Har varit uppe i norrland hela veckan, inte hunnit testa än...va förbi TC Länna idag & kollade av läget. De har en ny mappning för vårt Arrow-slipon (inte 3-1-mappen) som vi la in, men har endast tok-gasat lite inte på verkstan...
Har satt på mad doctor framblinkarna oxå, så får se om vi kanske åker förbi där imorrn och plockar ut den
Nice... ska bli kul att höra hur det går... Tänkte ev glida förbi i morgon och kolla läget, får se om vi ses!
Den styggingen går inte att fixa. Du kan få 10 bytta på garantin men den kommer ändå inte att funka.
Den har monterats pga det är krav i USA. Finns inga krav på en sådan i Europa.
Byt mot rör och spar skräpet om du vill kunna montera tillbaka den vid försäljning (stackars sate som får en hoj med den monterad )
Jag drar nu .
Va fan sitter den där för, ska kolla upp det i morgon! Tackar ödmjukast för tipset!
Ingenting med speedy att göra, men vill bara dela med mig att det blir ytterligare en kille i skaran. Frugan var på ultradjud och fick det bekräftat (det jag vetat hela tiden) att det blir en till grabb. 4:de Ni som får döttrar hur fan gör ni? Lyset släckt och under täcket eller? Nåja det ska nog inte vara fler iochförsig. Har ju en bonusdotter oxå, det får räcka. Nån som har en billig SL buss till salu......
.
Grattis! Blir många bågar sen... alltid kul! Du, döttrar, jäkligt gulliga när dom e små, men har en fjortis som inte alla gånger e så lätt att handskas med, -vilken tjej e det förresten???
Många mil på speedyn ............. har det inte blivit. Funderar starkt att strippa den snart och lämna in på lack.
Mattsvart är snabbast va?
Om jag mot all förmodan skulle ha antytt något annat nån gång, så dementerar jag det.
Ska du inte köra någon unik färg? ...vara lite udda? Kolla in den italienska sidan för inspiration, undra varför det bara finns mattsvarta, tänk en matt vit eller blå...hhaha, fan va sunkigt!
Last edited: