Speed Triple-tråden Sthlm

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
:tummenupp Var ut med den en testrepa i lördags, blev nog bara 2mil sisådär, men tyckte det kändes klart bättre.

+10 hp enligt mitt :arsele
Så. Då är det statistiskt säkerställt & jag leder ligan på 129.8 hp :D

Tyckte mig faktiskt känna +12hp... så räkna med 131.8hp (alltså har jag lika mkt) ...vi klubbar det :smasha
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Det är nog bara så att du släppt bromsen. Du ligger kvar på 119.

Nääjj! :mad:

...fast shootis nöp åt sin broms på kvällsrepan, så nu äre ännu mer lakrits hos TC :D Å vart faan va DU, du skulle ju bjuda på KAFFE! (hade vi tänkt) :rolleyes:

Jaja :va får väl till att tjöpa den där "extra licensen" till tune boy då, så bokar vi tid hos grabbarna på Effektbolaget sen... och ny kedja :tungan
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Well,......

B1.jpg
B2.jpg

Mycke kolfiber är det, ........., och gingroggar, hick.

Till helgen skall jag försöka förgylla tråden med lite rompor i hotpants. oink-oink. Eller för dom som var med på den gamla goda tiden ,....."Ynf"....
 
Last edited:

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Till helgen skall jag försöka förgylla tråden med lite rompor i hotpants. oink-oink. Eller för dom som var med på den gamla goda tiden ,....."Ynf"....

Visst börjar helgen på fredag! Visst då! Hur länge ska vi behöva vänta! Give us some :tuttar & :arsele !!!:D

Jag har försökt freda söndag dag för åka, så nu får faan vädergudarna dra sitt strå till stacken också! Det börjar bli dags för lite fin-väder nu...

Kaaan bli att jag måste jobba, men jag hoppas det blir tidigare under helgen i så fall...:gnissla Jag förutsätter att Fönstret hakar på, för man kan väl bara skylla på att man tänkt fixa in hojen på service ett par veckor, eller...:va Vi kan ju räkna bort paPs och förmodligen MartinTimellWannabeenFrånBagis, så resten av trådbesökarna får ju känna lite press...:D
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Har vi någon Peugeot mekaniker i tråden?
...behöver byta fläktrem.

Köper man franskt får man faan skylla sig själv :FU
Förresten, en Alfa mini city ligger på ca. 10.500 kr + moms. Inte fransk.

Lenis & jag siktar på att komma iväg med hojjarna runt 11 idag, om vädret håller i sig. Vi kanske får sällskap av en KTM 950 superenduro + GSXR600.

Nån fler som vill haka denna wunderschööööna dag?
 

mba

white lightning
Gick med
26 Apr 2007
Ort
Norr om Sthlm
Hoj
speed triple -06
Köper man franskt får man faan skylla sig själv :FU
Förresten, en Alfa mini city ligger på ca. 10.500 kr + moms. Inte fransk.

Lenis & jag siktar på att komma iväg med hojjarna runt 11 idag, om vädret håller i sig. Vi kanske får sällskap av en KTM 950 superenduro + GSXR600.

Nån fler som vill haka denna wunderschööööna dag?

skall försöka. kanske att jag kan möta upp lite senare... Hjulen blir ju snart ovala om den inte får rulla snart.:mad:
återkommer.
/M
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Lenis & jag siktar på att komma iväg med hojjarna runt 11 idag, om vädret håller i sig. Vi kanske får sällskap av en KTM 950 superenduro + GSXR600.

Nån fler som vill haka denna wunderschööööna dag?

JAPP!! Inte hundra än, men kan bli att jag får med Julia bakpå. Men hon är ju inte åkrädd...:D Fast det kaaan bli tight med 11. Kanske är klar typ kvart över. Tvätt-tjänst...:huvet Shell Globen, HammerWillageSeaTown, eller var ska vi ses...?
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
JAPP!! Inte hundra än, men kan bli att jag får med Julia bakpå. Men hon är ju inte åkrädd...:D Fast det kaaan bli tight med 11. Kanske är klar typ kvart över. Tvätt-tjänst...:huvet Shell Globen, HammerWillageSeaTown, eller var ska vi ses...?

Jamen då säger vi "runt" 11.20 på Shell Globen, måste dra på skjutspinnarna först, och vi måste ändå tanka...

Avfärd 11.30 :tummenupp
 

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Down under...
Hoj
Traja S3 -06
Jag förutsätter att Fönstret hakar på, för man kan väl bara skylla på att man tänkt fixa in hojen på service ett par veckor, eller...:va

Jo ja, jag har lyckats få fram rätt nummer nu iallafall, men det är inte tiden, det är snarare the Robert Dineros som saknas. Har ju inte världens lön just nu. Men jag skall inga verkstaden i veckan. Borde få in hojen också eftersom schemat ser bra ut. Sen är det bara att be till pengagudarna!:gnissla :gnissla
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Det är snarare the Robert Dineros som saknas. Har ju inte världens lön just nu.

Vi pratade om det därmed prioritering idag vid fikat i Rosenhill. Lelle och Lenis e lite sugna på att skaffa varsin cross(bus)hoj utöver Triplarna, men så gillar de ju att resa, dyka och åka snowboard också.... Skall man då prioritera, om det skulle vara så att pengar råkar vara en trång sektor....då slutar man ju givetvis att äta!:D

Du får väl sätta dej med trumsetet efter Drottninggatan nån lördag!:D
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top