Speed Triple-tråden Sthlm

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Breakthrough....kanske hämtar idag istället...hojen klar...jorrå så att de....:yoparty
Missar Bulten men får åka hoj..hmm...svårt val!

Vad då missar Bulten, den är ju bara ett stenkast från TCL. Du måste FFS bomba in den efter service:tummenupp
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Har inte meddelat TC min tidiga ankomst, kanske slår dem en pling imorrn. :va Jag hade ju bokat service tisdag... Men jag kommer dra ner dit, så jag är där vid 15.30-15.45 gissningsvis. Har halvt löfte sen om skjuts hem, med en schysst Bastard... :tummenupp

Verkar som att du kan slappna av Dalmasen - Du får nog din story!:fakta
 

Gnaget

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2007
Ort
Falun
Hoj
RSV Mille -02
Ja det ser onekligen ut att lösa sig. Frågan kvarstår: Vem äter bullar och vem tar en donuts??????
Kommer Fönstret eller är han redan ute och bombar bullen........


Jag litar på att lagens väktare ser till att allt går lugnt till.

Vad som skulle kännas ännu tryggare var om Paps var där och styrde upp allt.

Jag förväntar mig en utförlig rapport om vem som gjorde vad med vem. Fan vicken soppa....

Hoppas ni reder ut allt.

May the Force be with you all
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Jag litar på att lagens väktare ser till att allt går lugnt till. Vad som skulle kännas ännu tryggare var om Paps var där och styrde upp allt.

Japp. Och japp. Skickar en förfrågan till paPs att styra upp GTi'n me fulla spjäll på nynan medans shooter å jag styr upp dunkarna i baksätet... :fyllisar

Har halvt löfte sen om skjuts hem, med en schysst Bastard... :tummenupp

:mad: exakt. Jag kör till TC. Nån annan får styra droskan hemåt.
Undra om skotten vågat lämnat in sitt lik än... :hihi
 

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Har inte meddelat TC min tidiga ankomst, kanske slår dem en pling imorrn. :va Jag hade ju bokat service tisdag... Men jag kommer dra ner dit, så jag är där vid 15.30-15.45 gissningsvis. Har halvt löfte sen om skjuts hem, med en schysst Bastard... :tummenupp

Verkar som att du kan slappna av Dalmasen - Du får nog din story!:fakta

Jag ser till att vara där till 16... ska vi (läs jag) köpa med oss lite bullar och bjuda TC på... jag kan fixa det på lunchen från dom under dig Shooter... Har ni tid för fika?
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Jag ser till att vara där till 16... ska vi (läs jag) köpa med oss lite bullar och bjuda TC på... jag kan fixa det på lunchen från dom under dig Shooter... Har ni tid för fika?

Japp! Vore toppen om du hinner fixa det! Jag kan pröjsa om du hinner handla. Kanske gör dem lite varligare med Speedy...:gnissla Jag hinner inte med nåt långfika, men en kaffe och bulle ska vi väl hinna med!:tummenupp

Ni måste släppa era förutfattade meningar grabbar(Skotten och Gnaget), det Ni ser på film är inte alltid verkligt. Donuts e inte da shit inom verket. En stooor kanelbulle eller en rejäl krämbulle med en massssa gul gokka i mitten e mycke bättre!:D
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Jag litar på att lagens väktare ser till att allt går lugnt till.
Hoppas ni reder ut allt. May the Force be with you all

Och sen lägger du in en fetingbild på värsta kanelbullen? :va
Om vi inte äter på hela dan kan detta sluta riktigt illa.

Å nu skiner solen. Kanske blir speedy och dunkarna under armen då... å en fet höstburnis vid entrén, så kan vi tjöra disco-express där inne sen... :hihi
Tar du bilen Tompa?
 

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Och sen lägger du in en fetingbild på värsta kanelbullen? :va
Om vi inte äter på hela dan kan detta sluta riktigt illa.

Å nu skiner solen. Kanske blir speedy och dunkarna under armen då... å en fet höstburnis vid entrén, så kan vi tjöra disco-express där inne sen... :hihi
Tar du bilen Tompa?

Blir bilen för mig... har min Hårddisk till TV´n med mig som ska in på service (NEJ, -inte på TC) samt att jag ska investera i ny laptop på vägen hem...

Jag kan fixa @bullar och pröjsa... lugnt! Du får ta en annan bullgång Shooter! Köper väl en tio bullar... borde räcka dom e max 5 och vi ca 3 då..

Säger vi 15.45 där då...
 
Last edited:

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Blir bilen för mig... har min Hårddisk till TV´n med mig som ska in på service (NEJ, -inte på TC) samt att jag ska investera i ny laptop på vägen hem...

Säger vi 15.45 där då...

Har du möjlighet att skjutsa shooter då, eller har du hela bilen full med elektronikskrot? :brinnerup

Lutar åt att jag tar moppen, finväder ju! Ba byta visir, bort me spegelvisiret - så kan jag nog hinna med en kvällsrepa till Rosenhill :tungan

Ääähh, trycker väl dit skjutspinnarna då, så får Skotten se oss live på Aktuellt ikväll... "Norrlandsmaffia i vansinnesfärd på Nynäsvägen ikväll." Citat från hundrastande pensionerad polis på plats: "-Det kunde ha slutat precis hur som helst. Jag önskar jag hade kvar mitt tjänstevapen."
 

Gnaget

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2007
Ort
Falun
Hoj
RSV Mille -02
Har du möjlighet att skjutsa shooter då, eller har du hela bilen full med elektronikskrot? :brinnerup

Lutar åt att jag tar moppen, finväder ju! Ba byta visir, bort me spegelvisiret - så kan jag nog hinna med en kvällsrepa till Rosenhill :tungan

Ääähh, trycker väl dit skjutspinnarna då, så får Skotten se oss live på Aktuellt ikväll... "Norrlandsmaffia i vansinnesfärd på Nynäsvägen ikväll." Citat från hundrastande pensionerad polis på plats: "-Det kunde ha slutat precis hur som helst. Jag önskar jag hade kvar mitt tjänstevapen."

Berätta Berätta Berätta
Hur gick det Hur gick det Hur gick det.
Jag vill veta!!!! Jag vill jag vill jag vill.
Man kanske blir diskriminerad för att man är mas elle???? Va va va va.
Shooter: Hur många bullar fick du och gick det enligt lagstagad hastighet hem??
Magnif: Var Shooter följsam i kurvorna eller ville han sitta rakt???
Paps: Vart var du???
Tom@s: Hur många bullar vart det och räckte det till alla???
Fönstret: När hämtade du din???
Skotten: Hur går det med golvläggningen???
Snajdarn: Har du gått över till den mörka sidan ännu???

Ge mig svar och låt mig icke leva i ovisshet över vintern.
 

Gnaget

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2007
Ort
Falun
Hoj
RSV Mille -02
Hallå!!!!!!!!

Sitter allihop å dricker HB på TC ( lät kul)

Info info.

Nu sitter en av mina söner och sliter i datorjäveln och jag lär väl inte se den igen ikväll, men ser fram emot en utförlig berättelse imorrn. (om jag fått tillbaka den)

Näääeeee inteeee ä e ja bitteeeeer elle!!!!
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Berätta Berätta Berätta
Hur gick det Hur gick det Hur gick det.
Jag vill veta!!!! Ge mig svar och låt mig icke leva i ovisshet över vintern.

Settle down, Beavis! :mad: :D

Jorrå, de va bull-frossa på TC. Shooter, Tompa, Malin, Urban, Nicke, jag å en über-rabiat liten galen jycke... :hihi Bullar é bra som faan, efter bulle x 2 började yviga planer för avyttrande av shooters S3:a ta fart...

Skotten försökte sig på en konkurrerande bull-verksamhet hemifrån, men det var ju de mest ghayiga bullgarnityr vi någonsin sett, så Urban å Malin överväger nu om de ska lämna in en ansökan om besöksförbud för honom på TC :dummer

Efter bulle x 8 kom inte shooter i stället längre, så Tompa - i egenskap av bilburen - transporterade hem det då lätt överjästa skjutjärnet :gnissla

Fönstret kom sent som vanligt, å skyllde på trafikstockning. Straffet väntade inte på sig utan dök upp i form av ett konstant tickande relä. Gud hör bön. Utan bullar å hungrig som sejtan vände så ett förkrossat fönster hemåt för 5år x nudelsoppa....

....emedan sockerconny tog bulten till Rosenhill för en fetingräkmacka å gratiskaffe lagom till stängningsdax 18.00 :tungan Filmen "Fåglarna" kändes inte främmande, va i hela helvete är det med dessa fjäderfän va? :eek:

Snadjo har icket syndat ännu, utan lever i svår beslutsvånda där kampen står emellan coolaste hojjen på marknaden kontra fjantig pubertetsplastraket med mer pulver mellan benen... (för h-vette snaddjan, SKÄRP TILL DIG NU!!) :mad:
 

Bifogat

  • Bullafton.JPG
    Bullafton.JPG
    168.7 KB · Visningar: 31
  • Nicke goes berserk.JPG
    Nicke goes berserk.JPG
    133.5 KB · Visningar: 29
  • Rosenh 081003.JPG
    Rosenh 081003.JPG
    184 KB · Visningar: 35
  • Fåglarna.JPG
    Fåglarna.JPG
    162.9 KB · Visningar: 32
Last edited:

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Settle down, Beavis! :mad: :D

Jorrå, de va bull-frossa på TC. Shooter, Tompa, Malin, Urban, Nicke, jag å en über-rabiat liten galen jycke... :hihi Bullar é bra som faan, efter bulle x 2 började yviga planer för avyttrande av shooters S3:a ta fart...

Skotten försökte sig på en konkurrerande bull-verksamhet hemifrån, men det var ju de mest ghayiga bullgarnityr vi någonsin sett, så Urban å Malin överväger nu om de ska lämna in en ansökan om besöksförbud för honom på TC :dummer

Efter bulle x 8 kom inte shooter i stället längre, så Tompa - i egenskap av bilburen - transporterade hem det då lätt överjästa skjutjärnet :gnissla

Fönstret kom sent som vanligt, å skyllde på trafikstockning. Straffet väntade inte på sig utan dök upp i form av ett konstant tickande relä. Gud hör bön. Utan bullar å hungrig som sejtan vände så ett förkrossat fönster hemåt för 5år x nudelsoppa....

....emedan sockerconny tog bulten till Rosenhill för en fetingräkmacka å gratiskaffe lagom till stängningsdax 18.00 :tungan Filmen "Fåglarna" kändes inte främmande, va i hela helvete är det med dessa fjäderfän va? :eek:

Snadjo har icket syndat ännu, utan lever i svår beslutsvånda där kampen står emellan coolaste hojjen på marknaden kontra fjantig pubertetsplastraket med mer pulver mellan benen... (för h-vette snaddjan, SKÄRP TILL DIG NU!!) :mad:

Vicket j-a tempo du måste haft på ditt drickande ikväll mannen! :rofl :rofl :rofl Om du var vid Rosenhill vid 18 och sen presterar detta vid 20.30-tiden.... För du kan ju omöjligt vara nykter nu, eller...?:tummenupp Underbart rolig läsning!:tummenupp
 

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Down under...
Hoj
Traja S3 -06
Fönstret kom sent som vanligt, å skyllde på trafikstockning. Straffet väntade inte på sig utan dök upp i form av ett konstant tickande relä. Gud hör bön. Utan bullar å hungrig som sejtan vände så ett förkrossat fönster hemåt för 5år x nudelsoppa....


Jorrå...inte en bulle i syne...inte en smula heller för den delen!
Tickande relä som sluta ticka efter lite gas gas...oj oj oj, speedy är inte sjuk längre! (även om det kostade) Spinner som en pärla...så...lite bra väder tack!:)
Om jag har råd med bensin dvs....:näsblod
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Synd att man inte kunde vara på plats, bullarna så riktigt smarriga ut. :huvet

Får nu bara Shooter tillbaka sin Speedy i nyservat skick och det blir lite väder till nästa helg så kan vi kanske bli ett gäng som åker (North side ?) :rock :banana
 

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Down under...
Hoj
Traja S3 -06
Synd att man inte kunde vara på plats, bullarna så riktigt smarriga ut. :huvet

Får nu bara Shooter tillbaka sin Speedy i nyservat skick och det blir lite väder till nästa helg så kan vi kanske bli ett gäng som åker (North side ?) :rock :banana

Låter gött! Lördag morgon/förmiddag är körd för min del annars är jag på!:)
 

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Bullarna var kanon och sällskapet lika så... Shooter kommer få en ny hoj efter all service oh fix som ska göras.

Är det någon som kör RAT imorgon? Tänkte haka på om det inte regnar... Har idag monterat små runda styrändsspeglar samt satt på didärna kolfiberlapparna jag köpte igår, -vete fan om det vart bra med dom runda men kanske bättre än orginal... ni får kommentera och tycka till sen...

Tror RAT styrningen börjar 10 i morgon... får se om någon mer dyker upp...
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top