Speed Triple-tråden Sthlm

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC
puhh.
tur att jag inte monterat min då, och att det nog aldrig kommer att inträffa :D
Bad taste, men din hoj kan få åka med på mitt släp ändå, kanske...:rolleyes:

så liten, ändå hörs du såå mycket :D:D:krama

Precis! Man blir förvånad över hur så stora ord kan komma ut från en så liten kropp! Visst snackade han om ett handikapp på typ 30 kg när det var fråga om att dricka drinkar... :såjaponken :D

speed monster

Ny medlem
Gick med
21 May 2008
Hoj
Honda CBR 1000RR race
Bad taste, men din hoj kan få åka med på mitt släp ändå, kanske...:rolleyes:

Precis! Man blir förvånad över hur så stora ord kan komma ut från en så liten kropp! Visst snackade han om ett handikapp på typ 30 kg när det var fråga om att dricka drinkar... :såjaponken :D

du menar mellan hans mummlande om att "stanna bilen" till att han signade pressbyrå kiosken vid ulriksdahl.
jo, nånting sånt. 30 kilo mummeli mummel...
aldrig dricka drinkar med er igen:tuttar:D

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05

Bah... :glömdet

du menar mellan hans mummlande om att "stanna bilen" till att han signade pressbyrå kiosken vid ulriksdahl.
jo, nånting sånt. 30 kilo mummeli mummel...
aldrig dricka drinkar med er igen:tuttar:D

Bah... :glömdet

Last edited:

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Speed Triple Tråden STHLM

Idag måste jag gasa. Har Inte varit ute på länge, bara att hänka, men betänk att det inte går så fort, jag har inte så stor motor som er grabbar med dom där tjocka hojjarna :)

Är ganska flexibel.

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Idag måste jag gasa. Har Inte varit ute på länge, bara att hänka, men betänk att det inte går så fort, jag har inte så stor motor som er grabbar med dom där tjocka hojjarna :)

Är ganska flexibel.

Måste tråk-tvätta ikväll... :mattias
Imorgon em blir det åka av. Precis lagt på nya ostar. :fakta

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Speed Triple Tråden STHLM

Dagens tips: möjligheten att lägga svarta lakritssträck över nylagda vita sträck på de flesta övergångsställen på Södermalm med bakdäcket. Satan va halt, dubbla kallingar under pajjen rekomenderas :D

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
BOYS! - in på Daytona 675 STHLM
Skriv upp er nu så bräcker vi förra samlingen från 2008!!! :yoparty

LucaB, cliffan & paPs sköter dokumentären :) :krama

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Sådär ... konverterad till Speed Triple. En gul -06 uttagen -08 med Mivv-slipon och fatbarstyre samt 420 mil på mätaren.

Skall pimpa lite med seatcowl och belly pan framöver ... och kolfiber kanske Tom@s??? Dock ingen flight bridge :villintebliosamsmedMagbiffen

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Sådär ... konverterad till Speed Triple. En gul -06 uttagen -08 med Mivv-slipon och fatbarstyre samt 420 mil på mätaren.

Skall pimpa lite med seatcowl och belly pan framöver ... och kolfiber kanske Tom@s??? Dock ingen flight bridge :villintebliosamsmedMagbiffen

Word! :yoparty
Bara att du inte tjöper flugsmälla gör att jag känner mig som en stolt mor på examensdagen! :tårariögat

Bättreattmuckamedtvåmeternorrländskpolis?

Ehee...han har ju flugsmälla, så "Bättreattmuckamedtvåmeternorrländskgheypolis" om jag får be... :D

bodhisattva

Liten, ensam och rädd.
Gick med
11 Sep 2008
Hoj
Italienskt

Pimpa!!!??? Ajajaj, inte bra, inte bra... men...

Om man ser det från mitt Budhistiska perspektiv så har du faktisk avstått från en del av det materiella genom att byta en underbar hoj mot en sämre.
Det är ett stort kliv du har gjort, att bryta dig loss från sangsara, det värdsliga, och ge dig hän åt nirvana, det icke konditionella.
Jag önskar dig lycka till på din väg mot upplysningen.

Kanske får jag locka med min gamla Zundap (50cc) om ett år...???

Puss, och kör mjukt! ;-)

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)

Grattis! Du har nu Brutalt vrid, Brutalt utseende och en användbar sittställning somkan varieras. :yoparty

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC
Ehee...han har ju flugsmälla, så "Bättreattmuckamedtvåmeternorrländskgheypolis" om jag får be... :D

Nu står du med på en lista som jag har. Det är inte bra att stå med på den listan. :glömdet

Sådär ... konverterad till Speed Triple.
GRATTIS MANNEN! :tummenupp

FEGIS!:tungan

Last edited:

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Tjena,

Va ute och åkte igår och när jag kör om en lastbil tänker jag fan va den lastbilen knackar bara för att inse att det är min Triple som knackar. Stannar direkt efter vägkanten, provar starta upp igen, på tomgång hörs inget men när jag börjar varva knackar det misstänkt från motorblocket, låter som det kommer från växellådan?

Har kollat så oljan är på rätt nivå och oljelampan har inte tänts så oljetryck har den. Nån här som har någon idé om vad som gått sönder? Något lager i växellådan?

/Stefan

Är du säker att det är från motorn. Min börjar knacka, skramla och vibrera ganska plötsligt och ordentligt när drivpaketet behöver bytas. Vaje gång blir jag lika orolig att det är motorn. Men lika mjukt och knackfritt går den när man bytt.

På min behövs det NU!.:näsblod

Last edited:

Johan-ST1050

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2007
Hoj
125cc ToF jobbetscooter
Det är farligt att skicka SMS samtidigt som man jagar plastraketer på gotland ring! :mattias

Snygg bakåtkullerbytta på slutet med! :tummenupp

(Skönt att det gick bra!)

p.s. Via direkt vet hur man får bort fläckar från det mesta!

slänger upp en liten film om hur det kan gå när man inte är riktigt fokuserad o kör bana. allt gick bra lite brunt i fillingarna bara.
[YOUTUBE-ID]KHF171GCkxE[/YOUTUBE-ID]

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...