Jag har faktist lite rörliga stilstudier av scotten
. Söndagen blev riktigt fin, thanks boys. Och så har jag spräck 3k, service blir den 15.
Sen måste jag bara krevera lite. Alla som åkte hoj till jobbet i morse vet vad jag talar om.
Det hela börjar med at någon djävla stjärna på Halvarsson/Jofama har bestämt sig at köpa in blixtlås som har samma livslängd som en iskall bira på en grillfest i sol och 35C i skuggan. Ovanpå det tyckte dom det bra att sy fast dom på ett vattentätt skinnställ för 7k.
Sen undrar man ju vad det är för tomte som kom på att lite tightare ställ skall vara så tighta kring benen så att man måste ha brallorna innanför stövlarna. Idioten kan faen inte kört när det regnar.
Efter att ha hällt ur en liter vatten ur varje känga vet jag i alla fall att Goretex är vattentätt.
Inköparen på Halvarsson/Jofama och den som kom på att brallorna skall vara innanför stövlarns skulle ta mig faen först straffkn...as med en trafikdödad grävling som legat och jäst i solen ett par månader. Därefter skulle dom utsättas för "Homdai" (stavning ?. (Ni som sett The Mumy 1 vet att det inte är kul)
Nu känns det lite bättre