Domar'n!! Magnificent Bunghole fulkvota mig!!
Var är magister Paps?
Inte för att jag provat..... men heter det inte Pirelli Corsa tex ?
Domar'n!! Magnificent Bunghole fulkvota mig!!
Var är magister Paps?
Att kalla en speedy med elefantöron för grymt snygg är näääästan att ta i...men bara nästan..
Inte för att jag provat..... men heter det inte Pirelli Corsa tex ?
Nä nu j-vlar gick du över en gräns...nu blir det bonk nästa gång vi ses!! Jag har kollat UFC varje kväll i en månad och börjar få rätt koll på hur man ska göra mos av någon nu.
Bänkat hojen ikväll med Lelle ute hos Effektbolaget. Grymt trevliga snubbar!
124 pollar och 101 i vrid fick man.
Ska lämna in för lite Tuneboyfix och täppa till SAI'n så att jag får till vridet lite bättre. På det hela nöjd som fan med resultatet!
This one goes to 11
Lägg upp bänkkurvan !
Lägg upp bänkkurvan !
Lelle får krypa fram med sitt resultat själv
Bänkat hojen ikväll med Lelle ute hos Effektbolaget. Grymt trevliga snubbar! 124 pollar och 101 i vrid fick man.
Lelle får krypa fram med sitt resultat själv
119.8 hp & 97 Nm
Jag är ju från Piiite, så jag skulle kanske kunna snacka fram nåt schysst pris på MCExpress åt dej Magniffen, om du vill tjöpa TURRRBO till Speedyn...
TUJBOO?? Mmmm...
Nåja....justerade faktiskt in fram-/bakdämp på Effektbolaget idag oxå, det blev en grym jäkla skillnad
Utöver det SKA det bli annan mapp imorgon, min air/fuel-ratio sög hästballe men TC Länna fixar det. Hade way to much luftöverskott... = mer soppa!!!
Så du menar att jag kan behöva lägga in 5:an kanske nästa gång vi ska åka...
Nejnejnej...det är fortfarande samma regel som gäller: "-Om du vill försöka köra om ska du växla ned och GASA." Inte växla upp och bluddra...
Jag bara ääälskar när tonen är rå men elak! Hugg och slag! En tråd i min smak!
Frun verkar ha sålt en massa möbler denna vecka, så jag är rädd att det blir lite xtra jobb för en annan framöver... Risken är att Ni slipper bluddret, om man säger som så... Men Ni som brummar och ryter, kan väl komma och musicera förbi mina kvarter lite på kvällar och helger...
Jag kan hälsa från Effektbolaget att de gillar Speed Triple 955 bättre när det ska bänkas.......det finns mer plats att jobba i för att fästa varvtalskabeln....antagligen mer plats eftersom den har en mindre och klenare motor.
Muuhahaha !
1. sTf_paPs 126,6 Hp och 113 Nm på slangen, blå är vassast
2. MaScoot 124 Hp 101 Nm (på slangen ?)
3. MagnifBastard 119,8 Hp 97 Nm (på slangen ?)
4. ?
Nu får ni ta och köra in hojarna
Jag har fått på mitt nya drivpaket. Det var nog tur, motordrevets kuggar såg ut som metkrokar efter 3600mil.
Vore intressant om du bänkade på samma bänk...annars så säger det inte så mycket
Jag är inte bitter
Jo, men det kan ju också slå till min fördel
Absolut!
Coola snubbar med en j-vla massa hightech gear till hojar så kul och intressant att åka dit och bänka oavsett resultatet
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|