Speed Triple-tråden Sthlm

snajdarn

Snajdigast
Gick med
1 Aug 2005
Hoj
-08 CBR1000RR
Jaaa, då var det beställt en Matris M4R Racing Replica till speedy :yoparty

Fanken Fenster, skönt att det gick bra. Våra bilburna vänner é nog inte riktigt vana ännu att du kommer ångandes "i ganska låg hastighet" på hojjen så här tidigt på säsongen :rolleyes: Du behöver kanske en styrdämpare du oxå, om du ska hålla på med sånna där oplanerade stoppies i sommar... :gnissla

Ps. Jag ska tjata lite på TC Länna å se om det inte går att få lös en extra seat cowl till vettigt pris...

Sluta avundas min fina triple nu, nya guld pläterade kablar= 180hp på bakhjulet :yoparty

PS: Styrdämpare är för homos o kärringar... :tuttar :pannkyss

Till salu PAZZO GREPP i guld köpte nya men dom va "fel" guld för o passa mitt guld styre =(

Last edited:

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Mmmm, va fint hon morrade idag i solskenet...eller vad säger du magnif? Oj nej just det..du kunde ju inte köra ännu...:arsele :arsele :arsele :D :D

:mad: FAAN :mad: Min tid kommer... :finger

PS: Styrdämpare är för homos o kärringar... :tuttar :pannkyss

Nu råkar jag ju veta att du e lite svag för kärringar... :tuttar :kär :hihi
Hämtar ut styrdämparen idag förresten. Nu är det bara resten av hojjen som saknas... :va

snajdarn

Snajdigast
Gick med
1 Aug 2005
Hoj
-08 CBR1000RR
Ryktet säger att Mascööt visste om att guld greppen inte va samma guld som gaffeln o styret:va

Ska fan byta me dina din hycklare :arsele

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Hoj
Traja S3 -06
Ryktet säger att Mascööt visste om att guld greppen inte va samma guld som gaffeln o styret:va

Ja det är fan inte mycket han inte vet!:)

Men snajdarn, du som är grym på lackering? Kan du inte fixa och trixa lite? Jag tänkte kolla med dig vad du tar för att lacka speedy matt som din!? Såg fin ut på bänken i länna...eller ja..delarna var väldigt fina!:)

Matt är fan grejen alltså...tyvärr..:huvet

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Matt är fan grejen alltså...tyvärr..:huvet

Tyvärr vaddå? Jag hörde idag att TC Länna får hem en mattsvart speedy denna vecka. Tyvärr Fenster, står det "Bokad" på den :FU

Den här lilla prylen kommer sitta som en smäck på speedy. Och näe pojkar, den e inte batteridriven, den vibrerar inte och ni får inte låna hem den... :tuttar

Bifogat

• Matris M4R.jpg
    Matris M4R.jpg
    133.9 KB · Visningar: 39

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Snyfft nu när det varit toppenväder i ett par dagar har man råkat ut för en förkylning eller nått som slagit ut hörseln:huvet och därmed påverkar balansen:mad:

Hoppas jag är frisk i morgon :tummenupp

Snajdarn/ Guldfärgen på styret är inte heller samma som på gaffeln men vem bryr sig ?

Sov gott

MaScoot

kast me' liten bomullstuss
Gick med
24 May 2005
Hoj
Triumph Speed Triple 2013, Honda Fireblade 954rr 2003

Du måste lära dig att hänga med i svängarna. Att pazzos guld inte stämmer med Triumphs sa jag för längese'n. Jag kan tyvärr inte ta ansvar för folk som inte kan läsa.
Förövrigt så trodde jag att du skämtade när du sa att du skulle beställa guldfärgade eftersom det är så outsägligt gay

Så...nu behöver vi snacka mer om det här med 180hp på bakhjulet!
Exakt vad är det du har gjort?? Jag antog att turbo var ett aprilskämt eftersom du sa det 1 april.

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Så...nu behöver vi snacka mer om det här med 180hp på bakhjulet! Exakt vad är det du har gjort?? Jag antog att turbo var ett aprilskämt eftersom du sa det 1 april.

Föreslår att vi lurar med 180hp-snaddje på en liten avkrok mot bulten-rosenhill via Effektbolaget, Mekanikervägen 4 i Tullinge. Där finns en schysst bromsbänk. 500 pix för bromsning. Har redan pyntat, så jag ska bänka min där när den e inkörd :tummenupp

FÖRSLAG: Jämförande mätningar på våra speedy's - Klenaste resultat står för fikat på rosenhill :fakta :D

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Hoj
Traja S3 -06
Föreslår att vi lurar med 180hp-snaddje på en liten avkrok mot bulten-rosenhill via Effektbolaget, Mekanikervägen 4 i Tullinge. Där finns en schysst bromsbänk. 500 pix för bromsning. Har redan pyntat, så jag ska bänka min där när den e inkörd :tummenupp

FÖRSLAG: Jämförande mätningar på våra speedy's - Klenaste resultat står för fikat på rosenhill :fakta :D

Haha! Vilken jävla grej! Jag är definitivt på!:D :D

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Hoj
Påå, måste ju kolla om den blev bättre med nya mappen.

Du måste lära dig att hänga med i svängarna. Att pazzos guld inte stämmer med Triumphs sa jag för längese'n. Jag kan tyvärr inte ta ansvar för folk som inte kan läsa.
Förövrigt så trodde jag att du skämtade när du sa att du skulle beställa guldfärgade eftersom det är så outsägligt gay

Exakt vad är det du har gjort?? Jag antog att turbo var ett aprilskämt eftersom du sa det 1 april.

