MaScoot
kast me' liten bomullstuss
- Gick med
- 24 May 2005
- Hoj
- Triumph Speed Triple 2013, Honda Fireblade 954rr 2003
Å så gött ni pratar pöjkar...
jahopp...det var den tentan det....blev tidigarelagd med inte tillräckligt för att man skall hinna såklart!
Jag väntar med spänning här på resultatet...kommer väl upp ikväll!
jahopp...det var den tentan det....blev tidigarelagd med inte tillräckligt för att man skall hinna såklart!
Jag väntar med spänning här på resultatet...kommer väl upp ikväll!
Japp..Johan körde skiten ur oss alla idag. Jag har redan sagt att han måste komma tillbaka nästa gång så att vi kan få spöa honom ordentligt .
Själv kom jag sjua i A-finalen...fick en j-vla prutti-bang-bang cart i finalen och höjde varv tiderna med 2 sekunder. Snadjo hade fått äta anus om jag haft en riktig bil.
Nästa gång...då satan! Boka Fröken Lelle!
Själv kom jag sjua i A-finalen...fick en j-vla prutti-bang-bang cart i finalen och höjde varvtiderna med 2 sekunder. Snadjo hade fått äta anus om jag haft en riktig bil.
Nästa gång...då satan! Boka Fröken Lelle!
Äta anus..
Du kör bil som du kör hoj = som en liten skolflicka
Ja jävlar va dom körde.. dom vill vi inte ha me nästa g .. ja hade ju vunnit annars
Va?!? Lät ni en outsider vinna?? Och Lelle...jag är besviken...fast iofs jag ska fan inte säga något!
och du fröken...kom att tänka på en sak. Hur går det med försäkringsbolag och köp och allt? Jag vill ha en update. Såg 08:an på mässan förra helgen och den kräver mycket modds för att se ut som den skall!
Mmmm...ba å ta fram stora SKÄMS-kudden Sitter å funderar på hur man ska fuska ihop nästa race för bästa vinnar-odds...
1.) Annan bana, även om den vi körde nu va ganska skoj...
2.) Skottens polare får f-n stanna hemma
3.) Trimma fille's gokart så han åtminstone klarar sig till A-final
4.) Spetsa snajdarn's dricka med päronvodka (funkar på skotten)
Allt klart med If, jag fick lösen på 05:an utan problem (nånstans därute borde det finnas en SL-buss-miffo-schaffis-med-dåligt-samvete-tamme-faan). Så det blir en svart 08:a till våren, har dock inte bestämt från vem, men troligt att det blir TC Länna.
Har hört mig för lite, min tail tidy passar nog inte på 08:an, behöver nåt annat där alltså... I övrigt hade jag tänkt mig annat helsystem (inte arrow), andra speglar, seat cowl cover och lite annat lull-lull...
Borde vi inte försöka ta en triple-fika snart å planera lite? Snajdarn har ju surrat om Gotland ring i maj, och även mba planerar bana till våren låter det som...
Ser ut som om det var ett kul race med ett kul gäng! Fina bilder! rBy testar idag Dunlop Qualifier och rapporterar två släpp bak och ett fram hittills men det fixade sig.
Tjejjer fikar killar dricker vitt vin å räkor = sant
Japp paPs, du missade ett grymt kul race!
Qualifier eller Qualifier RR? En jäkla skillnad, jag gillade RR...men inget däck för triple'n om man buskör, fick inte ens ut 400 mil...dessutom riktigt pissigt i regn Bättre köra på Pilot Road II
Menvafaan snajdarn
Föreslår i så fall en SPEED-TRIPLE-SINGLE-MALT-KVÄLL. Få se hur många du pallar, jag har så det räcker... Du å skotten har ju ändå krypavstånd hem sen...
Jahapp, 1st betald å beställd idag, 1st kvar att beställa...
Blev lillasyrran idag, nästan slutsåld i sverige så jag kunde inte vänta längre. Vit, så vafaan... GRATTIS, du får en lillasyster mba
Mindre problem med storebror, bara ett par veckors leverans. Men svart eller mattsvart....vettefaan... TC Länna har fått in 08rna by the way. Satans snygga! Triplegänget fick förresten en stående inbjudan att hälsa på & fika (jaja gubbe(ngen hills), jag tar med bira till dig, ok...?)
SÅ....kort varsel, men vad sägs om TC Länna onsdag kväll den 13:e, efter 17?
PS: Fenster, visste du att TC Länna e värsta polisdagiset?
PS2: Visste ni att om man har 2st Triumph i "hushållet" så får man 50 % rabatt på den billigare försäkringen!?
Jahapp, 1st betald å beställd idag, 1st kvar att beställa...
Blev lillasyrran idag, nästan slutsåld i sverige så jag kunde inte vänta längre. Vit, så vafaan... GRATTIS, du får en lillasyster mba
Mindre problem med storebror, bara ett par veckors leverans. Men svart eller mattsvart....vettefaan... TC Länna har fått in 08rna by the way. Satans snygga! Triplegänget fick förresten en stående inbjudan att hälsa på & fika (jaja gubbe(ngen hills), jag tar med bira till dig, ok...?)
SÅ....kort varsel, men vad sägs om TC Länna onsdag kväll den 13:e, efter 17?
PS: Fenster, visste du att TC Länna e värsta polisdagiset?
PS2: Visste ni att om man har 2st Triumph i "hushållet" så får man 50 % rabatt på den billigare försäkringen!?
....kort varsel, men vad sägs om TC Länna onsdag kväll den 13:e, efter 17? ...........
Tja, har varit lite off härifrån... Jag fick en dotter den 6 januari så det har inte varit så mycket Sporthoj å det senaste... Lägg sedan till mänger av jobb så bidde det lixiom ingen tid över.... Men till huvud frågan...Knock, Knock, Knock, ......
Tja, har varit lite off härifrån... Jag fick en dotter den 6 januari så det har inte varit så mycket Sporthoj å det senaste... Lägg sedan till mänger av jobb så bidde det lixiom ingen tid över.... Men till huvud frågan...
- Har ni REDAN tagit ut era triplar från vintervilan? (Att papst är ute förstår jag ju, men du kör i bannemig i ur och skur...) Är det inte grusigt av bara satan på vägarna?
Magnif: Skall du ha två triplar??? eller vad har jag missat? En sak är ju iaf säker.... VIT TRIPLE ROCKAR
//M
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |