Speed Triple-tråden Sthlm

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Down under...
Hoj
Traja S3 -06
Hojen vält på mc-parkering av en annan mc-åkare ikväll....bara att reparera samma j-vla skador som förra gången igen :huvet :huvet :huvet

Shit hur gör man då egentligen? Gasa han så mycket mellan hojarna? Skönt att han stannade iallafall. Men det är fucked up att du måste fixa allt igen!:mad:

Jaja, håller med paps, dags för R&G kanske....inte överdrivet snygga men funkar ju...(enligt paps):)
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Jag premierar

Design med funktion ( 3 cylindriga motorer :yoparty , R&G krachpuckar, Evinrudes gamla 2 cylindriga 20/25/30/35 hp 2-taktare, ....)

framför

Design för designens skull men utan funktion (tex Vista, handfatet på mitt hotellrum, frimärksstora krashpuckar på lövtunna ALfästen,.....)
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Lördag 26:e alt. söndag 27:e?

Hur ser helgen ut boys?

Vet inte riktigt hur helgen ser ut för mig, men troligt är att min andra hälft måste jobba. Om så är fallet och vädret är ok, kanske det blir en repa på lördag och/eller söndag...

What say U?

PS: På tisdag är det Djurgården - Skellefteå AIK. Ska dit å njuta, satan va ni ska få STRYK, sthlms-jeflar :arsele :arsele :arsele

(satan va jag vill slippa äta upp det här nu... :rolleyes: )
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Är full på lördag...och bakfull på söndag.

Pffffhh....ojojoj...inget har han lärt sig :va Whiskymässan skulle du gått på förra helgen... Denna helg är LÖNEHELG och då undviker man alla miffon :dummer genom att stanna hemma, äta gott & öppna en Barolo (eller två...).

Nåja... i ditt yrkesutövande kommer du nog med all säkerhet inte att kunna undgå detta lilla faktum... :hihi ...men du ser det kanske mer som praktik att gå ut på lördag? :rofl
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Ser ut som om det får bli Söndag om det skall åkas hoj. Ser ut att bli soligt. Jag får planera om lite.
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Söndag-Hammarby city by the sea 1030- Öster Malma.

1030 ? Nåja får väl bomba Mörtviksvägen en vända. :D

Deal ?
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
paPs har jobbat på egen hand idag:huvet men som tur är så är det inte gashanden:) .

DSC00059.JPG

Jag kan röra alla fingrarna så det verkar bara vara ett ytligt köttsår:rolleyes: .

Som tur var så va kapskivan djävligt varm så det blödde inte så mycket.:näsblod
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
paPs har jobbat på egen hand idag:huvet men som tur är så är det inte gashanden:) .

View attachment 251238

Jag kan röra alla fingrarna så det verkar bara vara ett ytligt köttsår:rolleyes: .

Som tur var så va kapskivan djävligt varm så det blödde inte så mycket.:näsblod

Aoutch!!! :huvet Såg inge skönt ut det där... Jäkla tur ändå att det inte gick djupare och drog av senor och annat jox...:gnissla
 

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Down under...
Hoj
Traja S3 -06
paPs har jobbat på egen hand idag:huvet men som tur är så är det inte gashanden:) .
Jag kan röra alla fingrarna så det verkar bara vara ett ytligt köttsår:rolleyes: .

Som tur var så va kapskivan djävligt varm så det blödde inte så mycket.:näsblod


Oj! Vilket sår....du paps...om du behöver någon att prata med så finns vi här. Inte behöver du skära i dig...vintern är inte här riktigt ännu.
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Oj! Vilket sår....du paps...om du behöver någon att prata med så finns vi här. Inte behöver du skära i dig...vintern är inte här riktigt ännu.


Funkade både att koppla med hela dagen och äta en viltbuffe med. Thanks boys (and girl) för en härlig hojdag.:yoparty
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Funkade både att koppla med hela dagen och äta en viltbuffe med. Thanks boys (and girl) för en härlig hojdag.:yoparty

Tack själv! Om inte jag misstolkade dej helt, så var det "inspirerade tempot" idag inte ett uttryck för livsleda (Så du kan nog slappna av i psykologtarmen Fönstret) utan snarare ett uttryck för att du är faan inte hand-i-kapad!:D

Sen tror jag väl att vi får återvända till dagens utflyktsmål även nästa säsong. Jag gissar att både mba och Skotten vill hänga med när BugEyes STHLM goes Posh, visst var det så du sa paPs...:D

PS. BILDBEVIS på tråden, tack! Visa hur man ska hålla ett glas you Bastard!:D
 

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Hörde att ni fick häng av en "kompis kompis" på sin nya Triple... ni var väl snälla??? (svart 05á om jag inte minns fel)

På söndag den 5:e e det R.A.T körning igen, vilka kommer??? Den helgen är jag i alla fall Barnfri, -inga dop, -inga födelsedagar and what so ever!!! Riktigt avis på era turer, har inte ens sett bågen under helgen... abstinens!

Måste nog fan depp-shoppa på TC under veckan, kolfiber knee panels kanske??? :D
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Hörde att ni fick häng av en "kompis kompis" på sin nya Triple... ni var väl snälla???

Jag tror och hoppas att han vågar åka med fler gånger!:)

Nu har de ringt mej angående nåt problem norr om stan, som de har svårt att bemästra. Måste ut och försöka få Fenster tillbaka innanför ramarna visst...:va Nä, men du kan ju passa på och njuta av ljudet och utsikten lite i veckan. Jag är på kurs på din skola. :) Jag har ju en man kan åka med...:arsele
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top