Speed Triple-tråden Sthlm

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Funkade både att koppla med hela dagen och äta en viltbuffe med. Thanks boys (and girl) för en härlig hojdag.:yoparty

Ja, det va grimt gott, dit åker vi fler gånger å fin-äter...mnjam! :tungan

Tack själv! ...sen tror jag väl att vi får återvända till dagens utflyktsmål även nästa säsong. Jag gissar att både mba och Skotten vill hänga med när BugEyes STHLM goes Posh, visst var det så du sa paPs...:D

PS. BILDBEVIS på tråden, tack! Visa hur man ska hålla ett glas you Bastard! :D

Kommer här... fy faan va dryga vi var, får nästan dåligt samvete mot stackars skotten som stod hemma med fönsterkittet i nävarna... :hej :hihi

PS: Faan paPs, visste inte att du hade en deal med Statoil... du har verkligen många strängar på din lyra :)
 

Bifogat

  • Rosenhill.JPG
    Rosenhill.JPG
    205.2 KB · Visningar: 47
  • Jägarförbundet.JPG
    Jägarförbundet.JPG
    171 KB · Visningar: 41
  • paPs Viltbuffé.JPG
    paPs Viltbuffé.JPG
    167.6 KB · Visningar: 34
  • Magniff Viltbuffé.JPG
    Magniff Viltbuffé.JPG
    170.7 KB · Visningar: 40
  • paPs ½ priset.JPG
    paPs ½ priset.JPG
    198.8 KB · Visningar: 51
Last edited:

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Ja, det va grimt gott, dit åker vi fler gånger å fin-äter...mnjam! :tungan



Kommer här... fy faan va dryga vi var, får nästan dåligt samvete mot stackars skotten som stod hemma med fönsterkittet i nävarna... :hej :hihi

PS: Faan paPs, visste inte att du hade en deal med Statoil... du har verkligen många strängar på din lyra :)

paPs ingår........, ja vafaen om det skall bli nåe åka av så får man bjuda till:hihi

Hjortryggen var lika lättuggad som det är att trycka ner en kittkniv i en klick nyblandad linoljekitt, dock smakade rödvinssäsen och den hemlagade vinbärsgelen bra mycket bättre än linolja.
 
Last edited:

Dr.Bike

Guest
:lol Måste fråga: hur faaaan kan denna tråd leva så envist?

Den ligger ju ALLTID överst i forumet.
Jag menar: hur många Speed Triple kan det finnas i sthlm? :)
Är ni 5 pers totalt?

Antingen är ni bara fanatiskt aktiva (men det verkar ju som att ni kör en massa vilket är trevligt :tummenupp )

Eller så är hojarna så dåliga att ni måste ha en levande tråd om allt som måste diskuteras/repareras ;) :tungan

Ni verkar vara ett kul gäng iaf.
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
:lol Måste fråga: hur faaaan kan denna tråd leva så envist?

Den ligger ju ALLTID överst i forumet.
Jag menar: hur många Speed Triple kan det finnas i sthlm? :)
Är ni 5 pers totalt?

Antingen är ni bara fanatiskt aktiva (men det verkar ju som att ni kör en massa vilket är trevligt :tummenupp )

Eller så är hojarna så dåliga att ni måste ha en levande tråd om allt som måste diskuteras/repareras ;) :tungan

Ni verkar vara ett kul gäng iaf.


Vi är väl 10 + och en från Falun (Triplar) sen brukar det kunna haka på lite andra hojar också. Det dyker upp nya lite då och då. Igår tillkom en (Cliffan) :tummenupp . Tyvärr verkar en på väg att joina "the dark side" (Snajdarn):va
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
:lol Måste fråga: hur faaaan kan denna tråd leva så envist?

Vi ääääär envisa :mad:
Såinnihelvete.

Den ligger ju ALLTID överst i forumet.
Jag menar: hur många Speed Triple kan det finnas i sthlm? :)
Är ni 5 pers totalt?

Pfff...minst nio! Typ :gnissla

Antingen är ni bara fanatiskt aktiva (men det verkar ju som att ni kör en massa vilket är trevligt :tummenupp )

Tjör så de ryker. Sista repan me vilt-buffé va grim! :yoparty

Eller så är hojarna så dåliga att ni måste ha en levande tråd om allt som måste diskuteras/repareras ;) :tungan

Näerå, bara skotten som kontinuerligt håller den vid liv genom att återkommande försöka sig på stoppies me skivbromslåset i... :rofl

Ni verkar vara ett kul gäng iaf.

Japp! Kan du bygga tujbo på min?
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
:lol Måste fråga: hur faaaan kan denna tråd leva så envist? Den ligger ju ALLTID överst i forumet.
Ooops, nu hade vi halkat ner lite igen...:D

Jag menar: hur många Speed Triple kan det finnas i sthlm? :) Är ni 5 pers totalt?
Njae, några fler är det allt! Sugen på en själv!?

Antingen är ni bara fantastiskt aktiva (men det verkar ju som att ni kör en massa vilket är trevligt :tummenupp )
JUPP! Och med våra hojar är det VÄLDIGT trevligt!:tummenupp (Flåt för fulkvoten...:rolleyes: )

Eller så är hojarna så dåliga att ni måste ha en levande tråd om allt som måste diskuteras/repareras ;) :tungan Neej, men en hojdoktor vore ändå inte fel att ha i gänget...

Ni verkar vara ett kul gäng iaf.
JAPP! Och du e välkommen att haka nån resa!:tummenupp
 

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
haha, hur kan den leva, vi kanske har tråkiga jobb eller trist hemma, eller bara helt underbara hojar!!! Förresten, -hur många e vi med triplar... gör en lista någon! Paps, du skulle ju fixa Bug Eye tröjor, hur går det med dom, vore klart cool, en egen klubbtröja???

Var ut en repa efter jobbet, bulten-skansundet-1/2 bulten-tullinge, var fyfan skitkallt... antinge e man en kyckling eller så är säsongen, förmodligen det förstnämnda! :tungan
 
Last edited:

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Down under...
Hoj
Traja S3 -06
Nä, men du kan ju passa på och njuta av ljudet och utsikten lite i veckan. Jag är på kurs på din skola. :) Jag har ju en man kan åka med...:arsele

Ha! Det va din lilla triple som stod utanför konferenshuset idag?!!! Jag kommenterade den...sa att det va en sådan jag har...fast den "gamla" modellen!:arsele :arsele

Jag trodde det var någon som äntligen fått tummen ur och köpt en riktig hoj...och så var det "bara" du?:D :D

Ja då skall jag hålla utkik när du kommer brummandes!:yoparty

Och förresten så åkte jag imorse...i kylan till Länna! Han såg lite frågande ut när jag pratade om blockad SAI och tuneboy och grejor men vi får se om jag får tillbaka skrället i ett stycke!:gnissla

:lol Måste fråga: hur faaaan kan denna tråd leva så envist?

Den ligger ju ALLTID överst i forumet.
Jag menar: hur många Speed Triple kan det finnas i sthlm? :)
Är ni 5 pers totalt?

Antingen är ni bara fanatiskt aktiva (men det verkar ju som att ni kör en massa vilket är trevligt :tummenupp )

Eller så är hojarna så dåliga att ni måste ha en levande tråd om allt som måste diskuteras/repareras ;) :tungan

Ni verkar vara ett kul gäng iaf.


Haha rolig kommentar.....svaret blir nog helt enkelt att vi är bäst!:D :D
 
Last edited:

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
haha, hur kan den leva, vi kanske har tråkiga jobb eller trist hemma, eller bara helt underbara hojar!!! Förresten, -hur många e vi med triplar... gör en lista någon! Paps, du skulle ju fixa Bug Eye tröjor, hur går det med dom, vore klart cool, en egen klubbtröja???

Var ut en repa efter jobbet, bulten-skansundet-1/2 bulten-tullinge, var fyfan skitkallt... antinge e man en kyckling eller så är säsongen, förmodligen det förstnämnda! :tungan

Cliffan, har inte börjat spamma i tråden ännu :D
Fenster
Gnaget
MagnifBastard
MaScoot
Maximilia
MBA
Shooter
Snajdarn, lost to the dark side :gråta ?
sTf_paPs
Tom@s
Julia, prospect:tummenupp

Har jag missat någon ?

The Predator, from the dark side

Sen finns det en hel del till som inte gett sig tillkänna ännu :)

Tröjor skall det bli har det bara rätt körigt (vart ju rätt kul) just nu.

Ha! Det va din lilla triple som stod utanför konferenshuset idag?!!! Jag kommenterade den...sa att det va en sådan jag har...fast den "gamla" modellen!:arsele :arsele

Jag trodde det var någon som äntligen fått tummen ur och köpt en riktig hoj...och så var det "bara" du?:D :D

Ja då skall jag hålla utkik när du kommer brummandes!:yoparty

Och förresten så åkte jag imorse...i kylan till Länna! Han såg lite frågande ut när jag pratade om blockad SAI och tuneboy och grejor men vi får se om jag får tillbaka skrället i ett stycke!:gnissla




Haha rolig kommentar.....svaret blir nog helt enkelt att vi är bäst!:D :D


Se nu till att dom sätter dit dom nya tändstiftshattarna :fakta
 
Last edited:

cliffan

lagom i allt
Gick med
3 Aug 2005
Ort
i dalen bredvid globen
Hoj
690smc -10
Jag får tacka för en fin åktur med trevligt sällskap. Nästa gång det rullar till öster malma så tar jag inte skinnstället buffen såg riktigt fin ut. tills nästa gång :yoparty on
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Och förresten så åkte jag imorse...i kylan till Länna! Han såg lite frågande ut när jag pratade om blockad SAI och tuneboy och grejor men vi får se om jag får tillbaka skrället i ett stycke!:gnissla

Kanske var lite för kaxig där förut... märker att jag måste dra med min Speedy till Länna åxå snart... Servicedax och lite annat fix de kan få kolla, så den är riktigt fit for fight sen när våren nalkas igen! Men än lägger vi inte ner, eller hur!? På tok för fina dagar och varmt och gott ännu, eller hur Tompelina... :7peta :D
 

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Kanske var lite för kaxig där förut... märker att jag måste dra med min Speedy till Länna åxå snart... Servicedax och lite annat fix de kan få kolla, så den är riktigt fit for fight sen när våren nalkas igen! Men än lägger vi inte ner, eller hur!? På tok för fina dagar och varmt och gott ännu, eller hur Tompelina... :7peta :D

Shut up :) ! Självklart inte... värme kan man köpa sig till... Körde förra året i kyla så jag fick prostatit... inge farligt i det, trevligt med sköterskor klämmandes och kännandes!
 

