Speed Triple-tråden Sthlm

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Klavertramp, eller...?

Tja!
Man är ju tämligen färsk i trådbranchen om man säger som så... så jag tänkte kolla lite med erfarenheten (märker Ni fjäsket) :tungan om Ni tänker åka med RAT-racet på onsdag från Länna, eller drar Ni bara på egna styrningar inom gänget/tråden?

Vet inte om jag kommer loss för någon styrning ännu, men jag tänkte sondera terrängen lite...

Trist åxå med din polare Magnif...

:gnissla Såhär länge har väl aldrig ett svar dröjt förut, hmmm... :va Känner mej lite som ett :arsele nu kan man säga... Undra om jag träffade nån öm punkt eller nåt...? :confused: Inge samling till RAT-race med andra ord!

Jag får nog ändå svårt att komma loss onsdag kväll, men är förmodligen GRYMT sugen på en :yoparty -runda på torsdag kväll !

Nån mer Trippel som vill ut och åka torsdag, eller ska man leta efter nån Gasa-helvet-runda för att slippa åka ensam :confused:
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
:gnissla Såhär länge har väl aldrig ett svar dröjt förut, hmmm... :va Känner mej lite som ett :arsele nu kan man säga... Undra om jag träffade nån öm punkt eller nåt...? :confused: Inge samling till RAT-race med andra ord!

Jag får nog ändå svårt att komma loss onsdag kväll, men är förmodligen GRYMT sugen på en :yoparty -runda på torsdag kväll !

Nån mer Trippel som vill ut och åka torsdag, eller ska man leta efter nån Gasa-helvet-runda för att slippa åka ensam :confused:

Ibland sammanträffar det tråkigt nog att alla råkar var offline samtidigt pga annan sysselsättning.

Vädret är inte så upplyftande just nu men jag var ute på en liten Bogantur idag. Tyvärr så var det fläckvis blött och blev lite kallt framåt kvällen (jag hade sommarstället på).

Hade nog tänkt gasa lite onsdag, ser ut att bli lite varmare.

När är fire-up på TCL ?

Torsdag ser ut att kunna funka också så blir det inget på Onsdag kan vi kanske gasa en sväng på Torsdag istället
 

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Samling 17.30 Länna för avgång 18.00 stod det i mailet har jag för mig...

Snacka om klavertramp, göra ett inlägg i Speed Triple tråden när man har en Tiger 1050 :D
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Torsdagsåka får det nog bli...

Samling 17.30 Länna för avgång 18.00 stod det i mailet har jag för mig...

Snacka om klavertramp, göra ett inlägg i Speed Triple tråden när man har en Tiger 1050 :D

Det stod samma i mitt mail, samling 17.30, Avfärd 18.00. Färden skall gå ner till Mariefred och sen var det fri åkning, (alt. samåkning) på hemresan.

:Bugar Vad beträffar "Klavertramp" så känner jag mig lite mindre :dummer nu.

Och till Tom@s får vi väl säga - :ajjabajja . Näärå! Märke och cylindrar är ju rätt på din hoj åxå! :såjaponken

Jag kommer inte loss ikväll från barn och grejer i hemmet:whip , så jag får försöka haka på RAT nån annan gång. :huvet Däremot hoppas jag kunna ta mig iväg på torsdag kväll en sväng. Då verkar väl vädret bli ännu bättre åxå om jag inte sett fel... Sällskap och förslag på färdvägar mottages tacksamt...
 

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Down under...
Hoj
Traja S3 -06
Denna veckan är helkörd för min del! Har mycket i skolan och kommer inte loss från allt som skall fixas klart innan terminsslut!:huvet

Men något klavertramp har du inte gjort trajja!:) Ibland ligger tråden nere ett tag, men det dröjer inte lång tid innan den är igång igen!:D
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
:gnissla Såhär länge har väl aldrig ett svar dröjt förut, hmmm... :va Känner mej lite som ett :arsele nu kan man säga... Undra om jag träffade nån öm punkt eller nåt...? :confused: Inge samling till RAT-race med andra ord!

Jag får nog ändå svårt att komma loss onsdag kväll, men är förmodligen GRYMT sugen på en :yoparty -runda på torsdag kväll !

Nån mer Trippel som vill ut och åka torsdag, eller ska man leta efter nån Gasa-helvet-runda för att slippa åka ensam :confused:

Körde RAT repa men kan tänka mig Torsdagsrepa också. Norrsidan ? -Var håller du till och vid vilken tid kommer du loss ?

Några fler ?
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Torsdagsåka!

Körde RAT repa men kan tänka mig Torsdagsrepa också. Norrsidan ? -Var håller du till och vid vilken tid kommer du loss ?

Några fler ?

Jag huserar i Sjöstaden och kan dra 17.30 ikväll. Möjligen redan 17, men det är inte 100... Jag åker gärna en sväng på norra sidan, det är nästan helt outforskat med hoj för min del.

Det jag åkt på norra sidan är från Barkarby - Stäket - Över till Vallentuna - Waxholm och sen via färjorna till Värmdö. Har inget emot att se Waxholm igen iofs, de har god glass där i kiosken!:tungan

Och till Er som inte hänger med - Det verkar ju bli gaaaanska nice väder...:D
 

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Körde RAT repa men kan tänka mig Torsdagsrepa också. Norrsidan ? -Var håller du till och vid vilken tid kommer du loss ?

Några fler ?

Tjena... kul tur i går! Tänkte på dina handtag (Pazzo) Hade du någon länk där man kunde beställa dom för ett bra pris?
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Tjena... kul tur i går! Tänkte på dina handtag (Pazzo) Hade du någon länk där man kunde beställa dom för ett bra pris?

Nejmen :såjaponken Är du här nu igen och tassar runt! :ajjabajja

:D

Har inte sett paPs hoj, men Fenster har fixat GRYMT fräna handtag och pinnar på sin svarta Trippel. :jisses :drool
(Inge fel på det matt-svarta styret och ljudförstärkaren heller...) :cool:
Kolla med honom Tomp@!:tummenupp
 
Last edited:

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Jag huserar i Sjöstaden och kan dra 17.30 ikväll. Möjligen redan 17, men det är inte 100... Jag åker gärna en sväng på norra sidan, det är nästan helt outforskat med hoj för min del.

Det jag åkt på norra sidan är från Barkarby - Stäket - Över till Vallentuna - Waxholm och sen via färjorna till Värmdö. Har inget emot att se Waxholm igen iofs, de har god glass där i kiosken!:tungan

Och till Er som inte hänger med - Det verkar ju bli gaaaanska nice väder...:D

Sjöstaden, OK. Jag upptäckte just att jag måste ha på ett nytt bakdäck. Tänker åka till SWT i Haninge och fixa ett.

Du kan inte komma ifrån tidigare ? Då skulle vi kunna passera SWT och sen köra southside.

Jag skall försöka gasa tidigare från jobbet och fixa däck. Då kan vi ses på Statoil Sjöstaden och sen gasa Värmdö-Vaxholm och sen North-side
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Sjöstaden, OK. Jag upptäckte just att jag måste ha på ett nytt bakdäck. Tänker åka till SWT i Haninge och fixa ett.

Du kan inte komma ifrån tidigare ? Då skulle vi kunna passera SWT och sen köra southside.

Jag skall försöka gasa tidigare från jobbet och fixa däck. Då kan vi ses på Statoil Sjöstaden och sen gasa Värmdö-Vaxholm och sen North-side

Om det är OK för dig, så drar jag gärna den där Sjöstaden-Värmdö-Vaxholm-Norra sidan-rundan! Skaru ha mitt nummer eller nåt´, om du vill slå en pling när du e framme i Sjöstan. Annars åker jag upp till Statoil så fort jag kan efter kl 17.

Om du har tid och kommer ihåg det när du e på däckverkstan, får du gärna kolla vad de ska ha för att kränga på ett nytt framdäck av nån lagom modell.
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Om det är OK för dig, så drar jag gärna den där Sjöstaden-Värmdö-Vaxholm-Norra sidan-rundan! Skaru ha mitt nummer eller nåt´, om du vill slå en pling när du e framme i Sjöstan. Annars åker jag upp till Statoil så fort jag kan efter kl 17.

Om du har tid och kommer ihåg det när du e på däckverkstan, får du gärna kolla vad de ska ha för att kränga på ett nytt framdäck av nån lagom modell.

PMa mig ditt mobil nummer eller ring mig. Jag siktar på att komma ifrån jobbet vid 15-1530 gasa till Hnainge och få på ett däck och sen till Statoil Sjöstaden vid 17 -1730.

Fler intressenter, haka gärna !
 

MaScoot

kast me' liten bomullstuss
Gick med
24 May 2005
Ort
Stockholm, Bagarmossen
Hoj
Triumph Speed Triple 2013, Honda Fireblade 954rr 2003
PMa mig ditt mobil nummer eller ring mig. Jag siktar på att komma ifrån jobbet vid 15-1530 gasa till Hnainge och få på ett däck och sen till Statoil Sjöstaden vid 17 -1730.

Fler intressenter, haka gärna !

Hade gärna hakat men är i totalt upplösningstillstånd efter husköp...behöver gå hem och ta två, tre valium...

Plus att jag fortfarande kör prutten...speedy kommer ju imorgon som sagt :tuttar
 

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Down under...
Hoj
Traja S3 -06
Vädret är ju kanonfint som sagt! Tyvärr måste det fixas och trixas till förbannelse! Men oj oj oj vad avundsjuk jag blir på er gubbs!:näsblod
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Vädret är ju kanonfint som sagt! Tyvärr måste det fixas och trixas till förbannelse! Men oj oj oj vad avundsjuk jag blir på er gubbs!:näsblod

:D Så här i efterhand kan jag bara säga att du är avundsjuk med all rätt! :D

Har precis landat efter en GRYMT rolig runda med paPs som vägvisare och turguide. :tummenupp Har åkt vägar som gjort mitt något platta bakdäck runt igen, om jag säger som så...:tungan Förutom att jag haft paPs :arsele framför mig, har jag nästan sett mitt eget åxå!

Till paPs säger jag bara :Bugar och att det där får vi göra om! :yoparty
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
:D Så här i efterhand kan jag bara säga att du är avundsjuk med all rätt! :D

Har precis landat efter en GRYMT rolig runda med paPs som vägvisare och turguide. :tummenupp Har åkt vägar som gjort mitt något platta bakdäck runt igen, om jag säger som så...:tungan Förutom att jag haft paPs :arsele framför mig, har jag nästan sett mitt eget åxå!

Till paPs säger jag bara :Bugar och att det där får vi göra om! :yoparty

Kom precis innanför dörren, tack själv för trevligt sällskap. Det blev en toppen runda :tummenupp trots förseningen jag orsakade pga mitt däckbyte. Det var ju en hyfsat varm kväll också, det tackar vi för. Satan, snart får jag boka 3000 mila service :)
 
Last edited:

mba

white lightning
Gick med
26 Apr 2007
Ort
Norr om Sthlm
Hoj
speed triple -06
ÅKA TRIPLE TUR till helgen?

Fint väder nalkas vänner, någon som är på Lördag eller söndag?

/M
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top