt namn...:krama

:D

Hehe man tackar, jag är skyldig en :) själv hörde jag att en DNA analys påbörjats på FOI för att reda ut vem som besudlade gräsmattan :D

cliffan

lagom i allt
Gick med
3 Aug 2005
Hoj
690smc -10
slänger upp en liten film om hur det kan gå när man inte är riktigt fokuserad o kör bana. allt gick bra lite brunt i fillingarna bara.
[YOUTUBE-ID]KHF171GCkxE[/YOUTUBE-ID]

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
slänger upp en liten film om hur det kan gå när man inte är riktigt fokuserad o kör bana. allt gick bra lite brunt i fillingarna bara.

Wooohhhaaaa.... :gnissla Nice save dock! :tummenupp

Vad hände på slutet, sjönk du ner i sanden eller kom du bara för nära staketet och la omkull den..? :confused:

Bra dagar annars?

cliffan

lagom i allt
Gick med
3 Aug 2005
Hoj
690smc -10
Wooohhhaaaa.... :gnissla Nice save dock! :tummenupp

Vad hände på slutet, sjönk du ner i sanden eller kom du bara för nära staketet och la omkull den..? :confused:

Bra dagar annars?

tror jag dutta lite på bromsen när staketet närmade sig den låstes nog när däcket kom ner i fåran, kommer inte ihåg riktigt. annars var det en kanon rolig bana klart värd att återkomma till.

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC
[YOUTUBE-ID]KHF171GCkxE[/YOUTUBE-ID]

Jaha du. Tack för den du. Har precis bokat och betalat för Ringen i augusti...:gnissla

Skönt att det gick bra! Jag har "Tabort" om det inte räcker med bara tvättmedel...:krama

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj

Hörde att det var två glidare som vält på parkeringen på rosen, var det nånn av er? :D

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati