Breakthrough....kanske hämtar idag istället...hojen klar...jorrå så att de....
Missar Bulten men får åka hoj..hmm...svårt val!
Vad då missar Bulten, den är ju bara ett stenkast från TCL. Du måste FFS bomba in den efter service
Breakthrough....kanske hämtar idag istället...hojen klar...jorrå så att de....
Missar Bulten men får åka hoj..hmm...svårt val!
Fast bullar är ju iofs väldigt gott...kanske hämtar imån ändå.....arrrghhhh beslutsångest!
Jag litar på att lagens väktare ser till att allt går lugnt till. Vad som skulle kännas ännu tryggare var om Paps var där och styrde upp allt.
Har halvt löfte sen om skjuts hem, med en schysst Bastard...
Har inte meddelat TC min tidiga ankomst, kanske slår dem en pling imorrn. Jag hade ju bokat service tisdag... Men jag kommer dra ner dit, så jag är där vid 15.30-15.45 gissningsvis. Har halvt löfte sen om skjuts hem, med en schysst Bastard...
Verkar som att du kan slappna av Dalmasen - Du får nog din story!
Jag ser till att vara där till 16... ska vi (läs jag) köpa med oss lite bullar och bjuda TC på... jag kan fixa det på lunchen från dom under dig Shooter... Har ni tid för fika?
Jag litar på att lagens väktare ser till att allt går lugnt till.
Hoppas ni reder ut allt. May the Force be with you all
Och sen lägger du in en fetingbild på värsta kanelbullen?
Om vi inte äter på hela dan kan detta sluta riktigt illa.
Å nu skiner solen. Kanske blir speedy och dunkarna under armen då... å en fet höstburnis vid entrén, så kan vi tjöra disco-express där inne sen...
Tar du bilen Tompa?
Blir bilen för mig... har min Hårddisk till TV´n med mig som ska in på service (NEJ, -inte på TC) samt att jag ska investera i ny laptop på vägen hem...
Säger vi 15.45 där då...
Har du möjlighet att skjutsa shooter då, eller har du hela bilen full med elektronikskrot?
Lutar åt att jag tar moppen, finväder ju! Ba byta visir, bort me spegelvisiret - så kan jag nog hinna med en kvällsrepa till Rosenhill
Ääähh, trycker väl dit skjutspinnarna då, så får Skotten se oss live på Aktuellt ikväll... "Norrlandsmaffia i vansinnesfärd på Nynäsvägen ikväll." Citat från hundrastande pensionerad polis på plats: "-Det kunde ha slutat precis hur som helst. Jag önskar jag hade kvar mitt tjänstevapen."
Berätta Berätta Berätta
Hur gick det Hur gick det Hur gick det.
Jag vill veta!!!! Ge mig svar och låt mig icke leva i ovisshet över vintern.
Settle down, Beavis!
Jorrå, de va bull-frossa på TC. Shooter, Tompa, Malin, Urban, Nicke, jag å en über-rabiat liten galen jycke... Bullar é bra som faan, efter bulle x 2 började yviga planer för avyttrande av shooters S3:a ta fart...
Skotten försökte sig på en konkurrerande bull-verksamhet hemifrån, men det var ju de mest ghayiga bullgarnityr vi någonsin sett, så Urban å Malin överväger nu om de ska lämna in en ansökan om besöksförbud för honom på TC
Efter bulle x 8 kom inte shooter i stället längre, så Tompa - i egenskap av bilburen - transporterade hem det då lätt överjästa skjutjärnet
Fönstret kom sent som vanligt, å skyllde på trafikstockning. Straffet väntade inte på sig utan dök upp i form av ett konstant tickande relä. Gud hör bön. Utan bullar å hungrig som sejtan vände så ett förkrossat fönster hemåt för 5år x nudelsoppa....
....emedan sockerconny tog bulten till Rosenhill för en fetingräkmacka å gratiskaffe lagom till stängningsdax 18.00 Filmen "Fåglarna" kändes inte främmande, va i hela helvete är det med dessa fjäderfän va?
Snadjo har icket syndat ännu, utan lever i svår beslutsvånda där kampen står emellan coolaste hojjen på marknaden kontra fjantig pubertetsplastraket med mer pulver mellan benen... (för h-vette snaddjan, SKÄRP TILL DIG NU!!)
Fönstret kom sent som vanligt, å skyllde på trafikstockning. Straffet väntade inte på sig utan dök upp i form av ett konstant tickande relä. Gud hör bön. Utan bullar å hungrig som sejtan vände så ett förkrossat fönster hemåt för 5år x nudelsoppa....
Synd att man inte kunde vara på plats, bullarna så riktigt smarriga ut.
Får nu bara Shooter tillbaka sin Speedy i nyservat skick och det blir lite väder till nästa helg så kan vi kanske bli ett gäng som åker (North side ?)
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|