Shooter
www.bombrepa.se
Fy sjutton va tufft att erkänna... vi får väl ha en egen lite triple klubb, brukar bli tråkad för min flyscreen, klassas tydligen som touringhoj då
Varför satt man ensam på Rosenhill och fikade då, -va? Var det inte fint väder eller? Fick sällskap av andra hojar samt en sån där talgoxe.
Kan bero på att varje år som den 8 oktober infaller på en onsdag, så har Sporthojs systersida ViOrnitologerSomÅkerTouringOchGlidarHojar.se sitt årsmöte där ute. Trodde att du och gnagarn var hedersmedlemmar där...
Fick vänta på Nicke en bra stund på TC, tydligen nån gammal hoj som blivit ståendes... hade blivit någon akut utryckning för att hjälpa! Vet du något om det Shooter
Det är inte för intet, jag har det namn jag har...
Skall medge att hojen var billig igår, när man först blir stående pga att de inte fyllt på soppa i tanken efter att de bytt nån bränslekontakt och haft tanken tom. Och sen startar inte hojen pga ingen kraft i det nyladdade, nästan nya batteriet. Blir att ta ett snack med GLOBAL om kvalitén på deras prylar också... Nicke mätte när vi startat hojen och den laddade nästan 14V, så det borde väl vara batteriet då, som inte tar emot laddningen som det ska...
Men när den går, då jäklar går den!