Måste få stöka i er tråd med en fråga av statistisk natur för att se hur pass inbitna Triumphister ni är. Fick nån lapp i brevlådan för några veckor sedan om något slags Triumph event som bara skulle kosta 1000 riksdaler.
Min fråga är således, betalar ni 1000 pix för att se hojarna här i vinter som ni får se gratis strax efter vintern? Eller har jag missat något och det verkligen är så att kanapéerna som serveras är värda sin vikt i guld?
Personligen kan jag mycket väl tänka mej en traja nästa gång, men vettifan om jag degar för att glo på hojar en kväll....
Näe, 1000 spänn var lite saftigt ävenom de ingick middag, personlig present och nån S3 special edition... Special edition har vi väl alla i garaget
Pepper, klart du ska gå på en Trajja... Köp Nickes, verkstadskillen på TC, en 08á med 3-1 systemet, svart, lågmilare...
Låter bra. Jag har tre barn och ska snart få mitt fjärde + ett bonusbarn.
Jag får det till minst 4 mc och minst en fiddy
Apropå inget alls så hämtade jag hem lite pulverlackade delar idag. Nu saknas bara lite smådelar som... tank...kåpor..bellypan...cuts.. nån framskärm. Jag sa till lackeraren att det är ingen brådska och f-n va jag ångrar mig. Vill ju skruva ihop allt nu!!!!!
View attachment 254739
Snyggt, funderar också på att lacka lite grejjer, -fotsplattorna och det nedre kedjeskyddet, om jag inte kostar på det i kolfiber... Ska du lacka om hela hojen? ...kanonskoj ju!
Last edited: