Fenster
Ny medlem
The same to everybody! Fylla fuck yeah! Fram me päron vodkan!
Och vafan gor jag Over h'a'r!?Flaggan hissad, soligt
Frukost avklarad, soligt
Midsommarstången klädd (alkoholhaltiga drycker intagna), soligt
Sill färskpotatis snaps och bira till lunch avklarat, soligt
Resning av midsommarstång genomfört, soligt
Mer rusdrycker intagna, soligt
Små grodorna avklarade + mer rusdrycker forfarande soligt
Årets kubb (juniorer mot seniorer) avklarat + ytterligare rusdrycker fortfarande soligt
Seniorerna vann till slut trots rusdrycker
Snart skall det grillas i solnedgången och sen blir det "Texas holdem"
Och vafan gor jag Over h'a'r!?
Halsa alla!
Hoppas alla fick en skön midsommar!
Vi körde ner till Nynäs med hojjarna mitt på dan, sen vidare till Hellasgården i Nackareservatet för lite soft grillning i jvlgt skönt väder. Som tur var med en följebil som packåsna...
Om tiden & vädret tillåter blir det kanske en kortare tur runt 17-tiden ikväll eller imorgon... Onsdag drar vi ner till Götet & hälsar på fönstret
Om tiden & vädret tillåter blir det kanske en kortare tur runt 17-tiden ikväll eller imorgon... Onsdag drar vi ner till Götet & hälsar på fönstret
Inge vidare väder över mitt huvud ikväll , så jag gissar att Ni nöjde Er med att putsa på hojarna ikväll, eller...? Har som vanligt svårt att dra så pass tidigt, men kan kanske "jobba ikapp" om Ni stannar för fika nånstans, om jag vet "resplanen". Du/Ni kan väl dra iväg ett sms eller nåt´...?
Sen får Ni hälsa Fönstret så himla gott och ha en härlig repa ner till Götet.... När kommer Ni åter? Vi deporterar kidsen till far- och morföräldrar nästa vecka (och den ena även veckan därpå), så jag kanske kan hoja lite mer då! Gissa om jag ser fram emot de veckorna...
Prelling myself on beide drajvings
Körning 1: North side, söndag 29 juni kl. 11.30, fire up 12.00.
1. Magnif
2. MaSpoonman
3. Trajja
4.
Jag får väl trycka min egen tröja Åker till Norge på söndag med några polare. Speedyn ser lite rolig ut med packväskor, men det är bara att bita ihop. Vi åker in vid Hamar och trollstigen, sedan letar vi oss ner efter kusten till Oslo med vidare färd mot Götet och avslutar med KUNGEN (Bruce) på fredag. Rätt skön resa hoppas jag.
färd mot Götet och avslutar med KUNGEN (Bruce) på fredag.
Och du trajja...jag blir väldigt nyfiken på vad du gör med FUK:en....jag läser den dagarna i ända känner jag??? Är du hemlig agent eller något?
Jag har fått en första idé skiss.
De yttersta benen ser ju nästan ut som Magnifen's kylarskydd
Du förresten Magnifen! Vilken dag tänkte vi åka lite? Jag är upptagen på torsdagkväll då jag skall repa in lite låtar med en coverband jag skall spela med på lördag...därav också hela lördag bokad.
Lite försenade, så vi drar mot götet tidigast 16.30 idag...
Torsdag fm är öppen, West Coast Riot börjar från 12.00 - men de band vi absolut ska se spelar från 17-tiden & framåt så...
Fredag ser lite sunkig ut på väderkartan just nu, men men... Jag plingar dig så ser vi hur det ser ut
Inte helt tokig faktiskt!
Jag efterlyser dock lite mer av S3 lyktan i ögona på flugan. Går det att fixa??
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|