Helvete vad snabb du va... Vi fick ångest över det tidiga datumet och anmälde oss till "SHK Gelleråsen SMC Stockholm" söndag den 31 maj istället... Frugan vill hinna värma upp lite innan vi sätter av i full kareta på banan
Länk: www.svmc.se/php/kurser/index.php?do=kurser&id=123
Är det möjligt för dig att boka om så vi kan kursa ihop? Ring SMC å skyll på mig, det borde funka...
BOKAT 31 maj!
Vi planerar att hyra skåpbil & köra dit kvällen innan, slaggar på Karlskoga Hotel med SMC-rabatt.
Låter kanon... vet du om man får köra med goretexställ eller måste det vara puckar???? HAR BOKAT!
Hallå alla IGEN!
Vill "lyfta" detta inlägg på nytt & kolla om alla anmälda fortfarande är PÅ för gokart lördag den 31 januari?
PM:a eller gör ett inlägg om ni har fått förhinder. Jag tror att det kan finnas ett par intressenter till "Wild Cards", så det är ju schysst om Ni meddelar om Ni inte kan komma! Bokningen är sedan den gångna helgen "bunden" och det är ju både bra och roligare om platserna fylls up.....
-----------------------------------------------------------
Gokart Stockholm, max 20st deltagare.
Det blir 2st tidskval (ca. 15 min/st), efter det kort paus och sen kör vi B-final & sist le grande A-final...
Racetyp: Sthlms Race
Pris: 350 kr/st
Datum: Lördag 31 jan
Tid: 16.30 (genomgång) 17.00 (första kval)
Plats: Gokart Stockholm, Heliosgatan 10, Hammarby Sjöstad
Vi ska rejsa!
1. Lenis
2. Magnif B
3. paPs
4. ninja...så klart, tar en andra plats wirre nu
6. snigeln
7. Colossus
8. tedman
9. Valrog
10. h_ÅK_an
11. Lorden
12. Shooter
13. MaScootermit
14. Tom@s
15. Fille
16. Labdol
17. Klabbharpan
18. Cliffan (kanske)
19. Krister
20. Pucken
ERE på någon närbelägen krog sen? Göteborg, Jimmys, Di Piu, Texas, Shooter???
Last edited: