Shooter
www.bombrepa.se
Klavertramp, eller...?
Såhär länge har väl aldrig ett svar dröjt förut, hmmm... Känner mej lite som ett nu kan man säga... Undra om jag träffade nån öm punkt eller nåt...? Inge samling till RAT-race med andra ord!
Jag får nog ändå svårt att komma loss onsdag kväll, men är förmodligen GRYMT sugen på en -runda på torsdag kväll !
Nån mer Trippel som vill ut och åka torsdag, eller ska man leta efter nån Gasa-helvet-runda för att slippa åka ensam
Tja!
Man är ju tämligen färsk i trådbranchen om man säger som så... så jag tänkte kolla lite med erfarenheten (märker Ni fjäsket) om Ni tänker åka med RAT-racet på onsdag från Länna, eller drar Ni bara på egna styrningar inom gänget/tråden?
Vet inte om jag kommer loss för någon styrning ännu, men jag tänkte sondera terrängen lite...
Trist åxå med din polare Magnif...
Såhär länge har väl aldrig ett svar dröjt förut, hmmm... Känner mej lite som ett nu kan man säga... Undra om jag träffade nån öm punkt eller nåt...? Inge samling till RAT-race med andra ord!
Jag får nog ändå svårt att komma loss onsdag kväll, men är förmodligen GRYMT sugen på en -runda på torsdag kväll !
Nån mer Trippel som vill ut och åka torsdag, eller ska man leta efter nån Gasa-helvet-runda för att slippa åka ensam