FYRA platser kvar, boka paPs!!!!!
Antal platser kvar 1 , Struligt som bara den att anmäla sig men till slut gick det
FYRA platser kvar, boka paPs!!!!!
Antal platser kvar 1 , Struligt som bara den att anmäla sig men till slut gick det
Så har man slagit ett rekord igen, Värst slitna bromsbackar på en -06
Hur bär du dig åt? Jag har åkt drygt 2000 mil och bytt Oken ( garanti ) och är då på tredje paret bromsbackar!
Tjong!
Jag har åkt med paPs, han bromsar inte så mycket - Han GAAAASAR!
Jo det är kul att gasa men när man dammar ned för rakan på G-åsen i 200+ knyck och man ser en tajt 90 graders böj som skyndsamt närmar sig händer detta!
1. Man märker att adrenalin färgas brunt....
2. Man klappar till spak helvetet så det svartnar...
Tjong!
Hur bär du dig åt? Jag har åkt drygt 2000 mil och bytt Oken ( garanti ) och är då på tredje paret bromsbackar!
Tjong!
Förresten gnagarn! Kan du inte slänga in en helbild med Zarden? Är det slip-on eller helrör? Vill se hela skapelsen juh....!!
Nu är det bara att följa Tomp@s uppmaning och putsa. Har beställt en bromsvätskebehållare, Triumph orginal. Kan nog bli snyggt.
Nu ere slut! (Femmyrorärfleränfyraelefanter-elefantsnabelsfanfar)
Vi blev ju ett fint gäng Triplar som åker ner, eller upp, eller åt sidan... Skoj!
Nu ska bara den där j-a våren uppenbara sig åxå!
EDIT: Niklas knep sista platsen på Gelleråsen åxå, såg jag i andra tråden! Så nu blir det en Speed Triple till!
Sådärja. Skottat fram skapelsen och kört in den i finrummet.
Japp! Kul att få vinna nåt, nån j-a gång!Oavsett hur vi räknar vann vi två
Det tyckte ju inte den där funktionären som pratade med dej sist......det kanske är gokart man ska pyssla med..?
Sådärja. Skottat fram skapelsen och kört in den i finrummet.
Frugan fick flytta undan lite saker som barnvagn och annat tjafs, men till slut stod han där.
View attachment 263356 View attachment 263357
Nu är det bara att följa Tomp@s uppmaning och putsa. Har beställt en bromsvätskebehållare, Triumph orginal. Kan nog bli snyggt.
Nu är jag ute och söker efter ny täckjacka och byxor. Senaste turen till Sthlm tog knäcken på mitt gamla ställ.
Såg ett snyggt Berikställ. Har ni nåt tips på nån bra sida som säljer sånt utomlands. Har kollat FC-moto, icke sa nicke.
Over and out från ett snörikt Dalarna.
Har du lackat om den? är det inte en lite glansigare matt mitt öga skådar??
Snajdarn, -ser att du bytt bromsvätskebehållare till nån mindre svart modell. Funderar på det samma, -spelar det någon roll hur mkt vätska som får plats eller? Mindre behållare mindre vätska, någon inverkan på bromsarna?
Nån annan som vet, -Paps kanske?
Det är inga probs så länge som det finns tillräckligt för att hålet till huvudcylindern alltid är täckt och det finns tomrum för att ta hand hom temperaturutvidgning.
Har du lackat om den? är det inte en lite glansigare matt mitt öga skådar??
Hua så hemskt, Romme och partaja när en annan sliter för att parkera på väg till jobbet.
Nu får det fan bli vår
Så här såg det ut 080120
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS