På rent "gubb-manér" blir det nog handtagsvärmare oxå...ehe... Whatever...det är ju sata-skönt kalla dagar & kvällar
sådärja, en till i träsket. Grillar is tha shit
På rent "gubb-manér" blir det nog handtagsvärmare oxå...ehe... Whatever...det är ju sata-skönt kalla dagar & kvällar
Har kollat om GSG motorskydden och Brittish-Customs. Dom har dom på hemsidan men som sagt när rBy frågat på plats har dom inte dom ?
Så det verkar bli GSG direkt.
Det jag tänkte beställa är
View attachment 225798
Motorschutz links Speed Triple 1050 05-
120-110-40-T155 98,00Euro
och
View attachment 225799
Motorschutz rechts Speed Triple 1050 05-
70-32-T155 29,50Euro
1Euro är ungefär 9,50 så priset är ungefär 1200pix + frakt och andra eventuella avgifter (skall väll bara vara frakt inom EU)
(BC 175$ x 6,10 = 1050SEK men + frakt och ev skatt)
Jag kan nog fixa så vår återförsäljare i tyskland (eller en kollega som jobbar där) kan handla grejerna där och sen skicka dom till jobbet.
OBSERVERA !
Om jag nu tar på mig detta och köper hem (det är jag som får lägga ut) så blir jag lite grinig om man sen bangar, capiche !
Priset blir vad jag totalt får betala+frakt / antal set, inte vad som står i deras prislista enligt ovan ! (Får jag mängdrabatt så får ni det också )
Jag tar mig friheten att bestämma hur omfattande inköpet blir och vem jag köper hem åt ! - Taskigt ? - Och ?.........ring intresseklubben.
Om jag kan greja det vilka är intresserade (Street Triple, Magnif ?)
(Jaja andra årsmodeller också då.)
Vår Salesmanager är hos vår Tyske återförsäljare på Måndag (vilken röta ) så jag lär veta om det går på Måndag.
PMa mig så lägger jag in er på listan.
1. Ett set enligt ovan, sTf_paPs
2.
3.
4.
5.
sådärja, en till i träsket. Grillar is tha shit
Har kollat om GSG motorskydden och Brittish-Customs. Om jag kan greja det vilka är intresserade (Street Triple, Magnif ?)
PMa mig så lägger jag in er på listan.
......
EDIT 080311: Vita Street Triple'n byggs v.15, leverans v.16. Mattsvarta Speedy'n skulle komma samtidigt. Uuh...typ en månad kvar jue ...men va faen, den som väntar på nå gott... Det får bli tårta i garaget när dom kommer
By the way...
Jag har en rizoma spegel över om någon är sugen o köpa, använder bara en!!
Varfor har nya speedtriplen annu fulare falgar an foregangaren, medans streettriplen faktiskt har snygga falgar?
Borjar snyggt, slutar fult?
EDIT: TC Länna har provkörning av 08rna lördag den 28 mars! Ses där?
stor risk
Hej på er. Tänkte ta tag i detta med GSG. Om ni vill att jag skall ta med något i beställningen vore artikelnummer och antal bra.
Magnif till Speedy antar jag att du vill ha samma som jag tänkte beställa (eller är det puckar ?) men till Streety ? (dom verkar bara ha puckar till den).
Fan boys! Åka i snön? Synd om fina hojar!
Boka lite tillbehör låter dock trevligt! Inte någon flyscreen eller? Har funderat lite i de banorna men jag gillar fan looken utan. Bah! Har inga pengar ändå så.
Kan tyvärr inte heller komma på lördag eftersom jag är i gbg och haffar skubb!
Men tänkte kanske ta ut hojen nästa vecka, ryktas om femton plus?!
Japp, till mig (speedy) samma som till dig ovan (motorskydden hö/vä).
Sen även puckar till speedy (hö/vä): Art.-Nr. T 152 Speed Triple 1050, 05-
Till streety funtar jag på puckar (hö/vä): Art-Nr. T20, Triumph Street Triple 675.
Kan du kolla upp det paPs?
Funderar även på att beställa en Matris M4R styrdämpare från www.effektbolaget.se, pris 5790 kr. Alternativt Matris M3 för 4790 kr. Kolla även på www.matrisdampers.com. Blev tipsad av Skotten. Effektbolaget finns i Tullinge.
FAAN va jag vill ut & åka nu, det var tok-mycke hojjar ute på vägarna i fin-vädret igår...
Måste bara skriva av mig. Har precis kommit in efter första provturen med 06:an. Vicken skillnad mot 04:an. Underbar cykel. Den är helt orginal så det blir att smeta på lite smått och gott. Vet nån om det finns lågmonterat system till ett överkomligt pris. De jag köpte den av skulle ha 11K för ett Arrows. Måste gå att få tag i billigare... eller.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|