MaScoot

kast me' liten bomullstuss
Gick med
24 May 2005
Ort
Stockholm, Bagarmossen
Hoj
Triumph Speed Triple 2013, Honda Fireblade 954rr 2003
Näerå, bara skotten som kontinuerligt håller den vid liv genom att återkommande försöka sig på stoppies me skivbromslåset i... :rofl



Här sitter man och sliter natt och dag för att rädda era små töntstjärtar från total finansiellruin och vad får man för det? En skitsnackande norrlänning efter sig...fy fan va' lågt asså.
Hur fan kan jag rå för att en kille från en kraschande bank är så snurrig i kolan av alla taskiga krediter de ställt ut att han välter min hoj i rena finanskraschyran...

Fattaru inte att 2008 har jag varit ett offer för blinda bilister och überhöga transalp hojar som knuffar och välter stackars lilla speedy hela satans j-vla fucking tiden

Jag använder inte ens såna där gheyiga neongula skivbromslås!

 

Dr.Bike

Guest
Tack för alla roliga svar! :lol

Man blir nästan sugen på en triple... *hoppsan*

Och ni skulle bara se vad som står i mitt garage för service just nu: En trecylindrig Traja!
Jomänn.
Men era småsnurror kan bara agera startmotorer till den här frustande urtidsmaskinen.
En 2,3L Rocket III med rätt öppet avgassystem :D
Den bullrar och ruskar rätt bra.

Massiv är ett ord som kommer för mig när jag gasar.
Accar ifrån vilken sporthoj som helst oxå. Iaf upp till 100.
Man bara garvar.

JAPP! Och du e välkommen att haka nån resa!:tummenupp

Det tackar jag särskilt för! :tummenupp
 
Last edited:

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC


Här sitter man och sliter natt och dag för att rädda era små töntstjärtar från total finansiellruin och vad får man för det? En skitsnackande norrlänning efter sig...fy fan va' lågt asså.
Hur fan kan jag rå för att en kille från en kraschande bank är så snurrig i kolan av alla taskiga krediter de ställt ut att han välter min hoj i rena finanskraschyran...

Fattaru inte att 2008 har jag varit ett offer för blinda bilister och überhöga transalp hojar som knuffar och välter stackars lilla speedy hela satans j-vla fucking tiden

Jag använder inte ens såna där gheyiga neongula skivbromslås!


:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

Haru lämna in Speedy än eller...? Tänkte att de kan få sällskap av varandra kanske... Fönstret har sin inne nu och jag ska kolla om jag kan få in min nästa vecka kanske, för lite rundsmörjning!
 

Zard

Ny medlem
Gick med
6 Feb 2008
Ort
Stockholm
Hoj
fd Triumph Thruxton, fd Triumph Street Triple, fd Suzuki GSX600
maila mig en logga så fixar jag tröjor med broderad logga på ryggen..

Cliffan, har inte börjat spamma i tråden ännu :D
Fenster
Gnaget
MagnifBastard
MaScoot
Maximilia
MBA
Shooter
Snajdarn, lost to the dark side :gråta ?
sTf_paPs
Tom@s
Julia, prospect:tummenupp

Har jag missat någon ?

The Predator, from the dark side

Sen finns det en hel del till som inte gett sig tillkänna ännu :)

Tröjor skall det bli har det bara rätt körigt (vart ju rätt kul) just nu.




Se nu till att dom sätter dit dom nya tändstiftshattarna :fakta
 

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Tack för alla roliga svar! :lol

Man blir nästan sugen på en triple... *hoppsan*

Och ni skulle bara se vad som står i mitt garage för service just nu: En trecylindrig Traja!
Jomänn.
Men era småsnurror kan bara agera startmotorer till den här frustande urtidsmaskinen.
En 2,3L Rocket III med rätt öppet avgassystem :D
Den bullrar och ruskar rätt bra.

Massiv är ett ord som kommer för mig när jag gasar.
Accar ifrån vilken sporthoj som helst oxå. Iaf upp till 100.
Man bara garvar.



Det tackar jag särskilt för! :tummenupp

E inte Rocket 6-cylndrig??? ....öhhh? :gnissla
 

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
:huvet men förihelvete Tompa :kulspruta
Det är en radtolva jue. Fråga Tommy.

Triumph gör bara 2 & 3-cylindriga hojjar.
Försökte sig på en radfyra, men det vill vi helst glömma.

Undra hur många cyllar har jag då??? :tungan ...skoja bara, -jag vet!

Fast va fan den där raketen har hade jag ingen aning om, -åker inte glidare :)
 
Last edited:
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top