Speed Triple-tråden Sthlm

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Down under...
Hoj
Traja S3 -06
:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

Haru lämna in Speedy än eller...? Tänkte att de kan få sällskap av varandra kanske... Fönstret har sin inne nu och jag ska kolla om jag kan få in min nästa vecka kanske, för lite rundsmörjning!

Jopps! Det är bara å lämna in! Speedy står där ensam...inte har dom ringt idag heller så hon var nog mer illa däran än vad vi trodde....:näsblod
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Jopps! Det är bara å lämna in! Speedy står där ensam...inte har dom ringt idag heller så hon var nog mer illa däran än vad vi trodde....:näsblod

Jag ringde i e.m. och bokade tid för 3000-mila på tisdag nästa vecka. Har inte löst inlämning/transport därifrån än, men det fixar sig nog. Kanske kan åka in nån e.m. innan med den annars...

Men "illa däran" - Det var väl bara service, eller...:pannkyss
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Speedy står där ensam...inte har dom ringt idag heller så hon var nog mer illa däran än vad vi trodde....:näsblod

Den va klar å färdigservad före 12 igår.
Men sen pratade jag med Tommy och förtydligade att du inte ville ha kvar dina aftermarketprylar, utan bara tjöra på Triumph original.

Tommy skulle fixa det. Borde vara klar nu. Vassego. :FU

Jag ringde i e.m. och bokade tid för 3000-mila på tisdag nästa vecka. Har inte löst inlämning/transport därifrån än, men det fixar sig nog.

Å så väljer du den dag jag é fullbokad. Synd, annars hade jag fixat eskortservice. Special price for you my friend :tuttar
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Den va klar å färdigservad före 12 igår.
Men sen pratade jag med Tommy och förtydligade att du inte ville ha kvar dina aftermarketprylar, utan bara tjöra på Triumph original.

Aaaaa, då ska jag definitivt tacka nej! De snacka nåt om att jag kunde få najs prajs på nå jox de kunde montera på min om jag ville. Nån kille som hade en svart kärlek och nu sökte hitta kärlekens ursprung..:va

Å så väljer du den dag jag é fullbokad. Synd, annars hade jag fixat eskortservice. Special price for you my friend :tuttar

Skulle´re funka att hämta upp mej där måndag eftermiddag då, om jag kör ner hojen då? Eller fredag denna vecka? Skulle kännas tryggt på nåt sätt, vi har ju gjort det där med varandra förut...:tuttar :D
 

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Down under...
Hoj
Traja S3 -06
Den va klar å färdigservad före 12 igår.
Men sen pratade jag med Tommy och förtydligade att du inte ville ha kvar dina aftermarketprylar, utan bara tjöra på Triumph original.
Tommy skulle fixa det. Borde vara klar nu. Vassego. :FU

Yeah yeah yeah sure thing!:arsele :D

Då skulle den inte vara klar förrän på torsdag om allt skall skruvas av!:tuttar


Skulle kännas tryggt på nåt sätt, vi har ju gjort det där med varandra förut...

Killar killar....det är jätteroligt att nu funnit varann men kan ni inte hålla erat kärleksliv separerat till sms:ande....okäj???:FU

Jag hade nog kunnat hjälpa dig men jag har inga fotpinnar här i el stockholmo....det är om någon har några....?
 
Last edited:

MaScoot

kast me' liten bomullstuss
Gick med
24 May 2005
Ort
Stockholm, Bagarmossen
Hoj
Triumph Speed Triple 2013, Honda Fireblade 954rr 2003
Skulle´re funka att hämta upp mej där måndag eftermiddag då, om jag kör ner hojen då? Eller fredag denna vecka? Skulle kännas tryggt på nåt sätt, vi har ju gjort det där med varandra förut...:tuttar :D

Shit vilken syn...två stycken 3 meters norrlänningar på en Speedy i 200 blås på Nynäsvägen...varsinn dunk under armen.
Skulle garanterat dyka upp i Aktuellt på kvällen.
 

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Shooter... om det funkar för dig så ska jag till TC och hämta lite jox på fredag vid typ 11-12... om du vill ha skjuts (med bil) tillbax till sjöstaden?
 
Last edited:

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Shooter... om det funkar för dig så ska jag till TC och hämta lite jox på fredag vid typ 11-12... om du vill ha skjuts (med bil) tillbax till sjöstaden?

Tack Tomp@, men det funkar tyvärr inte. Är norr om stan på kurs hela veckan och kan inte vara nere i Länna förrän tidigast runt 15.30-15.45 på fredag, skulle jag tro...
 

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Tack Tomp@, men det funkar tyvärr inte. Är norr om stan på kurs hela veckan och kan inte vara nere i Länna förrän tidigast runt 15.30-15.45 på fredag, skulle jag tro...

Skulle kunna funka det med för mig... senast 16 dock, om du tror det funkar så låt mig veta... bollen är hos dig!
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
...kan inte vara nere i Länna förrän tidigast runt 15.30-15.45 på fredag, skulle jag tro...

Funkar nog för mig. Möten fram till 14 på fredag, men efter det är jag på kontoret, så att dra till TC Länna runt 16-18 ska inte vara några problem. Maximilia har ändå "dumpat" mig för konferens i Västerås hela dan :mad: så lite trösthäng med gratiskaffe på TC blir nog bra... :)

Shit vilken syn...två stycken 3 meters norrlänningar på en Speedy i 200 blås på Nynäsvägen...varsinn dunk under armen.
Skulle garanterat dyka upp i Aktuellt på kvällen.

Tror vi undviker det å tar GTi'n istället. Vill inte tappa dunkarna. Å den går faan fortare dessutom... :brynad
 
Last edited:

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Funkar nog för mig. Möten fram till 14 på fredag, men efter det är jag på kontoret, så att dra till TC Länna runt 16-18 ska inte vara några problem. Maximilia har ändå "dumpat" mig för konferens i Västerås hela dan :mad: så lite trösthäng med gratiskaffe på TC blir nog bra... :)



Tror vi undviker det å tar GTi'n istället. Vill inte tappa dunkarna. Å den går faan fortare dessutom... :brynad

Vi kan köra triple fika på fredag em allihopa... vi ber Ubbe köpa lite bullar!
 

Gnaget

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2007
Ort
Falun
Hoj
RSV Mille -02
Man följer historien med spänning. :skrämd
Ska Shooter få skjuts hem från TC och hur mycket kaffe kan de stolta tripleägarna dricka.:D :D :D :D
Missa inte fredagkvällens avsnitt med den skälvande upplösningen på dramat:

Färden från Länna.
 
Last edited:

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Man följer historien med spänning. :skrämd
Ska Shooter få skjuts hem från TC och hur mycket kaffe kan de stolta tripleägarna dricka.:D :D :D :D
Missa inte fredagkvällens avsnitt med den självande upplösningen på dramat:

Färden från Länna.

:rolleyes: :D
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Funkar nog för mig. Möten fram till 14 på fredag, men efter det är jag på kontoret, så att dra till TC Länna runt 16-18 ska inte vara några problem. Maximilia har ändå "dumpat" mig för konferens i Västerås hela dan :mad: så lite trösthäng med gratiskaffe på TC blir nog bra... :)
Bra!

Tror vi undviker det å tar GTi'n istället. Vill inte tappa dunkarna.
Bättre!

Vi kan köra triple fika på fredag em allihopa... vi ber Ubbe köpa lite bullar!
Bäst!

Man följer historien med spänning. Missa inte fredagkvällens avsnitt med den skälvande upplösningen på dramat:

Färden från Länna.

Du kan ju söka på Youtube på "Hayabusa 500 hp" Lär väl bli nåt sånt...:rolleyes:
 

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Down under...
Hoj
Traja S3 -06
Om min är färdig på fredag så hämtar jag nog på fredag eftermiddag! Spara en bulle till mig också!

Och shoot, jag jobbade lite för RKP idag du....du såg kanske min fula nuna tv bakom GW?:yoparty

Oh just det...jag hämtar runt halv fem..fem...fast då kanske ingen är kvar?:)



Och just det...haha klockrent Gnaget!
 
Last edited:

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Om min är färdig på fredag så hämtar jag nog på fredag eftermiddag! Spara en bulle till mig också!

Och shoot, jag jobbade lite för RKP idag du....du såg kanske min fula nuna tv bakom GW?:yoparty

Oh just det...jag hämtar runt halv fem..fem...fast då kanske ingen är kvar?:)



Och just det...haha klockrent Gnaget!

Jobbar ni alla inom samma kneg... knappt man vågar åka med er...

Ska vi alla ses vid 16.30???
 

MaScoot

kast me' liten bomullstuss
Gick med
24 May 2005
Ort
Stockholm, Bagarmossen
Hoj
Triumph Speed Triple 2013, Honda Fireblade 954rr 2003
Jobbar ni alla inom samma kneg... knappt man vågar åka med er...

Ska vi alla ses vid 16.30???

Japp...snutjag varje repa.
Fast om en icke korrupt Farbror Blå skulle dyka upp så får du skicka fram Shootis med badgen så fixar han strafflindring....han drar en vals om nå'n sparvhärva på Rosenhill se'n så e det klart vettu...plus att han bjuder på en påse blandade donuts som han alltid har "in case of emergency" under sadeln....

:tuttar
 

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Down under...
Hoj
Traja S3 -06
Breakthrough....kanske hämtar idag istället...hojen klar...jorrå så att de....:yoparty
Missar bullen men får åka hoj..hmm...svårt val!
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top