Host, det blir inte gay förän man bryr sig :pannkyss

Last edited:

snajdarn

Snajdigast
Gick med
1 Aug 2005
Hoj
-08 CBR1000RR

Lalalalalal lalalalla alallalaaa :arsele

Jag har hört att magnif har en matt speedy i detta nu?:D :D
Första matta i sverige lyder ryktet!:tuttar :tuttar

Men det är trajjas egen smuts matta han får (FUL FUL FUL) håll dej till mej så ska ja fixa riktig matt åt dej:D

Snyfft nu när det varit toppenväder i ett par dagar har man råkat ut för en förkylning eller nått som slagit ut hörseln:huvet och därmed påverkar balansen:mad:

Hoppas jag är frisk i morgon :tummenupp

Snajdarn/ Guldfärgen på styret är inte heller samma som på gaffeln men vem bryr sig ?

Sov gott

Du har helt rätt, gjorde ont i själen när ja fick styret..
Men styret o gaffeln e iaf ljusguld medans greppen e mörkguld.. suger häst palle!!

Vi måste prata mer om anodiseringen!! Helt klart intressant! (svart is tha shit)

Last edited:

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Jag har hört att magnif har en matt speedy i detta nu?:D :D
Första matta i sverige lyder ryktet!:tuttar :tuttar

:tummenupp JAJJEMÄNSAN!!! :yoparty
Satan va najs...fast helt ärligt var det faktiskt 2st nyinkomna mattsvarta speedy's, så nånstans därute har jag en evil twin?! :confused:

Men det är trajjas egen smuts matta han får (FUL FUL FUL) håll dej till mej så ska ja fixa riktig matt åt dej:D

Den ska vara smutsmattsvart för bövelen. OUTLAW!!! :rolleyes: Å nångång ska jag f-n köra för fort oxå! Fast inte i år...måste ju köra in bettan nu :tuttar

Bifogat

• Speedy 1.jpg
    Speedy 1.jpg
    215 KB · Visningar: 50
  • Speedy 2.jpg
    Speedy 2.jpg
    231.2 KB · Visningar: 51

3 cl

Glöm dina bekymmer,i morgon kommer nya
Gick med
21 Jul 2007
Hoj
Speedtriple-03. Laverda 1000-77 +1/2 -80. Husqvarna TE250-06. Monark flaka med diskbrakes. Plastmoppe.+ev gammal britt.
Ursäkta en från Westkusten. Men tänkte bara fråga er triplare var eller om man kan hitta en bra bränslemapp för 955-03 nånstans ?:va
Givet Tuneboy.:tummenupp

MaScoot

kast me' liten bomullstuss
Gick med
24 May 2005
Hoj
Triumph Speed Triple 2013, Honda Fireblade 954rr 2003
Ursäkta en från Westkusten. Men tänkte bara fråga er triplare var eller om man kan hitta en bra bränslemapp för 955-03 nånstans ?:va
Givet Tuneboy.:tummenupp

Som trådskapare så sätter jag ner foten och säger att West Coast alltid är välkommet i denna tråd!

Kolla på thespeedtriple.com: http://www.thespeedtriple.com/Forums/index.php?action=tpmod;dl
Kan vara att de flesta är för 1050 med SAI bortplockad. Har själv Tuneboy och tänkte börja fippla lite med det i år.

Kör så det ryker! :yoparty

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Hoj
:tummenupp JAJJEMÄNSAN!!! :yoparty
Satan va najs...fast helt ärligt var det faktiskt 2st nyinkomna mattsvarta speedy's, så nånstans därute har jag en evil twin?! :confused:

Den ska vara smutsmattsvart för bövelen. OUTLAW!!! :rolleyes: Å nångång ska jag f-n köra för fort oxå! Fast inte i år...måste ju köra in bettan nu :tuttar

Holy macaroni :yoparty

Man skall för satan inte köra in S3or snällt. Det är bara ut och gasa. Inga red line eller segdragning (vem faen segdrar en S3a) bara.

Åker mot Rosenhill nu :)

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Hoj
Precis hemkommen efter en Torsdagsrepa. Bulten - fika Rosenhill - Skanssundet - tillbaka till Rosenhill - Bulten och sen hem.

Varning ! på väg mot Skanssundet - Varningsskylt för skarpa kurvor och sen åker man igenom som en gård i en tvär högerböj. Precis när man kommer ur böjen och är lite skymd av en häck så är det någon elak faen som lagt dit 2 grushögar på vägen. När jag passerade där kom det dessutom en promenerande precis där, tur att man tog det lugnt :skrämd

Sen precis innan jag kom hem och man släppt koncentrationen lite (ser min brevlåda) springer det upp en råbock alldeles framför mig. Jag var så nära att den kanske fick ett Pilot Road 2 mönstrat brännmärke i skinkan. Undras om jag fick årets första fästing.:skrämd :skrämd

Last edited:

3 cl

Glöm dina bekymmer,i morgon kommer nya
Gick med
21 Jul 2007
Hoj
Speedtriple-03. Laverda 1000-77 +1/2 -80. Husqvarna TE250-06. Monark flaka med diskbrakes. Plastmoppe.+ev gammal britt.

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Hoj
Traja S3 -06
Jahopp! Då kom man precis hem från en repa! Norr om stan är det fan inte gott om bra vägar? Jag hittade någon mellan arlanda och utåt mot norrtälje typ. Fanns några partier mer riktigt bra vägar!:D
Skönt att fläska lite på rullen dock!:yoparty

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...