Speed Triple-tråden Sthlm

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Hmf....VILT.....:mad:

Jag har kollat med min konstnärspolare om elaka orginal bug eyes. Han tyckte det var en kul ide så han fixar det. Jag mailar över skottens förslag plus lite hojbilder så gör han några förslag.:tummenupp

Unik hoj skall ha unika ögon :yoparty

Ett par grimma fasett ögon :rock

Ahaaaa! Nu fattar även jag! :huvet Känns lite som att man borde ha "Retard" som mellannamn... Kopplade inte BugEyes till lyktorna... :arsele Sorry...

Men om man får fortsätta att komma med förslag, så kanske det går att göra något av bara "Triple" och Stockholm, om Ni förstår vad jag menar... Lite i jämlikhetens tecken, så att inte Streetarna blir diskriminerade? Eller det kanske inte är något hinder att beställa tröjorna i övrigt lika, men att man byter Speed mot Street - Triple :va
 

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Down under...
Hoj
Traja S3 -06
Men om man får fortsätta att komma med förslag, så kanske det går att göra något av bara "Triple" och Stockholm, om Ni förstår vad jag menar... Lite i jämlikhetens tecken, så att inte Streetarna blir diskriminerade? Eller det kanske inte är något hinder att beställa tröjorna i övrigt lika, men att man byter Speed mot Street - Triple :va

Jag tycker vi skall vara patriotiska!:D
Alla är ju välkomna men alla får inte en tröja....:arsele :arsele :D

Steetor är ju också bug eyes och dessutom triplar...dom kan få ha tröja...:tungan
 
Last edited:

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Bra jobbat där mannen! Nu blir väl Max glad :)

Hehe, japp - hon blev jefligt nöjd med resultatet :D
Önskar bara att Chris i tyskland blir klar med tail tidyn till speedy nån gång oxå... :gnissla

Hmm...nåja, hyggligt väder idag... tror tamme f-n jag ska trösta mig med en liten eftermiddagsrepa, fire up 15-tiden... Hinner man köra av sig lite innan fotbollen ikväll :) Kort varsel men... - Nån som ska haka??

Edit: Förresten, hur går det med byteshandeln skotten, blev det affär eller? :tungan
 
Last edited:

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Hmm...nåja, hyggligt väder idag... tror tamme f-n jag ska trösta mig med en liten eftermiddagsrepa, fire up 15-tiden... Hinner man köra av sig lite innan fotbollen ikväll :) Kort varsel men... - Nån som ska haka??

Kan meddela att det blev en liten repa i e.m. Glass-stop ute i Saltsjöbaden:tungan Jag hade av taktiska skäl inte med några kontanter heller, så för mej blev glassen gratis!:D Jag :Bugar och är medveten om at jag häftar i skuld Magnif...

Sen hittade vi några riktigt härliga kurvor på vägen hem, så det blev en liten, men naggande god repa!:D
 

Bifogat

  • Telefontömning 060618 039.jpg
    Telefontömning 060618 039.jpg
    228.4 KB · Visningar: 52

rBy

Med lem
Gick med
2 Sep 2004
Ort
Los Angeles CA
Hoj
Zipp zapp nada, no more.
Sen hittade vi några riktigt härliga kurvor på vägen hem, så det blev en liten, men naggande god repa!:D

Panget i bakgrunden har jag jobbat pa!:tummenupp Inget att rekomendera langre dock.
Tror jag vet vilka kurviga vagar du tanker pa, fran saltis mot sthlm langs vattnet, med avakningszooner rakt in i spr'a'ngberg? Dom vagarna ar skona men laskiga:gnissla
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Panget i bakgrunden har jag jobbat pa!:tummenupp Inget att rekomendera langre dock.
Tror jag vet vilka kurviga vagar du tanker pa, fran saltis mot sthlm langs vattnet, med avakningszooner rakt in i spr'a'ngberg? Dom vagarna ar skona men laskiga:gnissla

Jag käkade grillbuffé där en lördag i höstas och berättade om det för Magnif. Schysst salladsbord med en massa godsaker och sen obegränsat med grillat kött att hämta utanför. :tummenupp Men när vi gick in och snackade med personalen där - säger de att de aldrig haft en grill utanför!:va

Har du nåt annat pang att rekommendera oss nu istället då?:tungan

Det finns riktigt fina vägar där ute i krokarna! Både avsnittet där de har de där fina sprängstenarna du skriver om, men även ute på Älgö, där det finns riktigt fina kurvvägar! Inga att ligga och bomba på direkt, men riktigt kurviga med riktigt fin utsikt, att njuta av i lagomt tempo, om man säger som så...

Sen vet jag att det finns en liten kiosk där långt ute, där man kan få helt OK kaffe och glass, att avnjuta med fin utsikt över vatten. Ska försöka hitta tillbaka dit nån dag tror jag...:)
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Kan meddela att det blev en liten repa i e.m. Glass-stop ute i Saltsjöbaden:tungan Jag hade av taktiska skäl inte med några kontanter heller, så för mej blev glassen gratis!:D Jag :Bugar och är medveten om at jag häftar i skuld Magnif...

Sen hittade vi några riktigt härliga kurvor på vägen hem, så det blev en liten, men naggande god repa!:D

:D ...den som är satt i skuld är icke fri.
Tack för en skön repa idag, vädret blev ju bra till slut :tummenupp Vi får lura ut de andra oxå nästa gång! Bedrövlig insats från Sverige...

Panget i bakgrunden har jag jobbat pa!:tummenupp Inget att rekomendera langre dock.

Tror jag det, dryg brud bakom disken som mer el. mindre kallade Trajja för lögnare...:mad: "-Näää, viiii har minsann aaaaaldrig serverat grillbuffé häääär..." Jefla miffo-donna...:huvet
 
Last edited:

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Down under...
Hoj
Traja S3 -06
Trotsade också vädrets makter idag och brände c:a 180 spänn på att reka för magnifen!:D Blev dock vägar norrut och inte så mycket till havsluft men Sveriges kanske bästa sträcka på en c:a halvmilen körde jag iallafall. Synd att den ligger åt fel håll bara och att man får vända när man kört den.:näsblod Skulle tagit bilder men det hanns inte med då ett oroväckande mörkt moln jagade oss...eller jagade vi det? Ett tag kände jag mig som stormchasers på discovery.

Ah bra spoon...blev lite orolig där ett tag...(skall jag säga??):gnissla :)
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Bra bromsar på Old Edition!

Vet inte om jag sett 4 så stora ögon någon gång tidigare... Passerade Gamla Stan idag på lunchen och en Toyota Camry med ett äldre par i, fick ett par sekunders spänning i tillvaron!:D Så även moi iofs...:rolleyes: Gubben måste tagit Trajjan för nån moppe eller nåt, för han drog över gatan med sin Toyta straxt innan jag skulle passera:gnissla Eller så hade han bara missat 90-skyltarna som satt på den gata jag åkte...:va

Numer VET jag, att man kan lita på bromsarna! :tungan
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Trotsade också vädrets makter idag och brände c:a 180 spänn på att reka för magnifen!:D ...skulle tagit bilder men det hanns inte med då ett oroväckande mörkt moln jagade oss...eller jagade vi det? Ett tag kände jag mig som stormchasers på discovery.

BRA stormchaser, jaga bort skitvädret nu, vi beställer strålande sol & tar badkläderna i sadelväskan! :tummenupp

...eller så hade han bara missat 90-skyltarna som satt på den gata jag åkte...:va

Numer VET jag, att man kan lita på bromsarna! :tungan

Va? ...är det inte 110-väg där?? :va
Ta det lugnt i midsommartrafiken boys & ha en grymt...

TREVLIG MIDSOMMAR!!! :fyllisar
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top