Shooter
www.bombrepa.se
När jag meckade med detta upptäckte jag att växelarmen har tagit i fotpinsfästet innan man nått ändläget i växellådan. Det har till och med blivit ett tryckmärke i växelarmen.
Jag justerade ned växelarmen lite (förlängde länkstången). Jisses vad mycket bättre lådan känns
Kalas! Då kanske du får in de fyra växlar till som finns i lådan, så du slipper ligga på jappar-tvåan och rejsa hela tiden!
Träffade en granne ikväll och fick höra att det var en polare åt honom som klotat på Bulten idag. Det var han du såg. Gick bra för killen, e visst lite bränd i baken bara... Den andra snubben klotade medans den första stod där. Ca 50 meter ifrån. Han hade haft en jacka liggande vid gaffelkronan, som flög av och in och låste bakhjulet! Tvärnit och luftfärd... Det var hans hoj, en Aprilia, som konstapeln kom körandes ner till Rosenhill på sen. Hoppas han klarade sig bra även han...
Tackar för era fina tips & omtanke, Starsky and Hutch...
Just denna gång testar vi modern vetenskap istället, så nu äre 10-dagars penicillinkur som gäller
FEGIS!!!
Jasså, Pite havsbad, eller??
Vi drar upp till stugan i Lomsjö och Åsele marknad nu på torsdag! Mygg, raggare, snus å hembränt!
JAPP! PIIITSTAN nästa, nästa vecka nån dag, hoppas jag...
Kanske Rosenhill-fika på tisdag (eller lunch t.o.m), då ska bilen in på service.
KANSKE SES DÄR OCH DÅ DÅ!? (Om vi e kvar i stan...?)