Speed Triple-tråden Sthlm

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Nej nej nej Paps, detta går inte. Klart du skall med! Fixa!:D

Tyvärr går ej att fixa. En kompis har fått en läcka på hydraultanken på sin lastbil. Han har djävligt mycke köra just nu och har ett mekfönster söndag eftermiddag. Inte så kul att åka omkring och skvätta olja så tyvärr måste jag svetsa den då :huvet
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Inte så kul att åka omkring och skvätta olja så tyvärr måste jag svetsa den då :huvet

Vaddå, skvätta olja é ju alltid kul! :yoparty

Skön tur idag, northside till Wira bruk - blev ju nästan småkär i gulliga cafét å hantverksbodarna... :gnissla ...men lyckades till slut slita oss vidare till bogan å waxholm för lite glass å hojsnack i solen. Vätskebristvarning i värmen, g'dang...

Nästan 50 mil på mätarn paPs, snart é jag f-n ikapp dig om du ska leka röris me fejkad svetslicens på heltid... :hihi Å i det här vädret dessutom, du borde skämmas! :dummer
 

Bifogat

  • Northside Wira bruk.JPG
    Northside Wira bruk.JPG
    230.2 KB · Visningar: 63
  • Northside Rindöfärja.JPG
    Northside Rindöfärja.JPG
    155.2 KB · Visningar: 73

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Down under...
Hoj
Traja S3 -06
Tackar för rundan idag boys...and girl!:D
Va skitnajs å köra lite! Lägg upp bilderna nu så de andra får flukta och skämmas lite för att dom inte va med! :tungan :tungan
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Tackar för rundan idag boys...and girl!:D
Va skitnajs å köra lite! Lägg upp bilderna nu så de andra får flukta och skämmas lite för att dom inte va med! :tungan :tungan

Ännu en som instämmer !! :) STORT TACK för idag! Till Rosenhill är ju fin väg, men resten av turen, det var ju grymt mycket bättre, finare och roligare väg tycker jag!

Och som vita riddarn´skriver "Grymt glasstop!" Ute på den bryggan kan jag se mig själv sitta fler gånger!!!:tungan

Hoppas vi ses snart igen !
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Ännu en som instämmer !! :) STORT TACK för idag! Till Rosenhill är ju fin väg, men resten av turen, det var ju grymt mycket bättre, finare och roligare väg tycker jag!

Och som vita riddarn´skriver "Grymt glasstop!" Ute på den bryggan kan jag se mig själv sitta fler gånger!!!:tungan

Hoppas vi ses snart igen !

Ja det är bra akustik :D
[YOUTUBE-ID]kktk80P-2XU[/YOUTUBE-ID]



Låter som ni fick en grym repa, inte ett dugg avis :rolleyes: . Själv svetsade jag en hydraultank (ja den vart tät Magnif) och även ett flak.

Det börjar bli ett gäng triplar nu, vi får starta ett Rat-Posse :yoparty
 
Last edited:

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Tackar för rundan idag boys...and girl!:D
Va skitnajs å köra lite! Lägg upp bilderna nu så de andra får flukta och skämmas lite för att dom inte va med! :tungan :tungan

Yepp, grymt najs, skön repa - och faan va ap-skönt de va med världens ynkligaste latte, lite glass, två bullar å svalka ute på bryggan (socker-conny) :D

Här kommer lite ögongodis till er andra, som inte höll måttet idag... Fifaan vicka läckra badpöjkar på bryggan... :kär :crash
 

Bifogat

  • Southside 1.JPG
    Southside 1.JPG
    216.8 KB · Visningar: 154
  • Southside.JPG
    Southside.JPG
    228.6 KB · Visningar: 177
  • Southside 2.JPG
    Southside 2.JPG
    230.6 KB · Visningar: 162
  • Southside 3.JPG
    Southside 3.JPG
    213.9 KB · Visningar: 73
  • Southside 4.JPG
    Southside 4.JPG
    206.5 KB · Visningar: 64
  • Southside 5.JPG
    Southside 5.JPG
    199.6 KB · Visningar: 59
Last edited:

rBy

Med lem
Gick med
2 Sep 2004
Ort
Los Angeles CA
Hoj
Zipp zapp nada, no more.
Trodde det var varmt i Sverige nu!?
Nan som inte stoppat undan skidoverallen:D
 

Bifogat

  • Northside Wira bruk.JPG
    Northside Wira bruk.JPG
    18.7 KB · Visningar: 114

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Sommarn var här och gläntade på dörren i Söndags. Härliga bilder :tummenupp
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Låter som ni fick en grym repa, inte ett dugg avis :rolleyes: . Själv svetsade jag en hydraultank (ja den vart tät Magnif) och även ett flak.
För bövelen paPs, är det nånting du INTE kan göra? :va
Just ja...hur går det med våra beställningar från landet som förlorat två världskrig? Har dom återhämtat sig ännu å fått iväg nåt eller?

Det börjar bli ett gäng triplar nu, vi får starta ett Rat-Posse :yoparty

Ja, trots att Malin & Urban på TC Länna nästan har fått mota bort mig med grep fram till i fredags (när leveransen av Street Triplen äntligen blev klar), har vi faktiskt fortfarande en stående fika-inbjudan till dom... Otroligt, ja va ju f-n värre än en rabiessmittad fästing på dom, å nu har skotten tagit över den rollen med råge... :rofl

Trodde det var varmt i Sverige nu!?
Nan som inte stoppat undan skidoverallen:D

:hihi Nåja, eftersom du nämner det...inte riktigt ännu faktiskt...
Drar till riksgränsen för en hel vecka på bräda den 1 juni :fakta Avis?

Och efter det har ju stryn öppet, ba å ta bågarna över till norge å sen hyra bräda på plats. Skrume eller bli'ru kvar i miffo-landet hela sommar'n?? :D
 
Last edited:

MaScoot

kast me' liten bomullstuss
Gick med
24 May 2005
Ort
Stockholm, Bagarmossen
Hoj
Triumph Speed Triple 2013, Honda Fireblade 954rr 2003
Det börjar bli ett gäng triplar nu, vi får starta ett Rat-Posse :yoparty

Japp, bara å trycka upp tröjor å hoodisar å se farliga å banditiga ut...Respect the bug eyes beaotches!!

Fast.....vi kanske får trycka upp en mildare variant åt Windows. :D
 
Last edited:

rBy

Med lem
Gick med
2 Sep 2004
Ort
Los Angeles CA
Hoj
Zipp zapp nada, no more.
:hihi Nåja, eftersom du nämner det...inte riktigt ännu faktiskt...
Drar till riksgränsen för en hel vecka på bräda den 1 juni :fakta Avis?

Och efter det har ju stryn öppet, ba å ta bågarna över till norge å sen hyra bräda på plats. Skrume eller bli'ru kvar i miffo-landet hela sommar'n?? :D
Jag avis pa en cool trip du ska gora, bra sugen pa att haka!:yoparty
Jepp blir fan kvar i miffo-landet denna sommar:(

Men enda, varfor i helvete har personen (DU?!:D ) snowboardkladerna pa sig!?:huvet
 

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Down under...
Hoj
Traja S3 -06
Japp, bara å trycka upp tröjor å hoodisar å se farliga å banditiga ut...Respect the bug eyes beaotches!!

Fast.....vi kanske får trycka upp en mildare variant åt Windows. :D

Haha nej då, ingen mildare behandling här inte! Jag skulle ta på mig den..med stolthet! Förresten har vi redan kommit överens, det är bara magnifs körkort jag skall plocka!:D
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Jag avis pa en cool trip du ska gora, bra sugen pa att haka!:yoparty Jepp blir fan kvar i miffo-landet denna sommar:(

Grymt najs däruppe då, midnattssol den tiden på året dessutom, så liftarna går 9-16, stänger 2h, å öppnar sen 18-01... :tungan

Men enda, varfor i helvete har personen (DU?!:D ) snowboardkladerna pa sig!?:huvet

Ren bekvämlighet... :D Ska ut på nå längre turer me hojjen i sommar, vill slippa skinn-sparkdräkten, så ja köpte på mig en Triumph ventilerad gore-jacka + ventilerade STR motard/enduro-byxor. Lämnade sen in dessa till skräddare som fixade YKK-kedja mellan dom. Fuck, byxorna går dessutom göra om till shorts, när man kommer fram till stranden :yoparty :D

Edit: Just ja, glömde ju det bästa. När man kommer fram till Stryn behöver man inte ha ombyte med sig... ba låsa hojjen å sätta sig i liften me brädan under armen :arsele
 
Last edited:

rBy

Med lem
Gick med
2 Sep 2004
Ort
Los Angeles CA
Hoj
Zipp zapp nada, no more.
Ren bekvämlighet... :D Ska ut på nå längre turer me hojjen i sommar, vill slippa skinn-sparkdräkten, så ja köpte på mig en Triumph ventilerad gore-jacka + ventilerade STR motard/enduro-byxor. Lämnade sen in dessa till skräddare som fixade YKK-kedja mellan dom. Fuck, byxorna går dessutom göra om till shorts, när man kommer fram till stranden :yoparty :D

Edit: Just ja, glömde ju det bästa. När man kommer fram till Stryn behöver man inte ha ombyte med sig... ba låsa hojjen å sätta sig i liften me brädan under armen :arsele
Fan borjar bli orolig:gnissla , ar du saker pa att du inte borde/vill ha nan typ guldwinge eller liknande blysl'a'de?
Var packar du pa bradan?
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Haha nej då, ingen mildare behandling här inte! Jag skulle ta på mig den..med stolthet! Förresten har vi redan kommit överens, det är bara magnifs körkort jag skall plocka!:D

Hrm... :gnissla h-vete...det där hade jag förträngt.

Hur ser det ut till helgen boys, nån som tänkt åka nåt? Har själv en del att pyssla med, men kan kanske komma ifrån ett par timmar. paPs med GPS monterad kanske har nåt roligt på norr-sidan? Vad sägs?

Fan borjar bli orolig:gnissla , ar du saker pa att du inte borde/vill ha nan typ guldwinge eller liknande blysl'a'de?
Var packar du pa bradan?

:rofl ...fick skjuts på en Guldwinge när jag skulle hämta maximilia's street striple i fredags! "-Get you're motor runnin'...get out on the HIGHWAY!!! Moahahaa... lädersoffa, armstöd, musik å cruisecontrol :blah :FU

Med ett fett ryggskydd behövs ingen bräda:D
:skrattaåt packa lätt rBy, bräda fixar man på plats :tummenupp
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top